Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 91 ... 197 198
nasibal

Winst VdP vandaag uiteraard ingecalculeerd. Met Girmay als Cap alvast het aantal verloren kopmanpunten vandaag geminimaliseerd en minstens de helft van de teams met VDP hebben geen Bilbao.

Grootste misser vandaag eigenlijk was het niet opstellen van Carapaz. Wel over getwijfeld, maar zag teveel scenario's waar hij buiten de top 15 zou rijden. Cort jammer dat hij vandaag toch al zo goed blijkt, sprak weinig vertrouwen van uit. Die zal nu ook wel een dijk van een ITT rijden morgen.

pirazzi

Tulett mooi 15de vandaag. Had hem niet opgesteld.

vevie

Mollema en Gall niet opgesteld. Mollema wel pijnlijk want twijfelde, Gall zou ik niet opgesteld hebben. Matige start

maxverton

Ewan jonguh! Waarom ga je nou liggen. Zonde voor de puntjes, hopelijk niet te veel last van die val. Maar geen lekker begin zo

puntenjager

Ai Ewan.. Wel een smet op toch dit redelijk begin. De gekozen renners zagen er prima uit.

arjenzvob

Mollema voor roze morgen 😎

Berend

Hier tevreden, alleen Carapaz niet opgesteld maar met 7 man in de top 20 en 345 punten klaag ik zeker niet haha.

Zeker niet omdat ik dacht dat Bilbao was gevallen, bleek hem niet.

Voel wel de pijn voor Ewan en zijn fans/opstellers.

Jasperdewaal11

6 man in de punten met MvdP, Girmay, Carapaz, Skjelmose, Gall & Almeida.

Alleen licht het aan mij of klopt het klassement van de jongeren nog niet bij onze vrienden van Scorito ? Ze slaan skjelmore en narveaz gewoon over :P

Eddix

Prima score met MvdP(c), Girmay en Bilbao in de opstellen, ook Ulissi en Albanese zatter er redelijk goed bij. Alleen zonde dat ik Carapaz niet heb opgesteld, maar eerlijk is eerlijk, er waren renners met meer kans op een mooie notering. Ook Cort en Kelderman verrassen mij, ik weet dat ze dit kunnen, maar had twijfel over hun vorm, willen kennelijk graag meedoen! Jammer dat ik ze niet heb.

Gelukkig heb ik ook geen Ewan, maar ik leef mee met de mensen die hem wel hebben, het was hem gegund! Hopelijk zonder al teveel kleerscheuren ervanaf gekomen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Dat Lotto-Soudal wordt meer en meer een team kneusjes. Nu ligt de gekneusde kneus er al bij in rit 1.
In ieder geval 344 puntjes gescoord vandaag.

yoeri

Weet iemand waarom Narvaez en Skjelmose naar beneden worden gezet in het jongerenklassement bij scorito?

Berend

Arensman al op 27 seconden, benieuwd of die het gewoon 'liet lopen' of de benen niet had.

En weet iemand of die Girmay enigszins kan tijdrijden? Kan hem mss als 9e man opstellen morgen...
Maar gaan vol voor Tom van de Molen als Captain denk ik!

Jeffrey81

Geduld.... Jongerenklassement duurt altijd ff ;)

niek-vdv

Girmay al eens bijna een proloog gewonnen in de Tour of Rwanda met muur erin ;)

nasibal

Girmay kan je morgen prima opstellen als 9e man. Die jongen is zichzelf nog aan het ontdekken en sprinterstypes zijn vaak relatief goed in korte tijdritten. Het zal eerder geen dan wél een top 20 notering worden, maar ik kan me niet voorstellen dat je 9 betere opties in je team hebt.

user26790

7 man in de punten. Geen punten voor Kelderman en Carapaz. Dat geeft vertrouwen voor de komende etappes. 366 punten in de knip.

Punchbox

Prima score behaald maar wat zonde van Ewan zeg. Scheelt gewoon even een punt of 50 in de dag uitslag..

Capra

Solide begin met MvdP, Girmay en Bilbao.
Hier ook Carapaz niet opgesteld, Albanese alvast wat puntjes.
Blij dat ik toch Ulissi meegenomen heb ipv Covi.
Wel balen van Tratnik, hoop dat hij in orde is voor morgen.
310 punten, tevreden..

ditisdavid

Daarbij zal Girmay nog een deel van zijn truipunten houden morgen, hij kan om te beginnen mathematisch niet lager dan 3e in het puntenklassement komen te staan.

rbc1912

Nou. Prima gestart met 336 punten. En dan zijn ze Skjelmose nog vergeten bij de jongeren te zetten, dus nog een paar puntjes erbij.
Wel weer een typische Ewan-actie overigens. Echt al jaren een topsprinter, maar ik heb hem echt nooit. Altijd wel iets met hem

Berend

'@Nasibal, dank. Nou geen 9 zekerheidjes nee :)

Heb nu Dumoulin, Foss, Kelderman, MvdPoel, Bilbao en Almeida op zeker en nog Ulissi, Carapaz en Girmay/Arensman voor de laatste plek.

Arensman viel vandaag beetje tegen, daarom ook daar wat twijfel.

user27296

324 punten gehaald, had 100 punten meer kunnen hebben

Kadare

100 bankpuntjes,in de hectiek niet gezien dat Girmay nog op het bankje zat samen met Carapaz

Berend

Carapaz weer op de bank kan ook, maar hij heeft al 4 sec bonus haha dus zal mss wel top 5 AK blijven?

zitvlees

Mijn Team

Almeida
Carapaz
Yates
MAL
Porte
Bardet
Ciccone
Arensman

verrassingen?
Niet echt. Ik vind Porte een klasbak. 1e keer dat ik Lopez mee neem. Route past hem als gegoten.

vdPoel
Kämna
Valter
Sk. Jensen

Toch vdPoel... Heb er alles aan gedaan om hem niet mee te nemen. Was niet tevreden met de upgrades die ik zonder hem kon doen. Tevreden, anders had ik waarschijnlijk Almeida vandaag kopman. Valter charmeert me niet extreem, maar vond Fortunato nog meer overhyped.

Cavendish
Demare
Gaviria
Consonni
Girmay
Theuns
Mareczko

Mareczko is z'n geld al bijna waard. Verder volledig ingedeeld op uitrijden. Bauhaus kan een misser zijn, maar gok is dat hij niet uitrijdt en Cav wel. Zo liet Morkov in ieder geval doorschemeren..

Ludvigsson

waar had ik nog een plekje? overgangsetappes of TT. Of beide, maar geen geld meer voor Tratnik. Had ook een Gall kunnen staan rekende op uitvallers, maar had op insta contact met Ludvigsson die aangaf wel voor voor de TTs te gaan en sindsdien is het een juichrenner. Ooit op een identiek parcours de TT heel keurig gereden.

Al met al wil ik mijn geld altijd aan de bak zien en heb ik na vandaag meteen bankpunten met Skjelmose. Bedankt allemaal voor de vele discussies en inzichten. Tevreden met de start en op naar de bekerrrr

1 2 ... 91 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.