Ciccone is toch een leuke renner. Zag hem eigenlijk als outsider voor plek 5 (gezien vorig jaar ook). Maar valt hij wel dan levert hij wellicht nog meer punten op in ontsnapping en/of bergtrui. Het Italianen in Italië effect gemixt met temperament
Verder nog Yates, Arensman en Martin er bij. Alhoewel het nog de vraag is of de ontsnapping het redt
Thymen Arensmam is wel genoemd hoor!
Ziet er overigens prima uit zo: Arensman, Valverde, Kämna, Yates en Martin mee in de vlucht. Carapaz, Narvaez , Almeida en Valter die de sprint in het peloton winnen. Moeten alleen de andere vijftien uit de kopgroep eerst nog weer gelost en bijgehaald worden.
De opdracht voor vandaag lijkt me duidelijk zo.
Zes van de negen renners die ik vandaag heb opgesteld zitten in de kopgroep. De poule met mijn vrienden is inmiddels beslist, maar wat ga ik huilen van geluk als ik in de top 500 (nu 420) blijf staan haha. Was eerst nooit zo bezig met het bekertje (van je vrienden winnen voelt toch wel leuker), maar nu ik een silver bekertje heb hoop ik toch op een mooi eind resultaat.
Voordat iedereen zich rijk gaat rekenen: de gasten in de kopgroep moeten eerst allemaal maar eens over de finish he, vóór zoveel mogelijk andere renners van de kopgroep c.q. het peloton. Om maar eens een voorbeeld te noemen van deze giro, ooit 3 man in een 21 koppige ontsnapping, resulterend in een keurige 12e - 20e en 21e plek.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.