Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 178 ... 197 198
Odin

Wellicht dat cav aan eventuele nieuwe ploegen ook wil laten zien dat hij nog steeds 3 weken aan kan

nasibal

Ik denk niet dat nieuwe ploegen het feit of Cav wel of niet 3 weken aankan enorm overwegen. Met Cav haal je losse overwinningen en publiciteit binnen.

Thomberg

Ik denk dat hij lekker naar ISN gaat :-)

Met veel plezier de sprint discussies gevolgd. Ik heb Cav omdat ik meer vertrouwen in hem had dan Nizzolo en naast Nizzolo dus een extra Bauhaus nodig had. Daar had ik alleen ruimte voor door VDP niet te nemen. Voor mijn balans Cav genomen. Had meer van Cav nog gehoopt, zeker gezien slechte prestaties Ewan. Maar als jij uitrijdt ben ik blij. Ik ben nu elke etappe na een succesvolle kopman keuze geswitcht en dat pakte wel goed uit haha. Is dat de uitzondering op de regel?

Demare uiteraard Ff over getwijfeld door zijn zwarte lijst maar Nizzolo vond ik mijn team te zwak worden (zie hierboven) en Bauhaus moest zich eerst bewijzen.

P. Krul

Een rustdag is goed om de balans op te maken.
Iedereen heeft uitvallers, dus dat is nog niet zo erg.
Jp Lopez nooit overwogen, dus geen spijt.
Zelfde geldt voor Hindley en Landa.
Cav en mvdp zitten nog op de fiets, dat is positief.
Daardoor is mijn team nog best in balans. Laatste tijd redelijk constant met een mooie positief: consolideren!

WCEendT

Als je Landa vooraf nooit overwogen hebt, dan was je vooraf ook al kansloos.

#YearofPanda

Laatst gewijzigd
Berend

Verwacht iemand nog wat van A. Valter ? :-)
Ik stel hem morgen toch maar op als 9e man, heb geen betere opties op Ulissi, Foss en Albanese na. Maar daar verwacht ik eigenlijk ook van van dat ze er doorzakken als ze al in de vlucht zitten.

Ik begon de giro op 98% maar zak beetje bij beetje weg naar 94% nu... Geen Hindley/Buchmann/Démare zijn kostbaar gebleken, maar we maken er maar het beste van ;)

Hoop dat Carapaz de Giro wint en Cav nog de 18e rit pakt, dan valt het allemaal misschien mee.

Laatst gewijzigd
daanbrkh

'@berend
Ik verwacht eigenlijk niet heel veel meer van Valter. In ieder geval morgen niet. Woensdag en vrijdag hebben de vluchters in mijn ogen meer kans. Of Valter dan wel mee zit is natuurlijk nog maar de vraag. Laten we hopen dat het toch nog eens gaat gebeuren. Maar om nou Démare op te stellen voor die 2 extra puntjes, is het nou ook niet waard vind ik. Hij zou toch maar wel een keer mee zitten. Ben in ieder geval(ter) (flauw) al blij dat hij die teampunten meesmokkelt. Zelfde geldt voor Skjel. Zelf hebben de ‘jonkies’ niet veel laten zien natuurlijk, maar ze scoren beide best redelijk tot dus ver.

En geen Buchmann kostbaar gebleken? Hij is 1x 7e en 1x 9e geworden. Maak je om hem maar geen zorgen. Démare en Hindley zijn natuurlijk andere gevallen. Hij kan natuurlijk wel nog 4xtop10 gaan rijden deze week, en 5de eindigen deze Giro. Dan is Buchmann een goede pick gebleken, maar hij gaat denk ik niet onmisbaar worden. Hopen dat Hindley dat ook niet wordt.

Morgen trouwens niet iets voor Gall ;) . Wie durft hem nog een plekje te geven?

Laatst gewijzigd
Berend

Ja ok, fair. Buchmann valt mee. En je kan ze niet allemaal hebben natuurlijk ;)

Maar ik heb ook geen Landa bijvoorbeeld, dus in de top 10 valt het wat tegen...
Heb wel Kelderman, Valverde, Martin en Arensman in mijn team. Hoop dat die er een beetje bij blijven of nog wat stijgen, da's goed voor de eindafrekening :)

Behatzailea

Zal ik voor de 8 punten van Démare gaan of gaat Skjelmose vandaag? In dit stadium is 8 gegarandeerde punten wel lekker. Of nou ja... Gegarandeerd, hij moet nog wel op tijd binnenkomen...

Fietsbel

Ga je je poule redden om telkens voor 8 zekere puntjes te gaan?

Guido Maltempi

We gaan vandaag over de Mortirolo en de vraag in mijn dagopstelling is 'zal ik Gaviria opstellen of gokken op Theuns'... dit gaat nog een lange 3de week worden :)

Behatzailea

'@fietsbel mij poule ga ik nog redden als mijn team achteruit gaat rijden vanaf vandaag ;-). Het is niet zo'n sterke poule, zeg maar. Ik probeer daarom te focussen op bekertjes. Blijf ik stabiel op zilver als ik telkens 0 punten pak, of heb ik die 8 daar echt voor nodig. Ik ben er nog niet uit eerlijk gezegd. Maar ik neig toch naar Skjelmose.

RvhC74

Fortunato gaat deze etappe winnen nipt voor Kamna en Valter voor het geweld van de klassementsrenners waar grote verschillen ontstaan

dadeliva

Ik stel Demare, Gaviria en Cavendish op voor 21 punten (als ze de tijdslimiet halen) en laat Valter, Gall, Covi en Skjelmose op de bank zitten.
Na 12 achtereenvolgende dagen stijgen en 2 dagen zakken sta ik nu op 95%. Met alleen Carapaz, Almeida, Martin en Valverde als AK-mannen zal ik nog wel verder zakken.

niek-vdv

'@dadeliva
Valter haalt 6 punten en dat is toch evenveel als Cavendish. Ik zie geen DQS winnen dus dan kun je toch net zo goed Valter opstellen?

Ted de la course

Hier zijn ook alleen nog maar keuzes in de marge te maken. Kan er 2 kiezen uit de 8 punten voor Demare, 7 voor Gaviria, de onzekere 6 + 10 voor Swift en 6 met 'tegen beter weten in hopen op etappepunten' voor Valter. Gokker als ik ben ga ik voor de laatste 2...😄

Verder nog Arensman en Lopez wat ook verre van een garantie op top 20 is.

Wel erg benieuwd naar vandaag, zouden zo maar eens een of meerdere top 8 renners volledig weg kunnen zakken en renners uit de 2e lijn onverwacht met de beste mee kunnen. 3e week en compleet andere omstandigheden dan de voorgaande 2 weken.

Edit: 8 + 10 zelfs voor Swift als Richie de etappe wint. En nog ns 6 als ie ook de bergtrui weet te veroveren.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Ik heb zo'n vermoeden dat Valter vandaag weer mag babysitten op Démare (zie uitslag etappe 15). Hier staat hij er alsnog in, mijn alternatieven zijn Gall, Albanese of een wilde gok op Theuns (16 punten bij ritzege + bergtrui Ciccone). Maar voor dat scenario heb ik ook al Skjelterboy opgesteld dus ik denk dat ik het maar zo laat :)

Carapaz (c) + Landa + Almeida
Ciccone + Yates + Arensman
Valter + Gaviria + Skjelmose

Edit: Valter zegt net in z'n flashinterview dat hij vandaag in de vlucht wil proberen te zitten.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Wat gebeurd er als je 1e staat in de wielerindex?

KV

Dan komt er confetti uit je plafond

RTankink

'@Reneetje waar mag ik tekenen voor die uitslag? Dan rijd ik me vandaag toch een sloot punten binnen..

nasibal

Is Demares puntentrui eigenlijk al veilig? Zou toch geweldig zijn als Cav op deze manier in de 3e week tussensprints gaat proberen te sprokkelen? :D

wielergekkie

Mijn team voor vandaag:

Carapaz (C)
Almeida
G. Martin
Bilbao
Kämna
Valter
Yates
Pozzovivo
Arensman

Hoop toch aardig wat puntjes bij elkaar te sprokkelen

nasibal

en laat Valter, Gall, Covi en Skjelmose op de bank zitten.

Dan zou ik op dit moment de TV nog maar even niet aanzetten, Valter is druk aan het proberen weg te komen ;)

ditisdavid

5 man in deze vlucht met Yates, Martin, Fortunato, Valter en Kämna... laat maar rijden ;)

KV

Valter kan alweer geschrapt worden

1 2 ... 178 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.