Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 72 ... 114 115
R. D.

Pedersen gelukkig opgesteld, maar geen Sivakov/Hindley/Rodriguez.

voorlopig 22.2% omlaag

Wauw Mads saves the day ..

Guido73

Volgens mij zegt dit wel degelijk dat de Jan goed is!

Guido73

Innige deelneming @Tompot

RvhC74

Mmmmmm Pedersen volgens menigeen niet mee vandaag, dure bankpunten

Ook met Sivakov én toch ook Yates ( was ook niet goed genoeg vandaag) weer te veel bankpunten

Meer naar mezelf luisteren 🫣🫣🫣

vevie

Idd @Tompot: en er is nog niks verloren. Aan deze rit kun je totaal geen conclusies verbinden. Donderdag weten we meer. Wie daar een lel krijgt heeft wel een probleem. Iig mooi dat Mas goed is. Ik wist het en had hem, zoals altijd in de Vuelta, moeten selecteren. Balen.

Meijers

Ik dacht dat ik veel bankpunten had met o.m. Pedersen en Sivakov, maar het kan dus nog veel erger... Carapaz lijkt niet top en dat is dan wel weer gunstig voor mijn Carapaz-loze team

Thomberg

Carapaz kan je nog niks over zeggen denk ik

Feld

Wat weten jullie er nou van allemaal. Effies frustratie uiten…lekker. Pedersen kan dit dus wèl! Team opstellen naar aanleiding van wat je hier leest dus niet doen🤣. Hoppekee…eerste bankpunten zijn daar. En van 98 naar 80%. Heerlijke sport, sateetje en een goudgele rakker op het terras. Zin in morgen!

Ketjap Manis

Totaal geen conclusies? Dit is echt wel een indicatie. Knap van Mads zeg..

Papa Bart

Ik heb giga misgegokt en klim toch bijna 10% naar krap 80. Flip gecapped, Mas niet opgesteld, Hindley niet opgesteld, maar gelukkig wel Madsie, en Seppie. Kuss pakt 44 punten, da’s nogal wat. En had als toefje nog Teunissen de leugenaar erbij voor de team en trui punten EN om mijn mede spelers op dit forum een beetje te pesten. 😈😈

Morgen lijkt een etappe voor de vlucht, al is dat bepaalt niet zeker. Lijkt me stug dat TJV de rode trui gaat verdedigen, maar Petersen heeft wel een kans om de punten trui te pakken….

wielergekkie

Helaas Pedersen, Sivakov en Rodriguez op het bankje. Maar dit waren bewuste keuzes, de renners presteren in ieder geval. Nu ik zelf nog 😅

Guido73

Mijn conclusie is dat Petersen een stuk beter voor de dag komt dan in de Tour, met zijn 70 kg had ik hem echt niet verwacht op deze zware aankomst, 3de dag op rij 2de, chapeau!

Carapaz is altijd gretig en zit er meestal wel altijd bij vooraan, nu pas 24ste zegt wel iets...., net zoals zijn voorbereidingswedstrijd in Polen ook wel iets zegt, meestal is hij in voorbereidingswedstrijden wel goed, nu niet, hij lijkt me dus niet in zijn normale doen! We zullen het snel weten wat dat betekent of niet...

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Wat hebben we vandaag goed gedaan: 5 minuten voor deadline Roglic cappen ipv Higuita.
Wat hebben we vandaag niet zo goed gedaan: Pedersen en O Connor banken.
238 punten. Nu op 80%.

Thomberg

Weet iemand wat er met Jan Hirt is?

Guido73

Geen idee wat er met Hirt is, misschien ziekjes of de rustdag slecht verteerd.

Ayuso bracht ook niet wat velen er van verwacht hadden, net zoals Higuita ook constant aan het staartje hing tijdens die voorlaatste klim. Adria trouwens ook supersnel gelost.

Fietsbel

Mooie dag met Roglic captain en Pedersen, zorgt voor 285 pt en 96.5%. Wilder opgesteld ipv O'Connor, Dennis en Teunissen. Op naar morgen.

BasHW84

87 bankpuntjesvandaag met Mas, Sivakov en R.Rochas. Maar wel goed voorteken voor de berg- en klim etappes die nog gaan komen. Het is pasnet begonnen dus we houden de moed erin!

rbc1912

Tsja. Pedersen zoals bij zovelen op het bankie. Hayter een redelijke captain en verder wel aardig gescoord met ome Primož, Keldermann, Hindley, Evenepoel en C. Rodriguez. Verder fijn om te zien dat bankzitters O'Connor, Hamilton, Ayuso, Arensman en Wright ook gewoon in de groep op 7 seconden binnenkomen. Het kan slechter. Op 72% nu

kevinraar

196 punten gehaald bank punten met kuss en pozzovivo
sta op 55.8 procent

Thomberg

'@Brabander, O’Connor heb je verkeerd gezien

Yuri2222

Buiten Roglic kunnen we toch al wel voorzichtig concluderen dat Mas, Sivakov, O’Conner, Kelderman, EVP, Hindley & Yates (ondanks tijdsverlies) aardig in orde lijken.
Met sommige van die renners kun je wel het verschil maken gezien de pick rate.

Ben vooral benieuwd of Ayuso en Higuita zich kunnen herpakken. Had ze beiden vooraan verwacht, maar het zag er alles behalve overtuigend uit.

rbc1912

'@Thombeg: ow ja. Hierbij mijn welgemeende excuses aan Ben :)

Phoenix0000

Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb inzake Mas, oké en Lopez was nier op de afspraak.
Moet ik incasseren

Thomberg

Ik vind het nog wel te vroeg om mensen af te schrijven of toe te dichten. Zoals Mas kan er nog goed doorheen zakken. Alhoewel ik hem en O’Connor de 2 verassingen van de dag vind

Keshi

Neem aan dat Roglic met punten op een 3e cat klim voor vdberg 2e in het bergklassement staat, toch?

1 2 ... 72 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.