Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 169 ... 197 198
yoeri

'@zitvlees, Jazeker, alleen er wordt gedaan alsof het zeker was dat hij dit niet ging doen. Terwijl het er voor mij alle schijn van heeft dat hij dit tijdens de koers besloten heeft. Hij gaat niet voor niets de eerste sprintetappe, waarin hij voor zichzelf mag rijden, het sprintersgeweld in (en stopt daarmee uiteindelijk) terwijl dit niet zijn bedoeling was. Denk dus dat het meer toevallig deze kant op gegaan is en het niet zo is dat het 99% zeker was. Het had mijns inziens zomaar anders kunnen lopen.

Hahaha, gevaar zit in een klein flesje.. uh hoekje

niek-vdv

Edit: vals alarm op Social Media :)

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ahhhhhhhhh nee he...... pfffffff

Nou, vergeet het maar dan. Ik had een prima team, helemaal verneukt weer, door domme pech. Zo gaat de zin wel weg moet ik zeggen.

Timvideo

Daar is eindelijk de top 2 voor Bauhaus waar ik op zat te wachten. Om eerlijk te zijn viel hij toch wel tegen met vooral rond plaats 10 te eindigen.

nasibal

'@Yoeri

Ik denk juist dat het andersom is. Uit alles sprak/spreekt dat hij vooraf besloten had niet mee te doen, maar dat hij tijdens de koers door het uitvallen besloot het toch eens te proberen. Een beslissing waar hij vervolgens weer heel snel van terug kwam.

Wanneer we renners hebben die bijzonder goed zijn, makkelijk fan van te zijn zijn en ook nog eens meerdere disciplines beheersen is het al heel snel makkelijk om rationele overwegingen en daadwerkelijke comunicatie te negeren en uit te gaan van wat je eigenlijk hoopt dat ze óók nog gaan doen. Combineer dat dat met de neiging om het verschil tussen PCM en de werkelijkheid te onderschatten en dit soort wielrenners worden al snel neergezet als halfgoden die, waar en wanneer ze maar willen het hele peloton wel even degraderen tot figuranten. Zo werkt het niet, ook niet bij een VDP.

arjenzvob

Lekker sprongetje gemaakt naar 97,2%. Dat was wel kantje boord zeg! Spannend!

@Timvideo

Bauhaus rijdt 2e, 10e, 6e, 6e, 9e en 2e. Heel de tijd rond 10e plek is dus wat overdreven.

Morgen Kämna cappie denk ik. Of toch weer Magnus....

wielergekkie

Vandaag weer 47 plekken gezakt naar plek 100. Helaas heb ik me weer laten overtuigen door verschillende sites dat Cavendish dit niet aan kon. Zijn toch weer dure 46 punten die ik weg geef.

Zadelpen

Poeh.... de schade valt weer mee, ik stijg zelfs iets. Het is niet te geloven hoe kort ik sta met slechts vier en een halve sprinter.

Nog 8 serieuze berg/ak mannen in de race. Had ik daar Bardet en Lopez nog bij gehad... had ik voor een gouden beker kunnen strijden. Nu zie ik dat niet meer zitten. Dan moet echt alles mee zitten, en dat is natuurlijk nooit.

Hier baal ik van. Denk mijn beste team ooit. Zonde.

madeinstars

De top 50 binnen gesneakt, maar vanaf morgen gaat het grote inleveren beginnen ben ik bang.

Morgen Mollema of Kamna cappen... Dat is de vraag.

KV

Met 294 punten naar plek 30 gecatapulteerd. Iedereen in de top zal wel Bardet hebben. Dat maakt MAL wel extra pijnlijk. Een Landa in zijn plaats en ik deed mee voor de overwinning :-p

PS: @arjen: met die vorm zou ik MCN echt niet cappen morgen. Is nog veel lastiger dan gisteren.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Ik ga morgen voor Albanese, 2x op rij 11e; hopelijk nu weer top 10.

Wicked Wout

'@Arjen, als jij Kamna voorspelt weet je wat er gebeurt he ;-) Denk dat ik hem dan ook maar pak

daandej

Gestegen naar 93,1% ben benieuwd naar morgen…

KV

Weet niet of het de ideale rit is voor Lenny. Zou zondag hem niet beter passen?

Edd1e

Vandaag wel wat punten verloren met VDP, van te voren nog getwijfeld met Carapaz aangezien het vrij zeker was dat VDP niet ging sprinten. Nu gaan de non VDP mensen er toch weer op vooruit haha

@klaasd aii balen, dat zijn meer dan 100 punten die je laat liggen, voor mij kwam het goed uit, ik heb je plekje ingenomen.

nasibal

'@Arjen

97? Maar dat kon toch helemaal niet volgens Dylan? Stel je voor dat je hindley en Landa had gehad..

Hier op 94 nu. Snel even screenshotten, want zonder Bardet en Mal en mét Ciccone gaat mn bergteam het niet meer klaren :)

Zadelpen

Heb er niet echt verstand van maar vraag me af.

Bardet, zo een renner. Als die zo scherp is zoals die was, dan lijkt hij, en soortgelijke renners, op het randje tussen superfit en ziek te balanceren. Pakt die een koudje, meteen ziek. Wel zo goed, dat die echt mee doet, maar dus heel kwetsbaar in zijn gezondheid.

Echter... als hij laten we zeggen 10% minder scherp staat, dit gezondheids risico weg valt, maar dat zijn prestaties vele malen minder zijn. En dan te kort komt op de concurrentie.

Dan is het dus heel moeilijk voor dergelijke renners, om te zoeken naar de ideale gesteldheid aan het begin van een ronde. Dat is bijna niet te doen. Sta je superscherp, kan je snel ziek worden. Sta je iets te zwak nog, kan je zo minuten verliezen eerste week al.

Jammer is dat, als je wel zo goed kan zijn, maar dat je dan zo vatbaar bent.

Snijdt dit verhaal nou enig hout, of gaat dit helemaal nergens over?

Stuur uw inzending naar [email protected]

La Primavera

Wat dat betreft is Team Zadelpen wel een type Bardet gebleken. ;)

fringale

Ik begin de @nasiballen op dit forum te begrijpen. Ik verkoos vandaag MVDP - want hij kan een klim verteren - boven Bauhaus, auwch. Ook gisteren switchte ik met nog 6 minuten op de klok, kopman Albanese voor kopman Matthieu. Anderzijds was hij mijn kopman op dag 1 en 2 en daar heeft hij mij voor beloond.

Ik sta nu algemeen op 98,5% maar met het verlies van Bardet, bovenop Fiorelli, MAL en Girmay, vrees ik dat (zelfs) een (bronzen) bekertje te hoog gegrepen is.

Een ploegje samenstellen vergt wel wat voorbereiding en rekenwerk, maar het buikgevoel is toch minstens zo belangrijk, misschien wel belangrijker dan het budget. Mijn navel wees voortdurend naar Hindley en toch werd het MAL...want ik had nog een extra 1.000.000 budget. Landa heb ik nooit overwogen wegens zijn huwelijk met Murphy. Zelfde bij Ewan.

Maar zoals dat courant is bij dit soort ronde-spelletjes, de ploeg die je vandaag als ideale ploeg zou bestempelen, is zelden de ploeg die je op de slotdag zou verkiezen. Ik wil maar zeggen, Simon Yates kan zomaar een "must have" worden, en Almeida een total waste of 5.000.000.

Edd1e

'@Arjen Arjen1989 heeft gewoon VDP ;)

Fiepke

Vandaag ook weer gezakt naar bronzen bekertje, maar het licht dicht bij elkaar. Kamna als een soort FOMO er vanochtend ingeklikt voor Carapaz. Loop daardoor 16 punten mis (4 om 20). Hierdoor 0,4% gezakt terwijl ik met deze 16 punten 0,2% zou zijn gestegen als de totalen kloppen. Het licht dan toch allemaal nog heel dicht bij elkaar.

Uitvallen Bardet voor mijn Scorito niet erg. Met MAL, Foss, Ciccone, Yates naast Almeida en Carapaz niet heel sterk. Hopelijk kan Arensman dit vast houden en kunnen Kamna en Vansevenant nog wat in ontsnappingen.

floda

Na tratnik, MAL, ewan, girmay, nu ook bardet kwijt. Dagteam samenstellen wordt wel steeds makkelijker zo…. Met 83,5% nu maar hopen dat hindley iedereen uit wiel gaat rijden in 3e week. En dat demare buiten de tijd gaat finishen

Ragnar Lolbroek

Cav gebankt. Ik ging er van uit dat ze hem zouden proberen lossen op de klim. Gezakt naar 95,7%. Bardet die ziek afstapt, belooft niet veel goeds voor de komende ritten. Mijn AK team is al stevig uitgedund met MAL & Bardet die afstappen + Yates & Ciccone die al op ruime achterstand staan.

Baskeee

Cav ook gebankt omwille van de genoemde redenen. Spijtig. 0,5 gezakt naar 91,8.

Morgen AK mannen aangevuld met Skjelmose, Valter en Ulissi. Albanese bank maar twijfel daarover. Wat denken jullie, kan ie dit aan?

RvhC74

Ook ik heb me hier laten overtuigen dat niet alle sprinters dit aan zouden kunnen en toch maar Bauhaus en Dainese eruit gehaald.

Shiiiiiiitttt dure bankpunten zeg pffff

Gelukkig schade beperk gebleven

1 2 ... 169 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.