Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 111 ... 114 115
ProScoritoManager

Ik zit met dezelfde vraag als Donnie, maar dan niet alleen wat betreft Ackermann, maar ook nog van Poppel. Dat van Poppel gister bijvoorbeeld nog meezit bij de tussensprint, zou er bijna van gaan denken dat ie vandaag ook een kanshebber kan zijn, vanuit de vlucht dan wel vanuit uitgedund peloton. In dat laatste scenario zijn er alleen niet zo veel ploegen die ik zie rijden om de vlucht van de dag te controleren. Eigenlijk alleen Trek is daar volledig aan toegewijd, UAE en Bora hebben amper knechten om daar aan op te branden toch..

dadeliva

Op basis van de huidige stand krijgt je bij de eindafrekening gemiddeld 511 punten voor het eindklassement (exclusief teampunten). Ik zat daar tot gisteren ca. 200 boven maar door uitvallen van Vine nu nog maar 94 :(
Wel gisteren 2% gestegen naar 91%. Blijf hopen op brons met nog 11 renners over waarvan 7 in de top 10.
Vandaag ook maar Ackermann opstellen.

P. Krul

Ik kan vandaag iedereen opstellen, omdat het er 8 zijn moeten we mogelijk risico nemen om niet teveel te verliezen. Maar iemand anders dan Pedersen captain maken lijkt ook weer niet verstandig. Wij nemen ons verlies

SlipWeg

Hele lastige voorspelling vandaag... Wat denken jullie; vlucht, klassementsmannen of uitgedunde peletonsprintm

P. Krul

'@Dave, ik verwacht dat er veel ploegen in de vlucht willen zitten vandaag. Bijvoorbeeld alle jumbo-renners, FDJ, EF of alpecin. Bij de klassementsrenners verwacht ik geen gekke dingen na gister, misschien dat Almeida of Hart nog een stootje wilt uitdelen en astana dan mee op kop gaat, maar REV zal niet bedreigd worden.

Meijers

Ackermann staat gewoon 5e bij de bookies, maar lijkt mij toch vrij onwaarschijnlijk dat ie 2x deze berg overkomt in het peloton. Zou dit nog iets voor Kelderman zijn in de vlucht?

dadeliva

Ik heb nu 91% met 3870 punten.
Voor 93% zijn 3920 punten nodig (50 extra voor 2%)
Voor 95% zijn 3970 punten nodig (100 extra voor 4%)
Voor 97% zijn 4050 punten nodig (180 extra voor 6%)
Voor 99% zijn 4135 punten nodig (265 extra voor 8%)

rbc1912

Ackermann wel erg goed op dat klimmetje waar Roglič viel. Wist ook niet dat-ie dat in zich had hoor

ProScoritoManager

'@Brabander: Hier dezelfde redenering gebruikt om hem op te stellen vandaag, maar aan de andere kant, was dat niet puur op explosieve kracht? Iets waar je niet zo veel aan gaat hebben voor de 2x 9,3 a 5,3% klimmen vandaag?

Bzuidema

Vanaf de laatste top is het nog meer dan 40km bergaf tot de finish dan lijkt me dat als de sterke sprinters het willen nog wel terug kunnen komen. Ik neem Ackermann en Pedersen wel mee. van Poppel misschien ook wel. Als het een vlucht met klimmers wordt ,dan is het toch een loterij en die renners heb ik dan toch ook niet. plus dat de kopgroep ook gaat sprinten op het vlakke. Verder zie ik het voor de klassementsmannen moeilijk in om hier nog wat te proberen.

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik snap de twijfels maar als je Pedersen geen captain maakt, wie dan wel ?

maxverton

'@R.D. T geitje Fredje Wright natuurlijk

R. D.

Ja die heb ik helaas niet :)

Guido Maltempi

Nog 14 renners over en voor alle 14 viel wel wat te zeggen. Uiteindelijk is het deze bonte verzameling geworden:

Pedersen (c)
Evenepoel
Ayuso
O'Connor
Carapaz
Higuita
Craddock
vWilder
Galvan

Bank: Pinot, MAL, Rodriguez, Hindley, Groves.

Gewoon maar proberen om vandaag de 94% te consolideren door alle scenario's een beetje halfzacht af te dekken.

Reus

Gloeiende gloeiende... bij t klikken Evenepoel als C gemaakt ipv Mads omdat ik me vergist had met morgen..
gaan dat de 50 punten zijn die de beker doen mislopen. Zou zuur zijn...

R. D.

Iedereen lekker Lopez en Rodriguez op het bankje zoals ik ? :D

ditisdavid

Jammer dat Vermeersch meesprint en niet Stannard, maar met Pedersen (C) die wint, Lopez en Rodriguez die van voren zitten en Elissonde ook mee perfect opgesteld en alsnog een goede dag. Soms scheelt het om 9 uitvallers te hebben :p

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ik moet toch echt definitief gaan stoppen met het volgen van Feltet.dk voor de voorspellingen. Preludes zijn steeds geweldig uitgebreid en gedetailleerd. Heel grondig beargumenteerd ook. Maar Axelgaard en co zitten er eigenlijk toch meestal naast met de winnaar.
Heb ik vandaag iedereen in de punten, behalve mijn kopman Dennis. Toch nog 0,2 % gestegen en een bronzen bekertje in zicht.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

0,2% gestegen met kopman Wright. Ik heb Pedersen ook maar gokte op de vlucht. Dat Wright dan nog 2e wordt is natuurlijk perfect.

98,5%... Op naar goud!

nasibal

JimKro en Treenert in de top 10 is stiekem wel iets waar ik van kan genieten trouwens :)

rbc1912

Ik ook nog wat gestegen met captain Mads en Wright naar 96,8% nu. Hoop nog een zilveren beker te pakken. Met 6 man in de top 10 en voor zondag nog Merlier en Ackermann is dat niet onmogelijk denk

Maurimaler

Ik noem het vandaag een loterij dagje (dat voor mij meezit).
Pedersen/Wright waren de duidelijke kopmannen maar voor de rest kon iedereen top 20 rijden.
Voor mij zat het mee met Pedersen (C), MAL, C Rodriguez, Carapaz, Van Wilder, Evenepoel, Tiberi en dan de nulpunters Galvan en Higuita(natuurlijk).

Voor morgen alle ballen op de AK mannen met Carapaz er nog bij.

Wicked Wout

'@rd, zeker! Ook hier netjes op de bank om toch maar wat aanvallers op te stellen.
Je zou bijna jaloers worden op de mensen die nog maar 9 renners hebben ;-)

zitvlees

Gouden bekergrens 4340

R. D.

Weet iemand de rubberen bekergrens dan heb ik ook nog iets om voor te vechten.

1 2 ... 111 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.