Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 102 ... 114 115
RvhC74

Coquard na vrijdag eruit na de sprintersrit staat op in de leiderstrui

ZK

Wel fijn dat ze uitvallers alvast aankondigen. Nog 1 extra uitvaller en ik hoef dagelijks aleen nog kopman te kiezen! :-)

Laatst gewijzigd
JohnMcBennett

Pedersen of Poppel als cap vandaag? Zien er allebei goed uit. Lastige aankomst. Voelt als een 50/50 voor mij

Ted de la course

'@arjenzvob gisteren met je mee gegaan en Buitrago captain gemaakt. Derde keer dat ik een speler opstel die niet start. T is vaak pas een uur voor de start bekend en bij Bennett zelfs pas na de start.
@nasibal Uitvallers hebben juist deze Vuelta wel een enorme impact, omdat er veel zijn die goed scoorden met een beperkte pickrate. Bv. Yates, Sivakov, Bennett bij mij zelf. En veel B-sprinters waardoor je in die etappes tekort komt. Voor de rustdag had ik hoger kunnen staan omdat ik veel bankpunten heb vergaard maar nu met 8 uitvallers kelder ik daardoor en niet door een slechte teamselectie of dag opstellingen. Bovendien zijn uitvallers door covid niet te voorzien. Het maakt het spelen vooral een stuk minder leuk als je toch bijna niks meer te kiezen hebt.

Feld

'@John…zit met zelfde. Poppel misschien in de vlucht. Sprinten ze met z’n allen, dan eerder Pedersen.

RiesKos

Als ploegleider was ik zo boos op Carapaz na zijn teleurstellende prestaties deze Vuelta, dat ik hem gisteren op de bank zette. Ik denk dat ik hem daardoor zo geprikkeld heb dat hij vol voor de overwinning ging. Ja, daar neem ik de eer wel voor ook al kostte het mij wel wat. Anyway, we hebben nu allebei een lesje geleerd. Zand er over. Volgende keer zal ik hem gewoon weer opstellen.

yoeri

'@Ted_de_la_course; Helemaal eens. Bij mij is ook mijn gehele sprintequippe zowat afgestapt. Daarbij ook nog Yates waarmee ik het verschil kon maken. Had op dat moment de volledige top 10 en Yates die ging hoogstwaarschijnlijk nog wel aanvallen (misschien wel belangrijkste uitdager voor Evenepoel). Dan gaat het gewoon allemaal rap. Ben iedere dag ook bang voor weer een uitvaller. Nu komt Coquard daar nog bij, ben bang dat ik met 6 man eindig.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@yoeri

Gewoon even ter context: Ik heb alleen Pedersen en DvP nog over als sprinters én had Yates in mn team. Ik sta in de top 150, 7 uitvallers totaal.

Ja het zal absoluut invloed hebben op je ranking, maar niet zoveel als je zelf nu denkt ;). Het grootste verschil zal hem zitten in de renners die we nog wél hebben.

Platje

Waar blijven de coronagevallen vandaag?

niek-vdv

Ayuso positief, maar blijft als het goed is wel in koers.

pirazzi

Volgens PCS DNS.
Nu weer weggehaald.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Op Twitter geeft het team aan dat hij in koers blijft. Laag risico en asymptomatisch.

Thomberg

Ayuso moet er ook uit dan

RvhC74

Nope niet eruit, kost punten whahahaha

Eddix

Ik denk dat ze in het Peloton daar nog wel wat over te zeggen hebben. Veel renners waren asymptomatisch met een laag risico. Waarom zou Ayuso wel in koers mogen blijven? Ik hoop heel erg dat hij mag blijven fietsen, want ik heb hem in mijn poule, en hij levert aardig wat punten op. Maar het is wel disrespectvol naar andere renners die hun verantwoordelijkheid hebben genomen en de koers hebben verlaten..

David_Et_Cetera

Ayuso positief getest

niek-vdv

https://www.google.com/amp/s/www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ayuso-dacht-dat-hij-corona-had-nu-hoop-ik-vooral-goed-te-herstellen/amp lekker Asymptomatisch... dacht dat hij corona had na de tijdrit.....

David_Et_Cetera

Guillaume Martin zal weer een punt kunnen maken met betrekking op zijn uitsluiting in de Tour met lage PCR waarden.

RiesKos

Waar blijven de coronagevallen vandaag?

Hopelijk hebben we de eerste golf gehad…

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik zou zeggen, eindelijk wat gezond verstand. Er zijn renners die bijna van de fiets vallen zo ziek zijn ze, maar omdat het een ander virus is geen probleem. Onzin natuurlijk.

rbc1912

Eensch R.D.

Thomberg

Ook eens met RD. Maar moet wel 1 beleid zijn. Gezien te ITT van Yates en Sivakov was het duidelijk dat ze niet echt ziek waren. En G. Martin in de Tour ook mooi voorbeeld

Smarty

Ayuso positief en niet uit de Vuelta? Da's UAE-strategie hè. Dezen ze ook in de TdF met Mayka! toch?

rbc1912

Ja? En?
Ik ben er content mee :)

yoeri

'@Nasibal, goed bezig hoor. Klinkt als een goed team dan. Weet niet hoe het bij jou zit, maar mijn uitvallers zijn bijna allemaal mannen die door minder dan 50% of minder dan 30% zijn gekozen. Dat zijn wel de renners die het voor je moeten doen natuurlijk. Verder ongelukkige last-minute keuze gemaakt met een topsprinter nemen en 2 andere laten vallen. Shit happens

1 2 ... 102 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.