Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 71 ... 114 115
PipoPinot

Ayuso voor top 20 of van Wilder voor de teampunten (Flip of REV)? Of toch Yates voor die laatste plek :)

Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@PipoPinot, waarom zou je op teampunten gokken? Op dit moment heeft geen één teamgenoot van van Wilder een trui te pakken. Altijd Ayuso of Yates kiezen. Welke is aan jou. Ik neem ze allebei mee en laat van Wilder thuis.

Phoenix0000

Voor degenen die MAS en MAL gaan banken, kijk nog even naar etappe 11 van de Vuelta vorig jaar.
Einde bericht..

EL

Met 42% moeten we er nog een beetje inkomen. Al wat slechte keuzes gemaakt in dagselecties, mede door tijdgebrek, maar we focussen ons dit keer meer op de bergop finishes, dus hopelijk kunnen we vandaag een beetje klimmen. Team voor vandaag:
Roglic (C)
Evenepoel
Carapaz
Higuita
Kelderman
Yates
MAL
Hayter
Arensman

Op de bank dus Pedersen, Vendrame, Coquard, het is denk ik te stijl en Carthy, Hirt en Hamilton, omdat ik verwacht dat mijn 9 andere klimmers beter zijn.

Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
Thomberg

Vendrame kon etappe 1 van de giro wel aan

zomaareens

Welk prfiel is nou het juiste van de 5 verspreide slotklimmen?

yoeri

Twijfel ook nog wel

Hayter (c)
Roglic
Evenepoel
Almeida
Ayuso
Hindley
Higuita
Yates
Rodriguez (twijfel, nu wel vaste punten en kans op extra)

Bankje onder andere: MAL, Pinot, Stewart, Van Wilder, Coquard, Arensman

@phoenix0000; toen deden de meeste van bovenstaande kleppers die goed zijn op dit terrein ook niet mee. Neemt niet weg dat MAS en ook MAL dit zeker kunnen.

geelinlatourette

Vandaag mogen de klassementsmannen en ineos mannen het voor me doen:

Higuita (c)
Roglic
Evenepoel
Carapaz
Rodriguez
Hayter
Kelderman
MAL
Almeida

Bank: van Wilder, Poels, Pedersen en Molard (verwacht hem in de wat minder zware bergetappes zonder punch)

kaboutertje

Denk dat het zelfs voor Hayter kantje boord zal worden.

Roglic (c)
Carapaz
Evenepoel
Almeida
Kelderman
Higuita
Yates
Buitrago
Hayter

Bzuidema

Ik was nog aan het twijfelen voor het laatste plekje maar inmiddels is de race al begonnen dus dan maar 8 renners mee :p auw!!

Thomberg

'@Bzuidema altijd al vooraf etappes invullen. Dan kan dat nooit gebeuren

Bzuidema

'@Thomberg doe ik ook. Alleen dit keer even met mijn gedachten ergens anders. Toen heb ik het open laten staan met 1renner minder gewoon stom maar ja is niet anders.

Thomberg

Ik heb Fred Wright gisteren via Instagram gevraagd naar z’n kansen vandaag en of hij nog massasprints gaat doen. Zijn antwoord:

Hi mate, we’ll see how the legs are today.

Worden we verder niks wijzer van, maar wou jullie de info niet onthouden

Valvuillerdemoz

Welke etappes moeten we Wright eigenlijk opstellen dan? Ik dacht dat ie voor van allerlei ritten geschikt was, maar het lijkt ook wel van alles net niets, een beetje als Vendrama. Die ik verdorie ook nog heb.

Maurimaler

Het is toch nooit leuk om Pedersen op de bank te hebben en dan te zien dat Trek tempo gaat maken.
Vind het zelf ook wel raar dat zij tempo maken want Pedersen is de minste klimmer die kans maakt op de overwinning, zo matten ze hem zelf toch gewoon af?

Platje

Pedersen klimt iig beter dan een hoop 'klimmers'..

Eddix

Ai gaat Pedersen het dan toch doen, natuurlijk omdat ik hem gebankt heb. Nee ik heb uiteraard Higuita als kopman, die al lekker achteraan zit.. Hopelijk kan hij nog iets..

Ik begin me steeds meer te realiseren dat ik het in de Giro zo goed deed omdat ik daar na de eerste 6 etappes al 5 keer de juiste dagwinnaar had voorspeld (en in mijn team had).

MarvinG

De juiste kopman selecteren is inderdaad wel erg belangrijk. Zuur om te zien dat mijn renners al aan het lossen zijn :P Hopelijk captain Roglic dan wel goed.

Zadelpen

1 Spaanse vluchtheuvel en het halve team Zadelpen ligt er al af. Dit wordt een afgrijselijke ronde. Moet je zien hoe frishoentjes Roglic er bij zit.

What was i thinking....

vevie

Wordt een hele zure bedoeling deze Tour voor de mensen die Roglic en Carapaz niet hebben geselecteerd…

Rodriguez en Pedersen helaas op de bank.

Laatst gewijzigd
Eddix

Jep, mijn team zonder Roglic kan de prullenbak in haha. (tot volgend jaar maar weer)

Pedersen, Sivakov, Mas als bankpunten.

Laatst gewijzigd
fringale

Au, au, au, Pedersen en Mas op de bank

Zadelpen

Ik heb voor het eerst meer bankpunten dan behaalde punten. Dat is ook knap. Pedersen, Sivakov, O’Conner en Rodrigeuz op de bank.

Dramatisch.

Guido73

Jan Bakelants net voor Carapaz, dit zegt alles!

vevie

Zegt niks Se7en. Carapaz is er vaker op dit soort klimmetjes afgeknald. Dit is niet nieuw. Wordt hij er donderdag afgereden dan kunnen we hem idd doorstrepen.

Hij zag er wat mij betreft gewoon goed uit. Een Yates verliest hier ook tijd. Zegt weinig.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 71 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.