Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 73 ... 114 115
RiesKos

96 bankpunten met Pedersen, O’Connor en Hindley. Pedersen niet opstellen was een gokje, maar wie wist dat Hindley en vooral O’Connor zo goed kon punchen. Beter dan Higuita… Gelukkig maar 4% gezakt. En blijkbaar wel de goede renners in mijn team. Nu alleen nog weten wanneer ik ze op moet stellen.

pirazzi

Ik denk dat de mensen die de klassementen opmaken bij Scorito geen tv kijken want daar stond Roglic ook als tweede in het overzicht van het bergklassement.

kevinraar

mij team voor morgen
carapaz
almeida
yates
hindley
kelderman
kuss
hayter
pedersen

nog 1 plek wie kiezen
pozzovivo
arensman
lutsenko
j lopez
champousin

Feld

O, jij kijkt alweer naar morgen….zit nog even in de baalmodus

pirazzi

J Lopez levert teampunten op voor de groene trui als Pedersen die morgen al pakt.

Papa Bart

Ik beveel Champoussin aan Kevin, die doe ik er ook bij net als Jungels. Het blijft een gok om aanvallers te kiezen maar zie het de ontsnapping wel halen, en zo kun je verschil maken.

Mijn team:
Roglic
Champoussin
Jungels (C)
Hayter
Pedersen
Kuss
Almeida
Verona
Evenepoel.

Het cappen van Jungels is een risico, en dat is het opstellen van twee citroentjes al helemaal, maar bij winst of hoog eindigen duik ik de 90% in schat ik zo, ik kan de rest van de Vuelta altijd nog op zeker spelen…

vevie

Gewaarschuwd met Mas? Mas is toch geen verrassing. Ik baal van mezelf dat ik hem niet genomen heb. Ik pleit bijna elke ronde dat Mas mee doet voor Mas en zijn constantheid. Kun je eigenlijk bijna altijd op rekenen. Ik weet iig voor me mezelf voortaan dat Mas, zeker in de Vuelta, altijd mee moet. Net zoals Valverde, vroeger. Is niet eens zozeer een puntenkanon, maar levert altijd in Spanje. Zoals de kopman van Movistar toch vaak doet in Spanje. In hun eigen ronde kunnen ze net meer. Mas is ook altijd veel beter in de Vuelta dan in de Tour. Net alsof hij die ronde nodig heeft om erin te komen.

Laatst gewijzigd
Guido73

Yep, Mas lijkt altijd een diesel te zijn en eenmaal in Spanje pas echt op gang te komen.

Ik zie morgen Jumbo de trui wel weggeven en dat een ontsnapping het haalt, of het moest zijn dat Remco nog wilde plannen heeft in het Baskenland.

jenzrscl

Ben ik blij dat ik nie luisterde naar veel mensen die pedersen bank hielden.
Met roglic c en pedersen was het weer goeie dag

Morgen wss vlucht, vine en wright

Chef83

Ik ga morgen voor F. MASNADA .

tak

'@Thombeg Ik vermoed dat Hirt samen met Thijssen gevallen is in etappe 2. Daar lagen 2 Wantys en ze kwamen beide ongeveer als laatse binnen.

Laatst gewijzigd
drop drover

best knap, 120 bankpunten en dan met 296pnt toch nog 20% gestegen naar 83%
Vaker van dit soort dagen aub!

Feld

Masnada…tsja, als je ‘m hebt is dit wel zo’n etappe om hem op te stellen. Wanneer anders? Ik neem ‘m ook mee

Voorwiel

Weer een lastige etappe. Volgens mij had iedereen vandaag bankpunten, dat hoort er toch bij.

Mogelijk dagje voor Adria / Vendrame morgen? Lijkt me te zwaar voor Vendrame. En voor de veiligheid gewoon Roglic cappen lijkt me.

Voorwiel

Ik zie trouwens dat Unibet weer Mads noemt… na vandaag is dat voor iedereen denk ik wel verleidelijk. Al lijkt me deze etappe net als vandaag te zwaar voor Mads…

Rim Brakes

'@Voorwiel te zwaar voor Vendrame??
Vorig jaar trok Vendrame meermaals succesvol in de aanval in bergetappes.
Vendrame won zelfs een bergetappe in de Giro: https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/stage-12

Vendrame opstellen in deze etappe lijkt me toch een no-brainer.

Rim Brakes

En betreft Vendrame: hij deed dit jaar ook P5 met aankomst bergop in de Giro https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2022/stage-19
Noteer Vendrame alvast voor etappe 7...

Valvuillerdemoz

Vendrame is nooit een no-brainer.

Fredette

Zouden jullie Craddock innde aanval verwachten? Zat er gister nog knap bij. Ik ken de renner alleen niet heel goed naast de ITT. Zou er dan inkomen voor Mas die ik eigenlijk niet meer durf te banken 🙈

BasHW84

Ik volg maar eens de bookmakers vandaag, heb anders geen idee wie te kiezen

KissMyAce2.0

Waarom zat Vendrame niet in de kopgroep?
Dit is toch zijn parcours?
Ik snap er niks van, hij was toch een no-brainer?
Ik neem hem nooit meer

Dumoulist

Wat kan Stewart nu eigenlijk precies? Ik ga er sowieso vanuit dat het een omvangrijke kopgroep gaat zijn. Dus voor het laatste plekje twijfel ik tussen de veilige truipunten van Rodriguez of toch Stewart via de ontsnapping?

Overigens had ik behoorlijke FOMO op Higuita en Ayuso die op het laatste moment de selectie niet gehaald hebben. Ondanks dat de echte bergen nog moeten komen is door de etappe van gisteren die FOMO toch wel een stuk afgenomen.

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik volgde gisteren de bookies en had een waardeloze score. Voor vandaag zou er als ik weer de bookies volg een vrijwel identiek team staan. Alleen Pinot ipv Ayuso. Vreemd.

Laatst gewijzigd
Dumoulist

'@R. D. De bookies zijn sowieso een waardeloze graadmeter voor je Scoritoteam. Zij kijken deels naar wat er door de klanten wordt ingezet en puur naar wie kans maakt op dagsucces. Zo zal bijvoorbeeld Pinot bij iedere bergetappe in de top 20 staan bij de bookies. Maar hij zal slechts enkele dagen punten opleveren voor je team.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Naar de bookies kijken voor je Scorito-dagopstelling is eigenlijk sowieso nooit een goed idee. Ik repost nog maar eens wat ik tijdens de Giro zei:

"Een risico van teveel naar bookies kijken is dat bookies vaak winstkans ‘voorspellen’, terwijl je voor Scorito eigenlijk je dagselectie zou moeten maken op top10/top15 kans. Neem bijvoorbeeld Carapaz gisteren. Dacht ik dat hij zou winnen? Nee, absoluut niet. Stond bij de bookies dan ook enorm laag. Maar ik veel scenario’s verwachtte ik hem wel top15, gezien zijn attente rijden deze hele Giro en al meerdere keren meesprinten in gereduceerd groepje."
--> voor Carapaz kun je hier ook 'Kelderman', 'Hindley' etc. invullen voor een aankomst als gisteren. Zullen relatief lage winstkans hebben, maar relatief hoge top20 kans. En dat laatste is belangrijk, niet het eerste.

1 2 ... 73 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.