Wat weten jullie er nou van allemaal. Effies frustratie uiten…lekker. Pedersen kan dit dus wèl! Team opstellen naar aanleiding van wat je hier leest dus niet doen🤣. Hoppekee…eerste bankpunten zijn daar. En van 98 naar 80%. Heerlijke sport, sateetje en een goudgele rakker op het terras. Zin in morgen!
Ik heb giga misgegokt en klim toch bijna 10% naar krap 80. Flip gecapped, Mas niet opgesteld, Hindley niet opgesteld, maar gelukkig wel Madsie, en Seppie. Kuss pakt 44 punten, da’s nogal wat. En had als toefje nog Teunissen de leugenaar erbij voor de team en trui punten EN om mijn mede spelers op dit forum een beetje te pesten. 😈😈
Morgen lijkt een etappe voor de vlucht, al is dat bepaalt niet zeker. Lijkt me stug dat TJV de rode trui gaat verdedigen, maar Petersen heeft wel een kans om de punten trui te pakken….
Mijn conclusie is dat Petersen een stuk beter voor de dag komt dan in de Tour, met zijn 70 kg had ik hem echt niet verwacht op deze zware aankomst, 3de dag op rij 2de, chapeau!
Carapaz is altijd gretig en zit er meestal wel altijd bij vooraan, nu pas 24ste zegt wel iets...., net zoals zijn voorbereidingswedstrijd in Polen ook wel iets zegt, meestal is hij in voorbereidingswedstrijden wel goed, nu niet, hij lijkt me dus niet in zijn normale doen! We zullen het snel weten wat dat betekent of niet...
Tsja. Pedersen zoals bij zovelen op het bankie. Hayter een redelijke captain en verder wel aardig gescoord met ome Primož, Keldermann, Hindley, Evenepoel en C. Rodriguez. Verder fijn om te zien dat bankzitters O'Connor, Hamilton, Ayuso, Arensman en Wright ook gewoon in de groep op 7 seconden binnenkomen. Het kan slechter. Op 72% nu
Buiten Roglic kunnen we toch al wel voorzichtig concluderen dat Mas, Sivakov, O’Conner, Kelderman, EVP, Hindley & Yates (ondanks tijdsverlies) aardig in orde lijken.
Met sommige van die renners kun je wel het verschil maken gezien de pick rate.
Ben vooral benieuwd of Ayuso en Higuita zich kunnen herpakken. Had ze beiden vooraan verwacht, maar het zag er alles behalve overtuigend uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.