Ik heb keuze stress voor vandaag met wie te C'en.
WvA: Op papier de mindere sprinter, maar goed in vorm en extra truipunten via groen en mogelijk geel. Ook altijd goed gepositioneerd gegeven de mogelijke chaos vandaag.
Philipsen: Snelle sterke sprinter, maar in principe minder snel dan Jakobsen. Kan mogelijk wel gebruik maken van sprintaantrekker VdP.
Groenewegen: Op papier de snelste van de drie en de enige die qua snelheid vrijwel gelijk is met Jakobsen. Kan ook gebruik maken van een sorinttrein om hem af te zetten. Heb wel enige twijfel of hij goed genoeg in vorm is.
Ik neig op dit moment enigszins naar WvA, maar heb al minstens 5x geswitcht van kopman.
Ik zal ook mijn team nog ff delen:
AK
Pocajar
Roglic
Vingegaard
Thomas
Vlasov
O'Connor
Caruso
Uran
Meintjes
Sprint
Van Aert
Jakobsen
Philipsen
Kristoff
Dainese
Pedersen
Mozzato
Vlucht heuvels en berg
Mollema
Vd Poel
Guerreiro
Kamna
Grootste deel van m'n team stond eigenlijk al een tijd vast, alleen vond ik m'n sprinters team wat dun en had nog een miljoen over. Daarom gisteren Kristoff, Uran en Meintjes erin gefietst ipv McNulty, Poppel en Mohoric. Weliswaar hetzelfde aantal sprinters maar Kristoff gaat voor elk plekje en van Poppel hen ik geen idee wat ie gaat doen.
Heb 10 van de 10 meest gekozen renners. Die waren dan ook vrij makkelijk. De groep erachter een stuk lastiger. Voorlopig iig blij met 7 mannen voor de sprint omdat ik door de winst van Lampie met Pocajar en VD Poel eigenlijk maar 2 opvullers heb. Alhoewel een gok op winst van Van Aert met Roglic en/of Vingegaard vandaag ook wel heel lekker uit kan vallen. Kunnen zomaar goed zijn voor 24 teampunten.. Wordt ie 3e in de etappe heb je echter niks. Wie durft er vandaag in te zetten op de Jumbos?
Ik heb er vandaag 1 jumbo in staan (naast Van Aert), maar dat is meer bij gebrek aan beter. Heb maar 5 sprinters dus dacht goed te zitten door van alle vier de voornaamste kanshebbers (ganna, van aert, bisseger en kung) twee ploeggenoten op te kunnen stellen. Maar uitgerekend Quickstep wint en daarvan heb ik alleen Jakobsen (die je uiteraard vandaag sowieso al opstelt).
Valt me op dat er hier op het forum relatief veel teams zonder Jakobsen zijn.
Heb zelf ook op het laatst geswitcht naar een team dat meer op AK gericht is en Ineos ingebracht.
Die had ik eerst beiden niet. Denk dat ik relatief weinig aanvallers heb uiteindelijk vergeleken met de meesten hier.
AK:
Poggie
Roggie
Vinnie
Vlasov
Martinez
Thomas
Gaudu
Meintjes
O'Connor
Caruso
Aanval:
Woods
Guereiro
vdPoel
Sprint:
Philipsen
Van Aart
Sagan
Pedersen
Walscheid
Van Poppel
Mozzato
'@Phoenix0000 Heb nagenoeg hetzelfde team; Kristoff&Jorgenson ipv jouw Gaudu&Walscheid.
Zie het voordeel van een heel blik aanvallers ook nooit zo. In alle bergetappes die mogelijk in een vlucht eindigen stel je eerst toch je beste 5/6/7 klassementsmannen op en vul je daarna aan.
Zelfde idee bij etappes als 4,13, en 15; daar begin je ook gewoon met je sprinters en vul je daarna aan met mannen als MVDP, etc.
Mijn team ziet er als volgt uit:
- Pog
- Rog
- Vingegaard
- Vlasov
- OÇonnor
- Quintana
- Caruso
- McNulty
- Martin
- Mollema
- Guerreiro
- Jacobsen
- Philipsen
- Pedersen
- van Aert
- Matthews
- Denaise
- van Poppel
- VDP
- Cort
Op het laatste moment Haig, Mohoric en Asgreen vanwege Barhrein inval vervangen door Quintana, Matthews en Cort.
Lijken tot nu toe nog geen gekke wissels.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.