Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 175 ... 197 198
RTankink

Gelukkig is nog 16% van de deelnemers zo slim geweest om VDP op te stellen. Dit parcours is namelijk op maat gemaakt voor hem, toch?

@KV: ik zag vanochtend een interview voorbij komen dat Fortunato een rit wilde winnen, maar zich met name richtte op de derde week. Hoop dus dat hij volgende week wel regelmatig wat meer punten gaat opleveren. Had hem zelf overigens ook gewoon opgesteld vandaag, ondanks de kennis van dat interview.

CRL

'@Edd1e Beetje harsh. Vooral omdat dat dus mijn punt was: je stelt VdP te snel op op plekken waar je eigenlijk weet dat je dat niet moet doen. Over de Etna-etappe ben ik het trouwens helemaal met je eens - was stom. Wat de andere keuzes betreft is het allemaal niet zo heel raar. Ik zie vergelijkbare keuzes in de top 10. De nr2. heeft bv. zowel Cavendish als Bauhaus op de bank gezet in etappe 13 en wel VdP opgesteld. Voor 6 en 7 zie ik ook vergelijkbare keuzes bij de topspelers.

{Edit: Feltet gaf VdP 2 sterren voor de Etna-etappe en Wielerflits en vader Adrie hielden het ook niet voor onmogelijk: "Als ze daar echt in een strak tempo omhoog rijden en er blijven dertig man over, dan zou Mathieu erbij moeten kunnen zitten."]

Laatst gewijzigd
Thomberg

VDP ook mee omdat hij zo leuker zit dan peleton. Daarnaast mogelijk zijn laatste etappe..

Valter zwarte lijst zo. Als je vandaag niet eens mee gaat

Fredette

'@Arjen hier hetzelfde met Kamna.. gelukkig hebben velen Carapaz die zo het nu lijkt buiten de top 20 eindigt.

Eddix

Het lijkt erop dat iedereen het rustig aan wil doen vandaag.

KV

Denk/hoop idd dat de schade beperkt zal blijven tov alle Carapaz kiezers. Gelukkig vanmorgen Porte nog opgesteld voor wat extra zekere puntjes en misschien voert hij het peloton wel aan op plek 17 :-p

Sloddies

Sloddies zonder Kamna halen opgelucht adem. Hij niet, onze Mollema wel mee.

In mijn opstelling verder Carapaz (c) Almeida en Martin uit de top 15. Die zullen weinig punten halen.

Als ontsnappers Yates, Valter (helaas, maar wel teampuntjes), Skjel en Foss (die lijkt teampunten te gaan scoren, maar wat stelt hij teleur). Tot slot Demare voor 8 punten. Meer zat er niet in, de slijter gaat het niet meer worden deze Giro.Zit daarom naast oa Ulissi op de bank.

Jommelb

Hier Ciccone captain, maar geen vdP opgesteld. Is dat echt zo gek?

RvhC74

Grootste teleurstelling tot nu toe : Foss wat valt hij zwaar tegen zeg

Valter, Gall en Fortunato veel meer van verwacht.

Zadelpen

Wij hebben een triple aan paardenkracht in de head of the race. Valter..... gebankt.....

vevie

Buiten Bouwman, en Dumo’s TT en hulp in de etappe die Bouwman won, is heel TJV abominabel bezig deze Giro. Schandalig, eigenlijk. Ploegen met veel minder budget rijden TJV collectief naar huis. Ze zullen toch stevig moeten analyseren na deze ronde, want dit kan eigenlijk niet. Nu dacht ik ook niet dat Oomen, Foss en Dumo echt wat zouden klaarspelen, maar ik had wel verwacht dat de eerste twee in beeld zouden rijden. Ze zijn echter nergens, maar dan ook nergens te bekennen. Om van te huilen.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik weet het. Ik had geen vertrouwen meer in hem. En volgens goed forum gebruik, als je eigen keuze wonderbaarlijk zo maar ineens goed blijkt te zijn. Dan moet je dat even delen.

Dat is om de Valter opstellers extra zout in de wonde te strooien.

Wij van team Zadelpen doen daar graag aan mee.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Overigens, ik scoor ook een paar nullen vandaag, dus had hem beter wel kunnen doen. Ipv bv Yates, maar ja.... durfde dat niet aan. Scheelt niet zo veel puntjes.

Corné .

Fortunato lijkt niet eens heel slecht maar die probeert vrij weinig. Kost je gewoon punten.
Kämna gecapt vandaag, helaas er niet bij ondanks die enorm sterk was in het begin van etappe.
Verder ben ik als belangrijke renners Bardet en MAL kwijtgeraakt. Ik vrees voor een lastige slotwet. Sta zo mooi op 98% maar dat ga ik zo niet vasthouden.
Levert eindklassement puntentrui nog wat op in verhouding met bijvoorbeeld een 6e plek in het eindklassement van het AK?

KV

Kämna sprint nog mee! Wat een held.
En ook Martin doet waarvoor je hem meeneemt.

Laatst gewijzigd
Fredette

'@KV, haha wat een held, dan kies ik hem in de 3e week nog een 😉

rbc1912

Hmmzzz... Tesfatsion op het bankje. Die is vooral actief in betgetappes

Thomberg

Zo levert Ciccone mooie punten op (was als Cap voor Carapaz safe gegaan). En verder veel weinig gekozen renners. Na uitvallen Bardet was ik sceptisch en somber gesteld maar blijf toch stijgen naar 98,7%

Hopen dat Cav en VDP uitrijden

wielergekkie

Vandaag de schade beperkt en sta nog steeds in de top100. Erg benieuwd of dat aan het einde nog steeds zo is zonder Landa & Hindley in me team.

RvhC74

Schade is gelukkig nog beperkt gebleven, hopelijk gaat Fortunato samen met Kamna, Yates en Martin nog een keer de aanval zoeken

Nog 99,3%

arjenzvob

Zie je wel! Kämna een veeeeeeel betere captain dan Carapaz!

Ik ben er nog zuur van. Zat zo veel meer in. Mooi dat hij nog die 12e plek pakt.

daandej

Cicconne als cap genomen zei het hier gisteren al en pakte goed uit 183 punten en gestegen naar 95,9 % dacht na het uitvallen van mal en bardet dat me klimteam drama was maar dit valt mee

La Primavera

'@arjenzvob Wat een klote peloton vandaag. Ze wilde hem gewoon niet laten rijden en het moment dat hij er niet meer bij zat lieten ze de kopgroep gaan.

Wel een absolute eindbaas dat hij nog even naar plek 12 sprint vanuit peloton. <3

arjenzvob

Ze haten alles wat Bora is sinds gisteren 😉

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Ik snap niet waarom Gall niet gewonnen heeft

Laatst gewijzigd
1 2 ... 175 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.