Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 17 ... 114 115
AllezzPogie

Oke, conclusie: nog even afwachten.

Pirata

Vroeger wel eens een massasprintje meegedaan

Grappig, want nog geen drie maanden geleden tijdens de Giro deed Vendrame gewoon mee in de massasprints. Ook de Tirreno deed Vendrame ‘gewoon’ mee in de massasprints dus waar jij dit op baseert is mij een raadsel.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

In de giro deed hij dit juist niet bij alle massa sprints. Ik dacht bij 2 ofzo maar .
Daarom is t de vraag , gaat hij dit nu wel doen aangezien t deelnemersveld qua sprinters ook niet uitmuntend is

Matsoe

Even voor mijn idee, in wat voor ritten stel je Rodriguez op, want, hij zal toch voornamelijk moeten gaan knechten voor carapaz

KV

Ik zou hem in de bergetappes opstellen…

Cyclomenno

Ik ben er niet van overtuigd dat iedereen bij Ineos voor Carapaz zal moeten knechten deze Vuelta, in ieder geval niet de volle drie weken. Carapaz vertrekt na dit seizoen waarschijnlijk bij Ineos, dus dan zetten ze wellicht liever in op wat vrijheid voor andere jongens. Ik verwacht dus wel dat jongens als rodriguez , hayter en wellicht sivakov af en toe voor eigen kans mogen gaan, of zelfs een klassement nastreven.

vevie

Almeida laat idd weer zien vandaag waarom je hem niet zomaar kunt afschrijven. Ook vandaag niet de beste klimmer, maar op wilskracht teruggekomen en toch Superman er nog opgelegd. Zelfde scenario in de Vuelta. Lossen en terugkomen. Lossen en terugkomen. Schrijf Joao maar op voor een top 5 plek en wellicht podium.

Ragnar Lolbroek

Miguel "The Godfather" Lopez rijdt zich toch steeds steviger in mijn team. 😅

vevie

Miguel Corleone staat vanaf hij toegevoegd werd steevast in mijn team en gaat er ook zeker niet uit.

rbc1912

Tsja. MAL...
Ik weet het nog niet hoor. Scherp geprijsd uiteraard, heeft zeker de kwaliteiten. Maar de laatste Grote Rondes komt-ie altijd wat tegen. Ook nog eens een Astana-boy. Had hem afgelopen Giro ook weer en dat was geen onverdeeld succes

Dumoulist

Werd Walls niet in eerste instantie op 750k gewaardeerd? Volgens mij heeft Scorito maar een keer eerder de prijzen aangepast als ik mij niet vergis.

Papa Bart

Ik ben al weer aan de puzzel gegaan. Maar dat is in feite nog niet doen. Van de andere kant is het leuk om zo maar een rommel team samen te stellen en dat dan los te laten op het parcours en zo alle etappes na te lopen.
Enige observaties;
De TTT is een zware wissel. Zoals eigenlijk altijd. Het winnende team ( en dus met vier uit je selectie) haalt een oneigenlijke hoeveelheid punten die je waarschijnlijk niet meer goedmaakt als je niet het winnende team hebt. Ik zie vier, wellicht 5 kanshebbers: Jumbo een ster of 80. ( al is het nieuws rondom Dennis wat zorgelijk) Bora (al is hun team nog niet officieel) 40, Ineos 50, en gewoon om hun roemruchte verleden een stuk of dertig voor de wolven en even veel voor de Australiërs.

Er valt veel te halen met de juiste sprinters, meer dan tijdens de tour volgens mij,

Ik had al heel snel veel te veel (dure) GC renners, waardoor het test team hopeloos uit balans was..

Heel veel onzekerheden over de renners met betrekking tot starten, blessures, team planning en intenties.

Conclusie: alles even deleten en wachten op wat meer duidelijkheid vanuit de teams, ik heb nu eigenlijk maar zes man die vaststaan voor de selectie..

Yskoud

Ik verwacht dat Scorito de prijzen of budget nog wel aanpast als Roglic niet meegaat. Deden ze in het verleden wel vaker.

Flipje rijdt ook eerst l’Ain nog en wil pieken richting de derde week Vuelta en WK gaf hij aan.

Boasson en Hagen

Walls was altijd al 1 miljoen. En prijzen normaliter alleen omlaag bijgesteld werd gezegd in de podcast over Eredivisie.

ditisdavid

Walls was idd al 1 miljoen, echter kan ik me wel de Giro van 2019 herinneren waar Sivakov, Hart en Sosa allen in prijs verdubbelden omdat Bernal toch niet startte. Dus is niet zo dat Scorito nooit de prijzen verhoogt. En zonder Roglic lijkt dat of een aanpassing in het budget ook wel nodig, daar ik in een team zonder hem mijn geld eigenlijk niet op krijg.

Antonini

Wat een onzin, met of zonder Roglic kun je nogsteeds voldoende keuzes maken. Neem je Yates, MAL, Mas, Mäder mee terwijl ze heel inconsistent zijn? Hoeveel/Welke BORA neem je mee? Zijn Alaphilippe, O'Connor en Haig al hersteld? Zijn Carapaz en Hindley weer zo goed als in de Giro? Gaan Valverde en Nibali nog een laatste keer vlammen?

Kortom je kunt er wel 20 namen inklikken, maar het is maar de vraag of dat de juiste zijn, alleen qua budget heb je meer vrijheid om de verkeerde keuzes te kunnen maken.

Mr. Burns

Ligt er ook aan wanneer het duidelijk zal worden of Roglic wel of niet rijdt. Ik denk dat ze nu zo'n twee weken voor de start nog wel e.e.a. zullen omgooien maar als er daags voor de deadline pas duidelijkheid komt durven ze dat niet meer aan gok ik.

Yskoud

De prijsaanpassing na afmelding Bernal was 6 dagen voor de start in 2019. Dus we weten de defintieve prijzen en budget pas na komend weekend denk ik.

ZK

Als Roglic niet start, gaan ze de prijzen van Jumbo niet aanpassen. Kuss is nu 3m en gaat niet meer punten halen als hij voor eigen kans mag gaan. Hij zou dan eerder goedkoper moeten worden dan duurder, door alle gemiste teampunten, en dat gaan ze niet doen.

Mocht Carapaz bijvoorbeeld niet starten, dan ligt het wel voor de hand dat Sivakov en Rodriguez een miljoen duurder worden.

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Lijkt me dat ze juist de Jumbo-renners naar beneden moeten aanpassen als Roglic niet meedoet. Nu zit er voor 50 tot 75 aan teampunten in de prijs. Dan zou ik Affini op 750 verwachten, Dennis op 1000 en Kuss op 2000, Gesink op 500.

drop drover

Hoe kunnen ze nu de prijzen naar boven aanpassen, terwijl ik mijn team al klaar heb staan?
Worden er dan willekeurig renners uitgegooid?

ZK

'@drop Ze passen niet snel prijzen aan, ga er niet vanuit dat ze dat nog zullen doen. Maar in het incidentele geval, dan zal de renner die te duur is geworden binnen je team uit je huidige ploeg verwijderd worden. Met het resterende budget kun je dan weer opnieuw gaan puzzelen.

Dannyco

Ik ben er in grote lijnen wel uit, mijn keuzes baseer ik op het volgende. Het is denk bij veel van ons een afweging wel of geen Roglic dat zou een fiftyfifty geval worden denk ik, maar hij kan ook zomaar winnen. Carapaz of Hindley een van de twee gaat er vandoor met de winst, omdat er een goed team omheen zit. Chaves, Rodriguez, O’Connor, Champoussin heb ik veel vertrouwen in door de huidige prestaties. Higuita voor de punch ritten. Hayter en Vendrame omdat ze naast sprinten de heuvels ook kunnen verteren, bij Bennet twijfel ik of hij dat ook kan maar blijft in mijn team wegens zijn sprint kwaliteiten. Merlier de beste sprinter van deze vuelta. Meintjes vond ik in de tour een goede indruk maken vandaar de keuze. al geven behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst. Mal weet niet wat ik er van moet verwachten maar met in het achterhoofd wat die kan toch maar geselecteerd.

Kip

Chaves, O’Connor, Champoussin heb ik veel vertrouwen in door de huidige prestaties

Ehm.. ok!

M@thijs

'@tompot dat is niet waar dat gold specifiek voor een aanpassing na de 2e ronde eredivisie.

1 2 ... 17 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.