Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 114 ... 196 197
Berend

Haha, leuk dat je gelijk even reageert, succes met de laatste loodjes!

Hier alweer stress: Heb 9 goede tijdrijders maar Aert en Kung voelen net-niet-top als kopman... Zal ik dan toch nog Ganna er in puzzelen? ;-)

Ook wat FOMO met het ontbreken van de Nederlanders Mollema en Van Poppel nu, maar ja daar kan ik dan voor juichen toch? :)

KV

Van Aert en Kung niet top als kopman. Wie zie je dan (behalve Ganna) wel top 3 rijden mss?

tpp

Cort is voor mij een no-brainer. Als Deen zal hij morgen iets willen laten zien in de ITT (rond plek 12-15) vervolgens kun je hem opstellen in etappe 4-6-8-13-15 en dat voor 1,5 miljoen.

koorsten kran

Dag wielervrienden, ik ben nieuw hier. Wat vinden jullie van mijn selectie? Zitten er nog absolute no go’s in?

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
O’Conner
Quintana
Caruso
Meintjes
Rolland
W van Aert
Philipsen
Groenewegen
Sagan
Matthews
Pedersen
Vd Poel
Teuns
Mohoric
Walscheid

Zie graag wat tips tegemoed

zeewolde

'@Berend je kopman hoeft niet per se te winnen hè. Twee keer 44 is ook lekker.

Berend

'@zeewolde, Ja klopt tis ook meer irrationale FOMO haha. Heb met o.a. V.Aert/Kung/Pedersen/Roglic/Pogacar al genoeg tijdrit-toppers. Tis meer de angst dat als Ganna geel pakt hij dat misschien wel een paar dagen vast kan houden ook en da's dan even doorbijten.

hofsje

Ik ga het wss voor 99% met deze renners doen
Pogacar
Roglic
Vingegaard
Haig
G Thomas
Caruso
O'Connor
Woods
Meintjes
Ganna
Van Aert
Jakobsen
Philipsen
Groenewegen
Ewan
Pedersen
Walscheid
D Van Poppel
Guerreiro

Geoffrey1420

Ik heb nog 1 groot vraagstuk. Schachmann of cort? Beide redelijk goede TT, redelijk goede punch en kunnen beide mee in de ontsnapping. Maar wie gaat me meer punten opleveren? Iemand een helderziende blik?

hofsje

Schachmann redelijk afhankelijk in zijn vrijheid wat Vlasov gaat doen ,Cort grotere zekerheid kwa punten lijkt me en kan proberen te sprinten en mee in een etappe die wss voor de vluchters is

Ric

Cort geeft aan niet voor groen te gaan. En weet dat het lastig is om van aert en VDP te verslaan dus wellicht etappes uit moet zoeken waar hij geen last van ze heeft.

encanto

welkom terug nasibal..je werd gemist!

@Frank: geen slecht team..Wel wat mager (in mijn ogen) is jouw klimmersteam qua vluchters. Rit 7?, 8,10,13?, 14, 16 gaan naar de betere aanvallende klimmers...Rolland en Teuns is dan mogelijk wat weinig (maar scheelt ook weer keuzestress).

Matthews is ook wat overbodig met jouw team en Dylan mee...maar goed enige tip (al vaker gegeven door anderen hier): vul elke etappe in en kijk of je tevreden 9 man kan opstellen.

Bij mij steeds de wissel...martinez/ewan voor thomas/jakobsen. Heb nu als sprinters: philipsen, pedersen, kristoff, aert dan of jakobsen of ewan en dan aanvullen met bagioli en van poppel..

kevinraar

Dit is mij team
Roglic
Pogacar
Viningaard
Vlasov
Mas
O connor
Barguil
Meintjes
Cattaneo
Paret-paintre
Jakobsen
Ewan
Groenewegen
Van aert
Kristoff
Dainese
Van poppel
Van der poel
Guereuro
Bouchard

Wie morgen opstellen naast deze renners
Roglic
Viningaard
Van aert
Pogacar
Van der poel

Berend

Ik zou er minstens 1 of 2 tijdrijders proberen in te fietsen, Kevin.
Je kan Vlasov nog opstellen maar dan heb je er nog maar 6.

Pedersen? Kung? Ganna? Bissegger?

Jasperdewaal11

Waarom geen Mollema kevin? Die selecteer je altijd!

Wellens Nietens

Cattaneo ook opstellen Kevin!

joris dor

Ik wens alvast iedereen heel veel succes met het tourspel.
Dit wordt mijn opstelling als alles meezit met covid en dergelijke...

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
Gaudu
Uran
Lutsenko
Mollema
Konrad
WVA
Jakobsen
Philpsen
Kristoff
Sagan
MVDP
Mohoric( twijfel met die serie binnenvallen als ik wel iemand meeneem van Bahrein, ik kan mij niet voorstellen dat hun voorbereiding niet in het water zit, waarom ook geen Caruso in mijn team momenteel)
Bagioli
Walsvheid
Vpoppel

Verder twijfel ik ook nog om ene Pidcock een kans te geven, heb ergens wel geloof dat die zal komen bovendrijven, anderzijds zijn er de grote drie in Ineos...

Ook Leknessund staat op randje van wel of niet meenemen, zou wel eens kunnen verrassen met een hele goede prestatie

Geen extra UAE voelt ook niet geweldig, maar wie gaat er echt zijn kans mogen gaan op misschien Hirschi na, alhoewel die dan niet fit genoeg blijkt te zijn...

Pinot had ik ook liever gezet ipv Gaudu maar twijfel in die zijn eigen kansen als men alle peilen op Gaudu wil richten

Wat ik mij wel afvraag is wat een oude rot als Fulsang nog kan verrichten id tour, kan die geen beslissende factor gaan spelen in ritten kapen?

arjenzvob

Als je wilt winnen, luister hier naar:

https://www.youtube.com/watch?v=vGSjOoBSW7k&t=3751s

Yuri2222

Iemand die iets zinnigs kan zeggen over de kansen van Latour? Aangewezen klassementsman voor zijn team, maar voelt toch niet alsof die zomaar tot 15 gaat rijden.

koorsten kran

Dag wielervrienden, ik ben nieuw hier. Wat vinden jullie van mijn selectie? Zitten er nog absolute no go’s in?

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
O’Conner
Quintana
Caruso
Meintjes
Rolland
W van Aert
Philipsen
Groenewegen
Sagan
Matthews
Pedersen
Vd Poel
Teuns
Mohoric
Walscheid

Zie graag wat tips tegemoed

Reus

Zojuist voor de gein Cort er es in gezet. Gelijk zichtbaar waarom ik een klere hekel aan em heb. Je klikt em in bijna elke etappe omdat ie kans maakt maar je weet dat ie een plekje bezet zit te houden op al die dagen dat ie niet mee is.
Vond Cattaneo ook altijd wel een geinige renner, dus ook er maar bij. Moet ik ineens uit 12 tijdrijders kiezen op de eerste dag….. en een miljoen punten over.
Zit dan ook tegen 3 roze EF shirts aan te kijken, voelt ook niet goed….

Moraal van het verhaal. Wanneer ik er een dure jongen (dit was in mijn geval Jakobsen) uit m’n team gooi, kom ik met een overkill aan renners en budget te zitten.
Of zou dat in Covid tijd juist handig zijn?

jarne17

Wat denken jullie van Danny van Poppel? Geeft een raar interview dat hij liever load-out wil zijn. Zal hij dan wel genoeg ereplaatsen halen?

Emootje

'@frank hut: wat dacht je, ze reageren niet op mijn eerdere post dus zet ik hem nog maar een keer neer? Tegemoet is met een t trouwens.
Ik zou er iemand van EF bijzetten wellicht. Guerreiro of zo.

Thomberg

'@reus daarom kies ik Cort nooit! Afspraak met mezelf

Kip

Dé topfavoriet voor deze beproeving tegen de klok is toch wel Filippo Ganna. De hardrijder uit het Italiaanse Verbania won dit jaar vijf van de zes tijdritten waarin hij van start ging en heeft zelfs zijn geliefde Giro d'Italia overgeslagen om voor het geel te gaan in Kopenhagen. Ganna deelde op Strava nog enkele zeer impressionante trainingsgegevens, net voordat hij de reis maakte naar Denemarken.

🚀🚀🚀

M@thijs

Gezien al het zandstrooien op dit forum zal ik ook nog even wat delen.
Weet niet of het super handig is maar in ieder geval beter als 50% van de sahara die hier uitgedeeld wordt.
https://www.youtube.com/watch?v=j8PxqgliIno

1 2 ... 114 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.