Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 173 ... 197 198
RTankink

Prachtig om die Nibali weer zo te zien rondrijden. Had er voor de Giro geen seconde rekening mee gehouden dat dat zou kunnen gebeuren.

ditisdavid

Had een week geleden ook nog geen rekening met Nibali gehouden!

rbc1912

Nibali verbaast me ook hoor. Ook totaal niet overwogen

pirazzi

Bijkomend voordeel dat Almeida waarschijnlijk leider wordt in het jongerenklassement vandaag dus goed voor de truipunten.

rbc1912

João gaat de schade ook gewoon beperken. Maar man, die Nibali. En die zot van een Yates....
Domenico Pozzovivo, wat een naam
Carapaz en Hindley lijken het sterkst bergop
Bahrain matig

Etappe hoor

Zadelpen

Wat een gestoorde verschillen 😳.

ditisdavid

Vier man in de topzeven met daarachter heel weinig (eerstvolgende renner was Martin op plekje 16), meestal zak je daarmee flink in een klassementsetappe maar deze Giro heeft zoveel onverwachte namen dat de grens van het gouden bekertje juist dichtbij komt. Nu afwachten of de bus het haalt vandaag...

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Beetje aan het jojo-en hier. Met 186 punten 0,8% gedaald.
Genoten van deze etappe!

KV

211 punten met gelukkig goede cap met Carapaz, maar voor de eerste keer sinds heel lang gezakt (wel nog op plek 48) en dit zal zich de volgende etappes wel verderzetten vrees ik. Yates waarvan ik eerst “blij” was dat ik het goed ingeschat had door niet mee te nemen zal nog een probleem worden in de slotweek.
Aan de andere kant kunnen veel van mijn “klassementsmannen” die nog in de top 15 staan nu misschien wel toegelaten worden in de vlucht. Morgen Martin weer in de vlucht? :-)

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Die Nibali. Man man man. Heb 'm niet, maar hij verrast me positief. Valverde gewoon op zijn eigen niveau ook. Landa valt wel tegen helaas. Gaat-ie nog een minuut dicht rijden? Ben bang van niet.

roburger

Wat een etappe! Ik mag heel gelukkig zijn met 303 punten. Hindley is nu een van de favorieten op eindwinst. Landa ook belangrijk, en Fortunato en Martin nog in de achtergrond. Van 85% naar 90% gestegen, het kan nog!

Bzuidema

Wat een etappe. 296 punten en daarmee aardig wat plekjes gestegen en dan kom ik op 99,5 procent als dat zo blijft zeer tevreden. En wat was hindley sterk zeg had ik eigenlijk niet verwacht. hopelijk kan hij het nog een week volhouden. morgen weer een zware berg etappe ben benieuwd.

Pausie

Je hebt dus geen dikke bergen nodig (waren maar 2e categorie) om voor het klassement verschillen te krijgen.

Grinta Geurt

Wat een prachtetappe!
Team Grinta Geurt wel wat klappen opgelopen. Valverde zakt er door en Dumoulin en Nizzolo zijn naar huis. Gelukkig sta nog op een verdienstelijke 91%

Morgen:
Carapaz
Yates
Bilbao
Valverde
Gall
Arensman
Martin
Almeida
Demare

Ted de la course

Schitterende etappe vandaag, wat een slagveld.

Met Carapaz, Almeida en JP Lopez nog maar 3 man in de top 10 AK. Bardet, MA Lopez en Dumo kwijt. Ciccone en Martin vallen tegen. Wel nog Yates die in etappes punten kan scoren. Vandaag toch nog een half procent gestegen naar 96.9 wat wel aangeeft dat velen hiermee te maken hebben. Kan me toch niet voorstellen dat dit te handhaven is. Alhoewel nu zo'n beetje alles achter de top 7/8 mee kan in de vlucht.

Laatst gewijzigd
AKA34

Zeer mooie rit gezien. Vandaag de eerste 100 binnengeslopen! Zal wel moeilijk onderhouden worden met 5 uitvallers.

RvhC74

Geen slechte dag vandaag, gestegen naar99,4%.

Hopelijk gaan morgen Fortunato, Valter, Yates, Kamna en Arensman morgen samen op tijd in de strijd naar de overwinning.

daandej

Gestegen naar 94% laatste moment nog carapaz kopman gemaakt ipv yates dat was een mindere keuze maarja met almeida yates carapaz bilbao martin toch goed gescoord

Behatzailea

Nu Juanpe van zijn truitjes af is, kan Ciccone morgen mooi de etappe pakken.

bakfiets

De dag dat je verwacht te gaan zakken stijg je gewoon naar boven de 99%. Met dank aan captain yates.

Ik heb me wel vergist in bora zeg.. vooraf niet veel van verwacht maar die staan er toch. Kan een mooie slotweek worden.

Mijn klassement team is niet sterk, maar kennelijk ook niet veel zwakker dan de teams rondom mij.

Kijken hoever we komen met: carapaz, almeida, bilbao, yates, Martin. J. Lopez, kamna, fortunato.

Dumoulin en MAL van mijn klimteam naar huis nu.

Masterw

Hulp gevraagd voor af wielerspel:
Wie gaat het hoogst eindigen?
Pozzovivo
Martin
Buchman
Nibali

Thanx voor de hulp!

BarryE1

Pozzo

Quelbois

Met uitvallen van MAL en Bardet krap in de bergen. Sta nog net op bronzen bekertje. Vandaag Bilbao als Cap , dat had Yates moeten zijn. Na de vele 11 punters van de Trek mannen (Skjel, Theuns, Ciccone) mag morgen Castroviejo mee voor dit doel en Kamna mocht zijn ploeg weer de kar gaan trekken. Ciccone mag een etappe proberen te winnen maar zal morgen lijken op de daguitslag van vandaag verwacht ik.

kevinraar

205 punten gehaald gestegen van 53.1 naar 54.1

Timvideo

Het is een begin @Kevinraar . Morgen met de juiste cap ga je naar de 60 springen!

1 2 ... 173 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.