Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 142 ... 196 197
danusz1986

Ja heb je Laporte en Sagan dan ben je spekkoper.

Christian

Paar voorlopige conclusies:

Hit: Van Aert, Philipsen, Sagan, Danny v Poppel, Mozzato, Pedersen
Miss: Groenewegen, Ewan, Jakobsen, Ganna, Asgreen, Bissegger
Misschien wel, misschien niet: Walscheid, Hofstetter, Kristoff, Matthews, Dainese, Küng

J. Bernal

Die Laporte gaat z'n geld wel waard zijn zo, heb hem eigenlijk geen seconde overwogen...

Jeffrey81

Zonder Kristoff en Mozzato toch nog 282 punten! Had 342 geweest kunnen zijn, maar desondanks toch geen slechte dag zo 👍🏻

Milaan-San Barto

Hoorde dat Walscheid pech had eergisteren
Stellen jullie hem op morgen? Hij won toch GP denain en reed goed in Samyn. Heb nu Cort voor 8 zekere puntjes. Wat denken jullie?

niek-vdv

Walscheid heeft al zijn pijlen op morgen gericht, als je hem in je team hebt is morgen eigenlijk dé etappe om hem op te stellen.

ditisdavid

Voor morgen eigenlijk veel meer twijfel dan vandaag. Zeven sprinters die allemaal in meer of mindere mate hebben bewezen met kasseien te kunnen dealen, Mohoric en de grote drie klassementsrenners - Ganna en mijn acht andere klimmers halen de ploeg sowieso niet. Dainese deed het goed in de kasseienrit in de Ronde van België maar zal alsnog mogen banken, voor het laatste plekje wordt de keuze echt pijnlijk.

Overigens - Van Aert op 256 punten na vier etappes, dat moet een record zijn. Nog wel even te gaan tot hij Sagans zeven topvijfplekken in de eerste zeven etappes van 2014 evenaart :p

RiesKos

Erg tevreden. Maximale score met mijn team vandaag. Goede keuze geweest om MvdP te banken en Philipsen op te stellen.

En ben voorlopig echt blij dat ik vrijdag op het laatste moment Walscheid heb vervangen door Van Poppel.

jenzrscl

Hoe kan je jakobsen en groenewegen nu miss noemen.. Wonnen rit

Enige die echt teleursteld is ewan denkik

Jv1997

Dacht dat Lotto op degradatie stond, maar blijkbaar vind Ewan het niet nodig om voor ereplek te sprinten🤬

Ragnar Lolbroek

304 punten vandaag. Wat een held is die Wout.
Voor morgen
Mathieu (c,)
Wout
Roglic
Vingegaard
Pogacar
Mohoric
Philipsen
Sagan
Pedersen

Thomberg

Ewan was mijn gok, wat een prutser. Dat gezegd hebbende, Jakobsen toch zijn geld niet waard lijkt het tov een Sagan. Groenewegen ook niet. Ja ze winnen een keer maar In de drie sprintritten minder dan 100 etappepunten. Echter dit gaat alleen op als je iets beters met dat budget hebt gedaan. En dat moet nog allemaal gaan blijken. Als je daardoor Yates hebt meegenomen (zag er sterk uit) en die breekt morgen z’n sleutelbeen dan had je beter Jakobsen of Groenewegen kunnen hebben.

In mijn geval heb ik voor het goed Ewan genomen, daar heb je niks aan. Dan moet die miljoen die ik bespaard heb wel heel veel gaan opleveren.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Van Walscheid neem ik graag Afscheid. Ik ben misleid door het interview met Van Poppel. In twee van mijn voorselecties had ik Poppel, Sagan en Mozzato, maar ook Guerrero. Schamele 18 en 48 puntjes voor Walschijt en Dainese. Sagan heeft al 106 punten, Poppel 86 en Mozzato 54.

Morgen weer een Nederlander die wint (lees: MvdP)? Ik ben erg benieuwd wat Jumbo gaat doen, aangezien ze vandaag prachtig in de aanval gingen. Kunnen ze de concurrentie morgen op de pijnbank leggen en gaat WvA echt in dienst rijden van de ploeg of kan hij zijn trui behouden? Ik heb er zin in!

Grinta Geurt

369ptn! 99.9% dit is een goede start.
Maar laat ik niet net zoals Jasper te vroeg juichen.

Morgen dilemma:
Aert
Roglic
Laporte
Vingegaard
Pedersen
Sagan
Vd Poel
Philipsen
Poppel
Pogacar
Kung

Welke 2 ga ik banken.. ?

Barrygoal

T is nu toch wel duidelijk dat Groenewegen, Jakobsen en Ewan miskopen zijn. Komen nog maar 2 sprints .

jenzrscl

Poppel vingegaard

vevie

Ik ga morgen voor

Van Aert
Roglic
Vingegaard
Pogacar
Kung
Kristoff
Pedersen
Van der Poel
Walscheid

Kan ook Mohoric opstellen, maar lijkt mij dat hij Haig en Caruso moet babysitten. Als die nog meer tijd verliezen zijn ze al bijna ko.

Oja, en Thomas! Die is goed. Wellicht Geraint mee voor Walscheid

Laatst gewijzigd
kevinraar

256 punten gehaald gezakt naar 75 procent voor morgrn hrb ik dit

Van aert
Roglic
Viningaaard
Pogacar
Van der poel
Jakobsen
Kristoff

Nog 2 plekken over
Mas
Vlasov
O connor
Parte paintre
Barguil
Cattaneo
Meintjes
Groenewegen
Ewan
Dainese
Geruiro
Bouchard

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@kevinraar ik zou voor Vlasov gaan en een gok, geen idee

Simcha

Gestegen naar 97,6 procent, zonder Jacobsen in het team. Ik heb het geluk dat de vijf sprinters allen leveren. Nu maar hetzelfde hopen van de klassementsmannen.

Ik word wel enigszins nerveus als ik Ineos zie koersen. Ik kon niet kiezen “wie van de drie” (Thomas te oud, Yates te wisselvallig en Martinez een slechte Ronde van Zwitserland), maar ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

De twijfel of Jakobsen deze etappe voor de winst kon sprinten is al vanaf dag 1 besproken. Dus om hem hier nou een miskoop te noemen vind ik gek. Hij wint een etappe, een keer 5e en vandaag 13e. Als die de volgende sprints er niet meer bij zit, dan mag je hem best een miskoop noemen.

Om conclusies te trekken of iemand een miskoop is zullen we toch wel langer moeten wachten dan na etappe 4.

Dan over morgen, hopelijk word het z'n spektakel wat iedereen verwacht. Ik denk dat deze renners het voor mij mogen doen:
Van der Poel (c)
Van Aert
Roglic
Vingegaard
Kung
Hofstetter
Pedersen
Walscheid

Dan heb ik Philipsen en Lutsenko op de bank, die ook redelijk over de kasseien kunnen.
Ik hoop vooral dat het een mooie koers word!

vevie

Daar ga je sowieso spijt van krijgen. Ze zaten er alle drie goed bij, vandaag. Ik geloof niet dat ze de top 3 favorieten echt gaan bedreigen, maar de rest toch zeker wel. Thomas oogt ook heel goed. Die gaat er morgen staan in de kasseienrit. Als 1 van de jumbo mannen weg valt is Thomas dé man voor plek 3 op het podium.

Laatst gewijzigd
Simcha

Ik ben overigens morgen wel benieuwd naar renners als Kung en Ganna. Is de kans niet vrij groot dat die gewoon in dienst van hun kopman(nen) moeten rijden? Voor mij was dat een reden om Kung thuis te laten. Ik overweeg als negende man Vlasov op te stellen. Geen bewezen kasseienrijder, maar hij kan het zich ook niet veroorloven veel tijd te verliezen.

Laatst gewijzigd
groppiestan

Kung verwacht ik wel morgen.
Zit alleen te twijfelen over phillipsen, vlasov, dfm of lutsenko voor mijn laatste plekje. Keuzes, keuzes, keuzes.....

zomaareens

Mozzato morgen spelen? Of bettiol of lutsenko of thomas?:)

1 2 ... 142 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.