Daar is dan eindelijk de eerste officiële selectie, van Bora! Toch wel verrassend dat Bennett zoveel ondersteuning meekrijgt. Met alleen v Poppel behaal je waarschijnlijk minimaal dezelfde resultaten in de sprints... Bennett vind ik te duur en onbetrouwbaar, v Poppel heeft me een hoop punten geschonken in de Tour, maar als hij hier echt alleen in dienst rijdt ga ik hem niet meenemen.
Nu BORA Hansgrohe over de brug is gekomen met de bekendmaking voor de Vuelta-selectie, zullen er ras meerder ploegen volgen. Als da zo is zal ik in het weekend maar eens een leuke Scorito-team gaan samenstellen. Veel voorpret is er tot nu toe nog niet geweest, met al die stilte rond de teams.
We zijn los! puzzelen kan echt gaan beginnen.
Geen Aberasturi maakt Penalver toch interessanter.
Dat Bennett wel de Vuelta mag doen, is wel logisch want ze moeten hem nog een jaar tevreden houden. Maar gezien zijn recente prestaties is 3M toch echt teveel. Pedersen is beter en goedkoper.
Fijn dat de teams bekend worden. Pedersen ziet voor zichzelf 8 kansen. Interessante optie idd.
Qua verhouding ga ik denk ik voor 7 (heuvel) sprinters en 13 klimmers punchers met oog op klassement.
Er is op dit moment nog weinig bekend wie met welk doel gaat rijden. Dus ik denk dat ik de vluchters oversla deze ronde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.