Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 174 ... 197 198
daandej

Cap ciccone morgen

CRL

Om nog maar 's in te haken op de Van der Poel-discussie (ik kan me tenminste niet herinneren dit hier eerder te hebben gelezen): doordat je hem meeneemt loop je ook goede kans regelmatig punten mis te lopen. Vandaag bijvoorbeeld: ik wist eigenlijk best dat het te zwaar voor hem zou zijn, maar dacht: "Tja, het is toch Matje, dus je weet maar nooit." En je ziet anderen denken dat hij kans maakt, en daar ga je weer. Zo heb ik hem al met al veel te vaak meegenomen terwijl ik veel logischer keuzes op de bank liet zitten. Alles bij elkaar schat ik dat ik zo ruim 100 punten ben misgelopen. Op dit moment toch het verschil tussen een zilveren en een solide gouden bekertje.

Timvideo

Bijna niets meer om te kiezen voor de laatste week, heb maar vast alle teams aangepast na de laatste uitvallers. Als de rest blijft fietsen tot Verona hoef ik denk ik vrij weinig meer te veranderen. Nou ja, vooralsnog Yates overal cap gezet, al gaat dat wel twijfelen, vanuit de break met vorm zoals vandaag gaat hij vrijwel zeker nog een rol van belang spelen, maar dat kan er ook voor zorgen dat het peloton hem terugpakt en hij nul punten scoort waar een Carapaz wellicht een veiligere optie is.

Na vandaag verwacht ik morgen wel degelijk een kopgroep aan de finish in ieder geval. Zou Skjelmose nu vrijheid krijgen, nou hij van roze dienstplicht af is? Ik hou hem maar op de bank voor Albanese en Gall&Gall. Ik verwacht dat ze morgen wellicht eerder Ciccone of op nieuw Mollema de kans geven om in de aanval te gaan.

Begin nu ik dit schrijf toch wel weer te twijfelen. Gall vandaag als 156/159 binnen. Iemand toevallig achtergrond info over Gall&Skjelmose?

ploep

'De klassementsrenners gaan een rustdag nemen'

Dat wordt weer lekker stijgen in het Scorito-AK, het is namelijk morgen pas rustdag :/

Carapaz ( c )

KissMyAce2.0

Gall heeft zijn drankvoorraad aangevuld en lekker zitten sparen gister. Vandaag gaat ie er een lap op geven. Bij mij kopman.

Fredette

Captain keuzestress, gister de verkeerde gepakt met Kamna..

Voor vandaag:
Kamna: maar mag die nog wel?
Yates: gaat die nog eens? Heeft die al eerder gedaan, of toch Hamilton?
Ciccone: gaat het iig proberen, vond hem gister in zijn poging niet heel sterk igen
Carapaz: als toch de ak mannen nog tijd willen pakken. Ineos op de teentjes getrapt en willen laten zien dat zij de ploeg zijn.

ploep

'@kissMyace2.0 onderschat Kluge niet

RvhC74

Gall ?

Zal hij toch een keer presteren vandaag…..

Fortunato verwacht ik vandaag samen met Valter iig

oborobo

Gallon,Valter waarom vandaag wel?

Wielertje12

Hier ook Gall, Valter en Fortunato die het mogen gaan doen vandaag, ga zelfs Fortunato kopman maken, alles of niets!

RTankink

Mooie dag voor Kämna. Ik durf hem alleen niet te cappen.

Fiepke

Kamna, Ciccone wellicht. Ga met captain toch op safe vandaag.

daandej

Hoezo op zeker een carapaz gaat echt geen 5e ofzo worden deze etappe

Ted de la course

Had eerst ook Carapaz maar ik ga nu toch voor Arensman. Gisteren op de laatste klim gespaard om aan te kunnen vallen dus hij mag het meteen laten zien vandaag.

niek-vdv

Gall rijdt toch leuk al de hele rit als laatste in het peloton :)

arjenzvob

Kämna lekker gecapt hoor. Hopelijk lukt het hem vandaag weer! Het ziet er vooralsnog naar uit dat hij meezit.

pirazzi

...

Laatst gewijzigd
Bode80

'@arjenzvob
Kamna is nog niet weg hoor…
Gisteren hebben ook aardig wat teams gegokt op vluchters voor hun selectie en/of kopman. Dat liep toch anders.
Ik zie de AK mannen op de 2e col wel in actie komen. Types zoals Nibali, Bilbao, Buchmann bijvoorbeeld.

CRL

'@klaasd In etappe 14 bankte ik Martin ipv VdP, dus dat scheelde maar 8 punten, maar in etappe vanwege het spreidbeleid was het Bauhaus - dus dat scheelde in een keer 42 punten. Verder o.a in etappe 4 (Etna) Hindley en in etappe 7 Yates - dat is samen ook alweer 40 punten. In 6 nog Valter voor 15 punten verschil vanwege winst voor Demare..

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Dat zou wel zuur zijn als het Kämna nu toch niet lukt.

Edd1e

VDP rijdt even de Etna op, eerder wat rare opstellingen

La Primavera

'@arjenzvob Haha gaat helemaal nergens over dit peloton. Met zijn allen roepen dat ze zo moe zijn en uitzien naar de rustdag om vervolgens nooit een kopgroep te laten rijden.

wielergekkie

Mijn team voor vandaag;
Carapaz (c)
Almeida
G. Martin
Bilbao
Kämna
Valter
Yates
Pozzovivo
Arensman

Hopelijk kan ik nog iets stijgen vandaag

arjenzvob

'@La Primavera Inderdaad. Zeer frustrerend. Geen Kämna dus....

KV

Grrr. Zure kopgroep voor mij. Enkel Arensman mee en cap Kämna probeert het tot in den treure en is dan niet mee. Had toch ook verwacht dat een Martin of Fortunato gingen proberen meeglippen.

1 2 ... 174 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.