Ik vind het opvallend dat veel mensen twijfelen over roglic, maar merlier zo meenemen. Het is een makkelijke kopman voor de eerste etappes, maar het is goed mogelijk dat hij maar 4 keer mee kan doen. Er vanuitgaande dat hij ze alle 4 wint, wat niet heel realistisch is, dan is hij z’n geld waard. De groene trui word ook lastig in dat geval. Als je de drie duurste sprinters niet kiest, denk ik dat je een veel gebalanceerder sprinttrein hebt. Als je de drie 2,5 miljoen sprinters meeneemt, eindigen die wellicht in de vlakke etappes tussen 5-10, maar in de lastigere aankomsten maak je dat ruimschoots goed.
Wegens gebrek aan voorbereiding (lees: vakantie vieren) gooien we het deze Vuelta over een andere boeg: Alleen maar renners met de gunfactor en geen zure renners.
Ik ga het proberen zonder Carapaz, Hindley en Almeida. Wel met Roglic, Yates, REV, Arensman, Ayuso, Higuita etc. Ook Ala gaat hier mee.
Heel benieuwd waar dit me gaat brengen maar ik lig in ieder geval tevreden op de bank morgen.
Geen daguitslagteampunten, wel de 'gewone' punten voor álle renners van de snelste acht teams (ook voor de laatkomers). Zie www.scorito.com/cyclingmanager/help/208 en dan klikken op 'hot topics'.
Edit: dit is een reactie op een eerdere vraag, ben er nog niet helemaal achter hoe het hier werkt ;)
Ik zit zo in mijn maag met Hindley of Almeida, ik kan er een van de twee meenemen, maar welke? Het lijkt me dat Hindley een beter klassement gaat rijden, maar Almeida heeft een beter eindschot, en een veel betere tijdrit. Iemand die mij kan overtuigen om voor dan wel Hindley of Almeida te gaan?
'@Hinault94 naar mijn weten wordt de tijdmeting gedaan nadat de vierde renner binnen is; dus wat je vaak ziet is dat er renners lossen en dat er met 4 over de streep wordt gegaan. Ik verwacht dat Roglic, Dennis en Affini in ieder geval niet bij de gelosten zitten. Teunissen en Gesink mogelijk wel. Denk dat Roglic wel een trui weg wil geven. Zie Dennis en Affini dan als grootste kanshebbers op rood.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.