Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 38 ... 114 115
Antonini
Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@Valvuillerdemoz, Jake Vine wellicht niet, maar zijn broer Jay Vine van Alpecin zeer zeker wel. Die wordt in november alweer 27 ;)

Scoritop

Haha 750k Guerreiro hoop ik ook op

-Wielerfan

Buitrago is een goede renner en in vorm maar ik vraag me af of je hem veel zult opstellen.

Lijkt mij dat je hem opstelt in de bergen waar aanvallers en/of Klassementsmannen kunnen winnen.

Meestal stel je hier je Klassementsmannen op en valt hij buiten de beste 9 in mijn ogen.

Wat denken jullie

Mindless

Ik hoop dat Guerreiro 2 mil kost.

RvhC74

'@Mindless 2 mln is veel te veel, eerder max 1 mln

koenvanhelvoirt

In eerste instantie kom ik altijd fors geld tekort, nu heb ik dat terug weten te brengen tot een tekort van 1 miljoen.
Het liefste neem ik MAL en Groves mee maar hierop zal ik dus 1 miljoen moeten besparen. Ik kan MAL downgraden naar Hirt (of Guerreiro indien die 1 miljoen kost) of ik kan Groves downgraden naar Vendrame of McLay.

Tijn Hoffman

Ik verwacht geureiro minimaal 1 mil. Ze maken overigens iedereen duur deze vuelta

chip 010

Wat een mooie puzzel is het weer geworden.

Zelf gekozen voor 4 van de 5 duurste klassementsmannen waarbij Carapaz buiten de boot valt. Als ik Ineos de laatste grote rondes zie koersen dan houden ze 2 misschien 3 renners zo hoog mogelijk, de anderen zijn een stuk goedkoper dus 2 anderen Ineos toppers mee.

Daarnaast gekozen voor 4 Jumbo’s, ik gok op de eerste dag en verwacht gewoon veel van Roglic.
Verder nog 3 UAE, 2 QS en 2 Bora.

Ik sla bewust het middensegment vanuit de andere ploegen over behalve Arensman, verwacht hier toch wel weer veel van. Rest van het team is voor de sprints.

Totale verdeling komt bij mij neer op:
8 klassement
4 klimmer
1 tijdrijder
5 sprinter
1 aanvaller
1 knecht

Hopelijk genoeg voor een mooie beker.

KissMyAce2.0

Ik neem het team dat Kevin morgen gaat posten

steefje9

Geen gureirro! Wel Uran..

RvhC74

'@steefje9

Bron?

steefje9

Ef Twitter

Baskeee

https://efprocycling.com/racing/our-vuelta-a-espana-roster/

Antonini

Lol Guerreiro kost 0 europunten, https://www.velonews.com/events/vuelta-a-espana/vuelta-a-espana-esteban-chaves-hugh-carthy-and-rigoberto-uran-lead-ef-education-easypost/

Carthy voor 1M zou een leuke optie zijn, maar ik denk dat ze hem toch weer 2M+ maken.

Laatst gewijzigd
martijnl

https://www.velonews.com/events/vuelta-a-espana/vuelta-a-espana-esteban-chaves-hugh-carthy-and-rigoberto-uran-lead-ef-education-easypost/

wielergekkie

Carthy 2.5 hehe

Emootje

Damn, geen Guerreiro...

Melkboer

BikeExchange heeft toch ook wel echt een mooi team voor de TTT. Yates, Durbridge, Hepburn en Craddock. Allen hebben bewezen goed te kunnen tijdrijden. Meer mensen die hun meer kansen toedichten dan bijvoorbeeld een Ineos?

jenzrscl

Geen guerrero dus. Welke 750k is dan beste optie. Vine of chaves?

Ragnar Lolbroek

Verdomme geen Guerreiro. Dan maar Buitrago voor dat plekje.

Eddix

Ik heb inmiddels geld over, en plekken te kort. Zonder Roglic is het puzzelen wel een stuk leuker. Welgeteld 0 Jumbo's in de selectie. Ik durf het niet aan om ook Carapaz thuis te laten, dus die blijft erin.

Het wordt straks lachen als iedereen die meedoet gewoon met 3-4 Jumbo's van start gaat, behalve de mensen die hier op het forum zitten. Ben heel benieuwd, maar geef maar toe, een hoop van jullie switchen vrijdag vlak voor de deadline naar het backupteam met Roglic.

Jammer dat Guerreiro niet meegaat, maar gelukkig kan ik met Buitrago mijn 750K koppeltje maken. Wat zien ze er leuk uit op papier. Al helemaal als Van Poppel straks als Super-Leadout gewoon netjes voor Bennett over de streep komt en Buitrago weer maximaal soleert naar een welverdiende etappezegen.

Bzuidema

Jammer geen Geirreiro. Maar goed nu kan het echte puzzelen beginnen. Wel of geen roglic zal een verschil zijn. Ik weet het nog niet. ik kies liever voor meer klimmers en klassementsmannen dan dure renners. zeker die onzekerheid. al zal roglic veel punten scoren. kies ik liever voor een Huigita of een Mader voor in de breedte. Ook Arensman is interessant.
Deze tour zal wel mooi worden want de middenmoot is zo groot dat je altijd verrassingen hebt. en moet je maar net de goede kiezen. Merlier neem ik wel mee voor de 1e 2 sprints als zekerheidje zou je zeggen.

WilliamS23

'@Jens Claeys

Van Wilder, Champoussin, Buitrago of één van die andere vele opties. Wij weten ook pas achteraf wat de beste optie is.

Thomberg

Chaves kan best de Powless worden van de Vuelta...

Veel gaan voor Buitrago, dus Chaves kan het verschil maken

1 2 ... 38 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.