Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 158 ... 196 197
zomaareens

Gaat lutsenko zijn 30e stek koesteren...of eens aanvallen? Bijv vandaag?

niek-vdv

O Connor en zijn ploeg hebben ook aangegeven om eerst te herstellen en pas daarna het vizier te richten op bergetappes, dus die gaat het vandaag ook niet eens proberen.

MarvinG

Zijn jullie zo zeker van een groep vluchters tot het eind dan?

Man fiets

'@MarvinG Ik pak even de glazenbol erbij ... misschien!

Delric

Don't fight Pogi! AK dagje!

Swapfiets

Laatste plekje: Cattaneo of Meintjes vandaag? Eerstgenoemde zit nog dicht in het klassement, laatstgenoemde heeft al 5 minuten achterstand. Wie klimt er beter volgens jullie?

frans adelaar

Caruso of Fuglsang vandaag?
Caruso gister eerder eraf dan Fuglsang

Chef83

Iemand wat van guerreiro gehoord over vandaag ?😀

fringale

Ik denk dat, zelfs na de vele vluchtkilometers gisteren, Wout (met Laporte) gaat meeschuiven voor de tussensprint, dan zien waar het schip strandt, en eventueel nog van nut zijn op de slotklim voor Jonas en Primoz.

danusz1986

Ik zit te twijfelen over plek 9 in mijn dagopstelling. Mollema, Mohoric en McNulty (handig voor teampunten). Zou een Mohoric hier niet in een vlucht kunnen zitten? Ik las ook dat Mollema geen bergopkomsten doet klopt dit?

ElDiego1308

Men heeft het over 8 punten van van Aert of vluchters. Maar waarom zou Wout niet in de vlucht zitten? Heeft minder te verliezen dan gisteren en grotere kans op vrijgeleide.

Zonderman

'@ElDiego Kijk bij nieuws etappe 7 live. Wout heeft gezegd Rog & Vin te gaan helpen tot de laatste klim en daarna rustig finishen.

Phoenix0000

Guerreiro of caruso, het wordt toch Caruso. Zal wel weer verkeerde keuze zijn :-)

JellevanderLinden

'@chef83 kijk wat ik hierboven geschreven heb over Ruben. Heeft gister na de rit een interview gegeven over de plannen voor vandaag :)

Sjas Patatje

Keihard gedaald de afgelopen dagen, maar vandaag ga ik knallen. Het team heb ik zo bij elkaar geklikt:

Pog (c)
Rog
Vinnie
G. Thomas
Vlasov
Uran
Caruso
Woods
Barguil

Garantie op succes.

Zou je zeggen... 🙏🙌

stinopacino

'@swapfiets Meintjes klimt Cattaneo er nog uit op één wiel

Swapfiets

'@danusz1986 Pedersen geeft aan dat Trek voor Ciccone gaat vandaag. Hoop dus dat je Mollema op de bank heb gehouden. Zou in ieder geval altijd McNulty opstellen voor de teampunten.

@MrMarvis Uiteindelijk toch voor Cattaneo gegaan. Die zei dit vlak voor de start: "Dit is een heel mooie rit, ik denk dat ik misschien wat kan proberen." Meintjes was iets voorzichtiger: "Of ik in de ontsnapping ga? Dat moeten we even bekijken, het hangt ervan af wie het nog meer gaan proberen."

Laatst gewijzigd
Thomberg

Mollema vandaag niet opstellen, ze gaan vol voor Ciccone lees ik

Landaluze

Lekker tips geven na de deadline.

Heb uiteindelijk Cattaneo verkozen, maar weet begod niet waarom.

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag
Pogacar (c)
Roglic
Vingegaard
Thomas
Vlasov
Caruso
Woods
Kämna
Guerreiro

Thomberg

'@Landaluze, daar moet je mijn dochtertje de schuld voor geven die niet wilde slapen haha

Ik wist niet dat de koers al begonnen was… ik probeer alleen te helpen hè, heb hem zelf niet

Woods nèt niet vandaag. Balen voor veel mensen hier. Hij probeerde het net nog met Cort om dd oversteek te maken

danusz1986

Kamna, Teuns en Ciccone heb ik allemaal niet.

ditisdavid

Niemand in de vlucht en ik heb geen idee wie hier achteraan gaat rijden, dit wordt geen leuke dag.

Poule d'Or

Mijn glazen bol ziet 66 bankpunten opkomen voor Schachmann :(

Landaluze

Mensen met Kämna en Ciccone staan er goed voor.

Woods er niet bij doet ook wel pijn.

1 2 ... 158 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.