Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 101 ... 114 115
nasibal

Wie heeft ook Carapaz op de bank haha

Carapaz was absoluut een goede optie geweest voor vandaag, maar had bij mij ook bijna op de bank gezeten als Yates geen Corona had gekregen. Ik kom dus zelf goed weg nu, maar anderen trekken aan het kortere eind. De vraag is vooral welke 9 je wel hebt opgesteld vandaag als je geen Carapaz hebt.

Ik heb overigens niet gekeken vandaag, maar ik vind het vooral frappant dat Pinot (welke ook gewoon een goede optie was voor vandaag bijvoorbeeld) deze slag gemist heeft. Heb ik iets gemist?

Valvuillerdemoz

Pinot gaat een beetje Voeckler achterna, lijkt het. Beetje actie voor de camera's, paar stoere demarrages. En interviews aan de start dat ie er vandaag echt voor gaat. Maar uiteindelijk komt ie er gewoon niet echt meer aan te pas. Dat was in de afgelopen Tour ook al zo.
Maar ja, veel.verstand heb ik er verder ook niet van. Vandaag de tweede keer deze Vuelta dat ik de etappewinnaar op de bank heb.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Tuurlijk wint carapaz als ik hem op de bank heb... haha

Dingetje

Ik had Carapaz op de bank! Heb gekozen voor:
Evenepoel
Roglic
Ayuso
Rodriguez
Almeida
OConnor
Higuita
Hindley
Van wilder
Sta er nogsteeds achter ;(

Bzuidema

'@Nasibal ik heb vooral klassementsmannen opgesteld die nog hoog stonden en Buitrago maar die viel dus weg. Carapaz had ik geen vertrouwen in. Maar dan zie je maar weer dat alleen hij vandaag was waarmee ik veel punten kon pakken. Voordeel is wel als Carapaz zich weer goed voelt en misschien nog wat punten kan binnen harken komende week.

Laatst gewijzigd
BasHW84

Mooi dagje met Carapaz als cappie!!

Valvuillerdemoz

Ongeveer hetzelfde hier, Dingetje. Ik heb alleen Valverde en Soler ipv Hindley en O' Conner. Sta er ook nog steeds achter. Had niet verwacht dat Carapaz vandaag alweer mee ging doen voor etappewinst. Had hem.viir de komende dagen op de korrel. Maar ja, nu is ie voorlopig weer helemaal uitgepierd natuurlijk! 😄

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Merci kopman vine en carapaz, ben #1 ff genieten van dit moment , 1 kdagje toch haha

arjenzvob

Da's mooi @jenzrscl

Geen Carapaz hier. Dagje overleven. Morgen weer (sterke) sprinters.

Dingetje

'@valvuillerdemoz
Je zal zien dat je volgende keer Valverde bankt voor Carapaz en dan Valverde met de kopgroep meegaat. Dat zijn, zoals jij als ervaringsdeskundige ook weet, nou eenmaal de ongeschreven regels van scorito haha

pirazzi

Carapaz wel opgesteld maar Evenepoel was captain. De andere 50 punten komen van Soler. 182 punten, alleen 10 bankpunten met Plapp. 70,1% nu! 🎉

R. D.

PFFFF

Stijg je 5 dagen achter elkaar een procentje, vandaag weer 5% eraf. Niemand in een kopgroep van 32, het is bijna kunst.

rbc1912

Dan zijn hier aardig wat kunstenaars ;)

kevinraar

166 punten gehaald gestegen van 13.6 naar 16.4

BasHW84

Voor morgen Groves als cappie!

Stijn Lemmens

Vandaag gestegen naar 99,7%
Ik sta op een 89ste plaats

Smarty

Carapaz op het laatste moment geswitched voor Higuita. Lucky me! Daardoor 1,2% gestegen naar 92%. Een bekertje is in zicht met Van Poppel in je team. :)

Thomberg

'@Nasibal ik ben in de basis ook niet voor wissels. Hooguit in COVID tijd zou dat wel fijn zijn tegen het loterij effect in het geval iemand goed reed. Eigenlijk alleen Yates in dit geval of Bennett. Dat zijn de (enigszins) lage picks en hoog rendement renners waarmee je dan verschil maakt tov Mas of Merlier. Maar alsnog is dit gewoon pech of geluk.

Ik ben alleen wel voor een reserve per etappe mocht iemand een uur daarvoor uitvallen. Dit is eigenlijk alleen met COVID. Ze kunnen er vanuit gaan dat mensen ook werken. Ik check echt zat vaak dit forum en nieuws alsnog haha. Maar dan zijn een vendrame en Buitrago die een uur voor de race uitvallen gewoon zuur. Zeker omdat ik anders Carapaz had gekozen. Bij Vendrame had ik niks gemist behalve zijn afwezige punten. Dus een reserve per etappe als iemand uit je selectie op race-day uitvalt is fijn en doet niks af aan het spel in mijn ogen

Benzardi

Ook De Duracelli's heeft last van renners met de coronatjes , wel geteld 7 stuks.
De teambaas raad de renners aan om niet meer lepeltje - lepeltje te gaan liggen, hij begrijpt dat het goed is voor de teambuilding, maar nood breekt wet.

Vandaag zijn we goed door gekomen met 139 punten en hierdoor zijn we gestegen met 0,8% naar 81,4%.

Morgen gaan we weer voor McLay.

Benzardi

renners met de coronatjes , moet zijn renners met coronatjes

nasibal

'@Thomberg

Dus een reserve per etappe als iemand uit je selectie op race-day uitvalt is fijn en doet niks af aan het spel in mijn ogen

Dit is opzich helemaal geen gek idee, hier zou ik ook prima voorstander van kunnen zijn,.

Platje

Carapaz op de bank zetten en wel Van Wilder erin zetten is dan ook een risico dat je zelf neemt.. Carapaz ging vol voor ritzeges heeft hij gezegd en dit was wel een redelijk te voorspellen etappe qua vlucht.. dat hij het ook doet/kan is natuurlijk mooi meegenomen voor degene die hem niet op de bank hadden.. meestal kom je aan het einde wel gelijk uit tussen een teammaat van Evenepoel en Carapaz, hij zal vast niet elke rit vooraan eindigen en de teampunten pak je wel elke keer (tenzij het rood van schouders wisselt)

Laatst gewijzigd
Thomberg

Coquard na vandaag er ook uit. Kan je vandaag nog wel opstellen dus (is ook echt sprint voor hem )

zomaareens

Coquard eruit?

R. D.

Weer een miskoop.

1 2 ... 101 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.