1,9% gestegen naar 87%. Deze Tour wordt hoe dan ook een persoonlijk record. Maar wel veel fouten gemaakt met caps en opstellingen. Had wat dat betreft zeker 10% hoger kunnen staan.
Vrees overigens dat ik bij de eindafrekening nog wat zak. Ja, ik heb 4 van de top van het AK, maar daarna niets meer. Denk dat teams met Quintana, Gaudu en Bardet nog wel zullen stijgen. [B]@pirazzi[/B]: Helemaal als ze inderdaad ook nog veel Jumbo teampunten pakken.
Er is in Lourdes door het gehele peloton en haar gevolg voor een genezing van de gouden beker droogt bij Team Zadelpen gebeden, naar ik heb gehoord.
Afgelopen week met een beperkt/tegenvallend klimteam flink gezakt. Een duimpje leek het hoogst haalbare. Maar met gisteren en vandaag ineens weer flink in de plus en op een zilveren beker. Met morgen wederom voor de sprinters, kan ik met eindafrekening hopelijk een bekertje (geen gouden helaas) bij schrijven.
Zou mooi zijn als er morgen een Nederlands sprintduel ontstaat, maar vrees toch dat een Belg er met de ritzege vandoor gaat.
Ik sta nu op 98,7 procent. Die achttien puntjes die ik verlies door Ganna te cappen boven Van Aert kunnen wel eens heel dure punten zijn.
Leuke vraag over de beste picks. Naast de usual suspect denk ik aan Gaudu met McNulty en Philipsen als goede runner-ups. Niet omdat ze verrassen, maar doen waarop ik hoopte. Dat is al heel wat deze tour met zes uitvallers.
Met 370 punten in de tijdrit gestegen met 0,3% naar 99,5%. Tegenvallend in mijn team is wel Cattaneo geworden. Poetst nog wat weg met een leuke tijdrit. Toen Lampaert de gele trui pakte dacht ik goed te zitten met hem, maar helaas. Daarentegen wel Jakobsen de bergen overgetrokken wat hopelijk resulteert in wat extra punten.
Ik hoop dat met Jakobsen, Philipsen, van Aert, Pedersen, Dainese en Mozzato het voldoende is om het goude bekertje te behouden.
Ja het puzzelen vooraf is de helft van de fun :)
Ik ga de Tour eindigen op ~92/93% vermoed ik (als Philipsen wint misschien 95%???), hoop dat ik dat in de Vuelta door kan zetten.
Beetje pech gehad met mijn klimmende aanvallers: Guerreiro, Woods, Mollema en Storer scoorden in de bergen amper.
Mollema maakt het wel redelijk goed in de tijdritten :)
Ik heb ook wat misrekeningen gehad deze tour sta op 90 procent. Ga het de Vuelta wel iets anders aanpakken denk ik.
Ook omdat ik pas net begonnen ben met dit soort spelletjes. Wat het uiteindelijk gewoon is. leer je elke keer weer. De tour doen gewoon teveel goede namen mee waardoor je een beetje verblind wordt. De giro was makkelijker. 98 procent.
Vuelta wordt ook iets lastiger omdat er meer goede namen mee doen dit keer. Maar dat puzzelen is super leuk alleen je kan er wel in doordraaien.
Hier ook wat misrekeningen oa Gaudu, echt heel lang erin gehad maar op diverse media oa hier werd Gaudu toch wel klein beetje afgeserveerd
Ook teveel aanvallers erin gehouden want het is wel een Tour van de aanvallers volgens de kenners
Uran, Connor, Bagioli, Storer, Catteneo, Kung, Guereiro en Poel veel tegenvallers
Mag blij zijn als ik 90% haal
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.