Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 22 ... 114 115
Geoffrey1420

Zal pederson niet het wk in ze hoofd hebben?

rbc1912

Wellicht
Maar moet je in de Vuelta dan als een natte dweil rond gaan rijden ofzo?

Derkus

Ayuso z'n eerste grote ronde en zal in dienst gaan rijden van Almeida. Gaat Bahrain - Victorious nou die P. Bilbao opstellen want dan is dat een aardige optie voor achter de hand! Veel aardige klimmers in dat BV. Als Rog in orde is wint TJV de TTT en wordt QS 2e en INEOS derde

arjenzvob

Derkus, Bilbao rijdt niet.

Ragnar Lolbroek

Indien Pedersen het WK in het achterhoofd heeft ( en vroeger wilt afstappen) denk ik niet dat hij zou uitspreken dat hij zichzelf 8 kansen op een goed resultaat geeft.🤷‍♂️

Bertsu

Ik vind BikeExchange-Jayco ook een goed team hebben voor de ploegentijdrit, met hardrijders Lawson Craddock, Luke Durbridge, Michael Hepburn, Callum Scotson en Kelland O’Brien... En Yates kan daarin ook best meekomen. Wat mij betreft een mogelijke winnaar, naast de al genoemde kandidaten.

Lord_LZ7

edit wf: niet doen

Laatst gewijzigd
ZK

Vanmorgen 3 teams die zich kort achter elkaar presenteerde was hoopvol. Helaas is er voorlopig maar één bevestigd team bijgekomen. Zal de rest pas maandag komen vrees ik...

Yskoud

EF maakt pas op de eerste rustdag de selectie bekend gok ik.

Guido73

Iemand die een Spaanse website weet waar veel wielrennen aan bod komt? Bestaat er zoiets als een Spaanse wielerflits?

Yskoud

Ayuso toch naar de Vuelta volgens La Gazetta.

floda

Ik ontkom er waarschijnlijk niet aan om zeker 1 van de volgende 4 te moeten skippen: almeida/Remco/yates/hindley. En bij alle 4 durf ik het nu eigenlijk niet. Maar dan wordt sprintploeg wel heel dun. En als rog niet gaat dan kan je ze allemaal meenemen plus goede sprintploeg. Maar dan gaan de teams wel erg op elkaar lijken vrees ik.

Antonini

'@se7en high-cycling. com en ciclismoafondo. es

Guido73

Gracias @Antonini

Emootje

'@floda Volgens mij kan Simon Yates wat minder tegen warmte. Google maar eens op "Simon Yates warmte", genoeg hits. Dus als je er dan toch eentje thuis moet laten dan is dat misschien een overweging?

Yskoud

Maandag pas beslissing over start Roglic, aldus La Gazetta

Ketjap Manis

Dat is geen goed voorteken.

Ragnar Lolbroek

'@Ketjap Manis. Is relatief. Je kan het ook beschouwen als een goed voorteken. Als hij niet start, hoef je die 6 miljoen al niet Uit te geven. 😅

oborobo

Hey arjenzvob,hoe was je vakantie?

Thomberg

Momenteel laat ik op gevoel Almeida en zeker Hindley makkelijk links liggen. Kelderman wordt de man en Almeida heeft geen top voorbereiding. Gaat eerder voor etappe dan 4de plek denk ik.

Geoffrey1420

'@thombeg, waarom hindley?

ZK

Mooi dat Ayuso inderdaad meegaat, hopelijk werkt stagiair ook in het weekend. Vorige zondag deed hij onverwachts toch nog wat updates, dus laten we het hopen... Zeker het weekend voor de start, wanneer iedereen wilt kunnen puzzelen, moeten ze gewoon snel zijn met de updates.

vevie

Nemen we Ayuso mee voor 2.5 mil of is die prijs eigenlijk nog niet gerechtvaardigd. Op basis van talent kun je niet vreemd opkijken als hij hier ‘gewoon’ top tien rijdt.

Ragnar Lolbroek

Pogacar was 2,5miljoen in zijn eerste Vuelta, toen hij derde werd. Op zich geen verkeerde prijs in het geval we van Ayuso hetzelfde talent kunnen verwachten.

Thomberg

'@Tompot klopt maar Burgos zegt niet alles. Hijzelf zegt niet helemaal fit te zijn nog

@Sander, waarom wel een zekerheid? Ik zie wel gebeuren dat hij nu voor Kelderman knecht. Of voor etappe gaat. Ik zie nog geen aanleiding dat hij nu weer podium rijdt. Ook geen aanleiding dag hij dat niet zou kunnen, daarom ook m’n gevoel. Ik denk dat Kelderman top 5 wordt en Higuita de Kamna van giro wordt.

Ayuso lijkt me 1.5 Max. Dan wordt hij veel gekozen(ook foto mij) maar is toch een risico. Een grote ronde is ander werk.

1 2 ... 22 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.