Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 168 ... 197 198
Fredette

'@niek-vdv hier hetzelfde, al heeft toch een groot % hem gewoon mee. In etappe 5 was hij ook de grote afwezige. Gaviria captain hier!

KV

Zou er trouwens iemand zijn met meer dan 10 bekers? Zonet even de top 500 bekeken en max is 8 :-)

wielergekkie

Selectie van vandaag:
Gaviria (c)
Almeida
Consonni
Kämna
Demare
Valter
Van der Poel
Albanese
Theuns

Cav niet geselecteerd, hopelijk kan hij de klim niet aan en lost die vroeg..

Ludi

'@KV specifiek voor wielerspellen? In totaal zijn er wel spelers met 20(+)

rkmmr

'@klaasd Snap ik, was ook geen aanval, dus hoop dat het niet zo overkwam ;) Mijn ervaring is alleen dat spreiden ook niet altijd werkt en dat het voor een rit als vandaag wel heel erg gokken wordt wie er in de vlucht zitten. Dan weet ik beter wie ik erin moet zetten als er gesprint wordt en wordt de kans dat ik daarmee punten haal denk ik groter dan de pure gok op een aanvaller. Bauhaus staat er hier in :)

nasibal

'@KJ

En alleen gouden ;)

@Tompot

Precies 0

Laatst gewijzigd
Capra

Romain Bardet uit de koers!

KV

Jeezes

wielergekkie

Een gouden beker is mij ook gewoon niet gegund.
eerst al Girmay door een kurk en nu Bardet weer, ongelofelijk.

Wielertje12

Arensman dan maar in de bergen

nasibal

Bardet ging mij relatief zeker de overwinning in mijn subpouletjes bezorgen. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Punchen of verzuipen

Met Bardet én MAL eruit wordt de spoeling toch nog wat dunner dan gehoopt in het hooggebergte. Oef.

Ludi

'@nasibal: ja er zijn er met 20(+) gouden, als het niet alleen over wielerspellen (grote rondes) gaat.

Behatzailea

Geen Bardet meer :(. Zou Landa dan eindelijk...

daanbrkh

Bardet en MAL vallen uit, Yates en Ciccone verliezen al 10 minuten. Nog maar 3 klassementsmannen over (incl Arensman)… teams met Hindley, Landa etc hebben hier wel een erg voordelige keuze gemaakt lijkt t

ivo001

Damn, ik leek ook redelijk op weg naar mijn eerste gouden bekertje, maar met Bardet eruit gaat het niet meer gebeuren denk ik. Al levert Arensman misschien nu wat meer op. Daarnaast M A Lopez, Girmay en Morkov kwijt.

Eddix

Oef zonde dat Bardet eruit is, altijd leuke renner om te hebben. Heb hem zelf niet, maar had als alternatief Foss die ook nog niks heeft laten zien. Wederom is Bardet een renner die vele hebben geselecteerd dus het effect op het totaal kan meevallen. Vooral de mensen met de gok Landa en Hindley zoals ook @Daan al opmerkt, gaan hier het meeste van profiteren.

Voor vandaag blij dat ik Cavendish en Bauhaus in de selectie heb gehouden. Heb ook getwijfeld om ze te banken. Nog niet te vroeg juichen natuurlijk.

Thomberg

Hier gaaat mijn Poule, vooral omdat Bardet maar door 65% gekozen was. Landa wordt ineens de key

yoeri

'@nasibal, we kijken hier duidelijk anders naar. Ik denk zelf dat VDP best mee was gaan sprinten en strijden om de paarse trui als hij niet bijna onderuit gewipt was in zijn eerste sprint. Dit was de eerst mogelijke sprint na het afstappen van Mareczko. Hij wilde zich hier duidelijk in gaan mengen maar gaf op tijdens de sprint doordat hij een kwak kreeg. Ik denk dat hij toen de keuze gemaakt heeft ik ga mijn seizoen niet riskeren in dit geweld. Mocht dat niet gebeurd zijn dan was hij er denk ik wel voor gegaan. Waarom zou hij dit anders in de eerste mogelijkheid wel proberen? Het is niet dat het een kleine groep was. Je hebt achteraf je gelijk met dat hij dit niet is gaan doen, maar als het aan mij ligt dan ligt dit iets genuanceerder. Gaat me verder ook niet over jou keuze om hem niet mee te nemen, ieder moet zijn eigen afwegingen maken. Maar puur om het punt over het aantal verwachte punten, ik had verwacht dat hij (zoals hij ook deed lijken) zich uiteindelijk toch in de sprint zou mengen. Is helaas anders gelopen, maar ik denk wel door dat specifieke moment en niet door een weloverwogen keuze vooraf.

oborobo

Zwarte lijst:MAL,Bardet,Kelderman,Yates enz.

yoeri

Bizar inderdaad, het zit weer goed tegen deze Giro. En het begon nog zo goed met iedereen op de voorposten de eerste 2 dagen.

Opgaves: MAL, Girmay, Bardet

Valpartij: Yates, Bilbao (kleintje, hopelijk niet veel last. Dat zien we dit weekend)

Slechte prestaties: Dumoulin, Nizzolo, Gall, Skjelmose (wel veel teampunten)

Hopen op een miraculeuze manier om toch bovenin te eindigen. Maar ik zie mezelf flink gaan zakken. Er zullen ook mensen zijn zonder Bardet, Yates en MAL en die gaan uiteindelijk spekkoper worden.

yoeri

'@Ditwashet Wat bedoel je hiermee te zeggen? Het was duidelijk te zien dat hij zich volle bak in de sprint wilde mengen. Een kwakje kreeg, met zijn hoofd schudde en dacht ik kap ermee. En dat ook direct deed. Lijkt mij juist een goede reden voor een eigenwijze renner als VDP om dan te besluiten daar geen zin in te hebben en zich te richten op de dingen die hij leuk vindt. Zoals ontsnappingen en aanvallen. Die ook veel minder risico geven dan een massasprint, daar kun je makkelijk zonder eigen schuld een half seizoen worden uitgeschakeld. Zeker met een hoop slechte stuurmannen voorin.

zitvlees

Lijkt mij juist een goede reden voor een eigenwijze renner als VDP om dan te besluiten daar geen zin in te hebben en zich te richten op de dingen die hij leuk vindt. Zoals ontsnappingen en aanvallen. Die ook veel minder risico geven dan een massasprint, daar kun je makkelijk zonder eigen schuld een half seizoen worden uitgeschakeld. Zeker met een hoop slechte stuurmannen voorin.

Hier geef je toch precies de reden waarom het te verwachten was dat VDP zich niet in elke sprint ging gooien?

arjenzvob

Het uitvallen van Bardet is natuurlijk zwaar kut, maar persoonlijk ben ik blij met Arensman nu. Hopelijk kan hij het klassementsgeweld aan.

La Primavera

Zoals ontsnappingen en aanvallen. Die ook veel minder risico geven dan een massasprint, daar kun je makkelijk zonder eigen schuld een half seizoen worden uitgeschakeld.

Zeg dat maar tegen Girmay en zijn kurk. ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 168 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.