Winst VdP vandaag uiteraard ingecalculeerd. Met Girmay als Cap alvast het aantal verloren kopmanpunten vandaag geminimaliseerd en minstens de helft van de teams met VDP hebben geen Bilbao.
Grootste misser vandaag eigenlijk was het niet opstellen van Carapaz. Wel over getwijfeld, maar zag teveel scenario's waar hij buiten de top 15 zou rijden. Cort jammer dat hij vandaag toch al zo goed blijkt, sprak weinig vertrouwen van uit. Die zal nu ook wel een dijk van een ITT rijden morgen.
Prima score met MvdP(c), Girmay en Bilbao in de opstellen, ook Ulissi en Albanese zatter er redelijk goed bij. Alleen zonde dat ik Carapaz niet heb opgesteld, maar eerlijk is eerlijk, er waren renners met meer kans op een mooie notering. Ook Cort en Kelderman verrassen mij, ik weet dat ze dit kunnen, maar had twijfel over hun vorm, willen kennelijk graag meedoen! Jammer dat ik ze niet heb.
Gelukkig heb ik ook geen Ewan, maar ik leef mee met de mensen die hem wel hebben, het was hem gegund! Hopelijk zonder al teveel kleerscheuren ervanaf gekomen.
Mijn Team
Almeida
Carapaz
Yates
MAL
Porte
Bardet
Ciccone
Arensman
verrassingen?
Niet echt. Ik vind Porte een klasbak. 1e keer dat ik Lopez mee neem. Route past hem als gegoten.
vdPoel
Kämna
Valter
Sk. Jensen
Toch vdPoel... Heb er alles aan gedaan om hem niet mee te nemen. Was niet tevreden met de upgrades die ik zonder hem kon doen. Tevreden, anders had ik waarschijnlijk Almeida vandaag kopman. Valter charmeert me niet extreem, maar vond Fortunato nog meer overhyped.
Cavendish
Demare
Gaviria
Consonni
Girmay
Theuns
Mareczko
Mareczko is z'n geld al bijna waard. Verder volledig ingedeeld op uitrijden. Bauhaus kan een misser zijn, maar gok is dat hij niet uitrijdt en Cav wel. Zo liet Morkov in ieder geval doorschemeren..
Ludvigsson
waar had ik nog een plekje? overgangsetappes of TT. Of beide, maar geen geld meer voor Tratnik. Had ook een Gall kunnen staan rekende op uitvallers, maar had op insta contact met Ludvigsson die aangaf wel voor voor de TTs te gaan en sindsdien is het een juichrenner. Ooit op een identiek parcours de TT heel keurig gereden.
Al met al wil ik mijn geld altijd aan de bak zien en heb ik na vandaag meteen bankpunten met Skjelmose. Bedankt allemaal voor de vele discussies en inzichten. Tevreden met de start en op naar de bekerrrr
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.