Waarom geen:
– Merlier ?
Omdat je dat geld nodig hebt voor AK. Als dat niet zo is, kan je hem nemen als kopman
– Landa ?
Omdat het Landa is. Hij heeft het dit jaar al goed gedaan in GIRO. kan geen 2 keer lukken
– Hirt ?
Omdat de 3de week lichter is dan normaal
– Alaphilippe ?
Omdat hij te duur is.
– Valverde ?
Omdat hij te duur is.
Maar het zijn allemaal renners met wie je het verschil kan maken. Elke andere 5 renners kan ik ook commentaar op geven
Als hij Roglic op het vlakke moet bijstaan gaat hij denk ik niet sprinten, ook omwille hiervan:
03 augustus 2022
Mike is in de laatste kilometer onderuit gegaan in de straten van Rzeszów. Als lead-out van Olav Kooij zat hij in ongeveer zesde positie, toen zijn voorwiel wegschoof. Hij vloog met behoorlijk snelheid in de dranghekken. Hij kwam enigszins ‘groggy’ over de streep. Hij had last van zijn pols, rug en rechterbeen. Er is niks gebroken. Mike zal morgen niet meer van start gaan. Hij zal thuis gaan herstellen en zich verder voorbereiden op de Vuelta, die 19 augustus van start gaat.
Iemand een idee dat Wright gaat meesprinten?
Heb het bericht van Bahrein gelezen en ze lijken hem vooral voor de iets zwaardere etappes uit te spelen(maar mijn Engels in niet zo goed), dus weten jullie iets meer van zijn sprint ambities?
Want als hij terug voor een ereplaats sprint, 2 vlucht etappes meegaat en een top 15 in de TT dan zal hij zijn geld wel waard zijn.
Meestal komen wij voor ons ideale twintigtal een miljoentje of twee a drie te kort. Echter door alle extra uitgaven aan bonus en festiviteiten na de gouden tour, zit team Zadelpen met een liquiditeitsprobleem.
We komen wel 9 miljoen te kort. Ik krijg het er Spaans benauwd van. Wij hebben daarom onze reeds vastgelegde strijders een salaris price cut aangeboden om zo meer ruimte te maken in ons budget. Hier is nog niemand op ingegaan. Dus het wordt kort dag.
Hopelijk kunnen we morgen alsnog 20 renners inschrijven.
Ik heb gekozen voor (merlier/ackerman) iedereen praat merlier gaat niet uitrijden.. Hij wil echt en heeft paar man voor em. En zal eerste weekend al gelijk 2 kansen hebben. Als hij 2x wint of dichtbij is..
Ackerman heeft geen te grote gevolgen na val , dus is ook zekerheid in sprints
Twijfel hard tussen teunnisen of gerben tijssen(ik ga voor teunisseb wellicht).
Roglic/carapaz/evenepoel/mas/lopez zijn mijn klassementsmannen
Roglic carapaz (zekerheidje podium)mas voor mij zekerheid top 5 zeker in zijn land.
Evenepoel.Deze vuelta is toch op zijn lijf geschreven, 2de week veel remco etappes en vlakke tijdrit
Verder heb ik ook allaphilipe en higuita rodriquez en hayter Dennis , iwilder , pedersen en paar goedopere opties sprints en bergen
Heb dus vooral geinvesteerd in jumbo ineos en quickstep
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.