Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 43 ... 114 115
Yskoud

Ik ben juist blij dat Deg zegt dat hij en Arndt gaan sprinten en dat de eerste sprintetappes belangrijk zijn. Arndt is daarmee intressanter dan Poppel, Teunissen en Molano.

Symen De boer

Laatste dillema iemamd een mening

A buitrago en stuward
B wright en einhorn

Pausie

'@eddix ik nee ook geen Roglic. Hij zal het vast degelijk doen, maar ik denk niet dat hij voor 900p gaat huishouden zoals de andere jaren. Dan neem ik wel het gokje om hem niet te kiezen, scoort hij wel 900p.... helaaaas

Dumoulist

'@DeEnigeEchtePaus Als Roglic 400+ punten haalt dan is hij naar mijn mening al onmisbaar.

thijssie89_456643

Voor mij is E. Mas een absolute no-go.
Die is laatst zo verschrikkelijk afgemaakt door Eusebio Unzue.
Dat kan nooit goed zijn aangekomen.

Bruno van Oers

Klaar met mijn poeltje. Flink gepuzzeld. Nu voor t podium in Utrech! Er moet iemand als eerste zijn…

michelb6

Geen Roglic en geen Almeida, en dat voelt toch niet helemaal goed. Ben wel erg blij met mijn team overigens maar ik ga zo tekort komen vrees ik...

Titivoeckler

Ik vind het opvallend dat veel mensen twijfelen over roglic, maar merlier zo meenemen. Het is een makkelijke kopman voor de eerste etappes, maar het is goed mogelijk dat hij maar 4 keer mee kan doen. Er vanuitgaande dat hij ze alle 4 wint, wat niet heel realistisch is, dan is hij z’n geld waard. De groene trui word ook lastig in dat geval. Als je de drie duurste sprinters niet kiest, denk ik dat je een veel gebalanceerder sprinttrein hebt. Als je de drie 2,5 miljoen sprinters meeneemt, eindigen die wellicht in de vlakke etappes tussen 5-10, maar in de lastigere aankomsten maak je dat ruimschoots goed.

Dion

Wegens gebrek aan voorbereiding (lees: vakantie vieren) gooien we het deze Vuelta over een andere boeg: Alleen maar renners met de gunfactor en geen zure renners.

Ik ga het proberen zonder Carapaz, Hindley en Almeida. Wel met Roglic, Yates, REV, Arensman, Ayuso, Higuita etc. Ook Ala gaat hier mee.

Heel benieuwd waar dit me gaat brengen maar ik lig in ieder geval tevreden op de bank morgen.

Pausie

Als Roglic 400 punten haalt is hij niet onmisbaar. Dan kun je prima het risico spreiden met 2 andere renners die samen net zoveel of meer punten halen. Scoort hij 700+ dan wordt het een ander verhaal en dan heb ik pech.

Ecko

Geen daguitslagteampunten, wel de 'gewone' punten voor álle renners van de snelste acht teams (ook voor de laatkomers). Zie www.scorito.com/cyclingmanager/help/208 en dan klikken op 'hot topics'.
Edit: dit is een reactie op een eerdere vraag, ben er nog niet helemaal achter hoe het hier werkt ;)

Laatst gewijzigd
Janneman45

Ik zit zo in mijn maag met Hindley of Almeida, ik kan er een van de twee meenemen, maar welke? Het lijkt me dat Hindley een beter klassement gaat rijden, maar Almeida heeft een beter eindschot, en een veel betere tijdrit. Iemand die mij kan overtuigen om voor dan wel Hindley of Almeida te gaan?

Laatst gewijzigd
Rob94

Ben ik de enige die Meintjes nog in zijn team heeft staan? Deed het leuk in de Tour en zal zijn punten waard zijn mocht hij hetzelfde presteren. Maar gaat hij dat kunstje weer herhalen..

Drostje

'@Rob94. Ja dat ben je, knap ook met zo'n budget.

Rob94

'@Drostje, en dat terwijl ik op dit moment Roglic, Carapaz, Hindley, Evenepoel en Ackermann ook heb. Ben nog volop aan het puzzelen, maar mede door jouw opmerking heb ik het idee dat ik ergens of iets goed doe of ergens heel erg tekort ga komen haha!

RvhC74

Ik ben er ook helemaal klaar mee met al mijn twijfels, ik heb een team die ik laat staan en dan zien we het wel, iig geen Hindley en Yates.

Wel 3 x Jumbo, 4 x Ineos, 3 x Bora, 2x UAE, 2 x Quickstep, 2 x Trek

7 klass, 5 klim, 1 tijd, 7 sprint (incl Poppel)

Prinz

Bij mij is Almeida het kind van de rekening, Ayuso mag dit coveren.

Verder de regulars voor het GC + Lopez, Rodriguez, Sivakov en Chaves.

Sprint: Pedersen én Groves als uitgesproken kopmannen, met semi-grut Thijssen, Wright, Einhorn en Stewart.

Nick P

Kan iemand uitleggen waarom sommige zoveel berggeiten meenemen? Ik lees soms wel 8 klassement + 5 berggeiten. Die krijg je toch nooit allemaal opgesteld? Ook zie ik niemand met renners voor de heuvel etappes. Is 8 klassement + 2/3 klimmers niet genoeg?

ZK

'@Nick P angst voor uitvallers of falende al mannen

Hinault94

Stel dat jumbo de TTT morgen wint. Wie denken jullie dat dan als eerste over de streep zal mogen rijden?
Ik zelf zie 4 mogelijkheden: roglic, rohan, teunissen en gesink.

Sijly

Komende nachtdienst maar even korte loopjes maken om mij volledig te kunnen focussen op het algemeen klassement in Scorito na afgelopen jaren al 2x te hebben gewonnen. @karstboy @kampie90 mijn tips Sergey Lagutin en Anton Palzer

Boasson en Hagen

Ik zie zelf 8 mogelijkheden: Roglic, Dennis, Teunissen, Gesink, Affini, Harper, Kuss of Oomen.

Primavoormij

'@Hinault94 naar mijn weten wordt de tijdmeting gedaan nadat de vierde renner binnen is; dus wat je vaak ziet is dat er renners lossen en dat er met 4 over de streep wordt gegaan. Ik verwacht dat Roglic, Dennis en Affini in ieder geval niet bij de gelosten zitten. Teunissen en Gesink mogelijk wel. Denk dat Roglic wel een trui weg wil geven. Zie Dennis en Affini dan als grootste kanshebbers op rood.

wielergekkie

'@Hinault94 geen idee, maar vast geen Kuss ;)

Rim Brakes

'@Rob94 hier hetzelfde. Ik laat van alle 3,5+ miljoen renners slechts 1 thuis + een klepper sprinter in het mandje. Alsnog bakken met geld over.

1 2 ... 43 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.