Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 74 ... 114 115
Platje

Goed verwoord punchen of verzuipen :)

R. D.

Ja dat klopt idd. Daarom had ik gisteren ook Sivakov niet mee. Ik maak er daarom vandaag maar een mix van bookies, AK en voorbeschouwingen van. Voorlopig ga ik voor deze namen:

PEDERSEN
HAYTER
EVENEPOEL
ALAPHILIPPE

HIGUITA
PINOT
SIVAKOV

BUITRAGO
JESUS HERRADA

Ik denk Hayter captain te maken, terwijl Evenepoel waarschijnlijk net als gisteren de veilige optie zou zijn. Ook is er met RODRIGUEZ\ALMEIDA\ AYUSO\ HINDLEY/M.A.LOPEZ/ POELS/CHAVES de garantie op een sloot bankpunten. Wat een heerlijk spel is het toch. :)

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Ik zit alleen te dubben met of Wright of Buitrago waarbij ik neig naar de eerste.

bongie

Hi!
Ik lees al jaren braaf mee mee de fora van de drie grote rondes, maar deelnemen aan het forum heb ik lang uitgesteld.
De reden dat ik dat nu wel doe; Verona en Valverde staan op ruim een minuut van Roglic en zijn geen gevaar. Voor elke dag in de rode trui krijg 20 UCI punten waarvan Movistar er veel wil hebben. Movistar gaat er vandaag voor en hoe mooi als Valverde tot rit 8 in het rood rijdt(ik heb overigens geen enkele movistar in mijn selectie)

Mas Nada

Bij Bwin staat “Any other not listed” als laagste quotering, dat lijkt me ook de grootste kanshebber. Dat betekent zo’n 163 andere renners die kans maken.

Dumoulist

'@Bongie Valverde werd in 2019 nog 2de in het AK van de Vuelta. Die gaan de topploegen niet durven laten rijden met daarbij ook nog Mas in de ploeg. Wat betreft Verona denk ik dat je wel eens gelijk kan gaan krijgen vandaag. Zelf heb ik overigens spijt dat ik Mas niet mee heb genomen.

Wicked Wout

Met zoveel mogelijke aanvallers vandaag (en dus hopelijk geen AK in de top 10) ga ik maar eens een gokje nemen. Vine als captain! Sprintte gisteren mee voor de bergpunten, dus hopelijk wil 'ie vandaag ook mee met de vlucht

Chef83

Ik twijfel aleen nog aan me cap masnada of vendrame of toch weer pedersen of hayter . Nog 25 min in de glazenbol kijken .

Bzuidema

Ik heb evenepoel captain gemaakt. Gisteren wilde hij al tempo maken en dit parcours lijkt voor hem geschikt. Korte snelle klimmetjes en afdalingen. Lijkt een beetje op San sebastian. Wel een grote gok maar we zullen het zien.

ivo001

Ik ben uiteindelijk voor Pacher gegaan ipv hayter als kopman.

floda

Altijd goed om te zien dat als je op vluchtersetappe gokt er geen hond wegkomt. Dus vendrame, buitrago en wright lijken vandaag verkeerde keuze… wat in deze ronde past.

Punchen of verzuipen

Niet zo snel floda. Je ziet ook regelmatig dat na een heel lang gevecht voor de vlucht van de dag het peloton meteen in chill-modus gaat zodra de vlucht (van juiste samenstelling) eindelijk weg is. Bovendien komen alle vieze klimmetjes er nog aan, waar beter klimmende vluchters makkelijker weg kunnen rijden dan op het vlakke.

Benzardi

Taaramäe zat even in een kopgroep, het begin is er :-)

pirazzi

Pedersen zegt net bij Eurosport dat hij veel te zwaar is voor deze etappe.

Thomberg

Daar is die dan rijkelijk laat mee :-)

Fredje zit er bij! Dat is wel lekker. Vendrame heeft de benen in Italie gelaten lijkt het

Chef83

Hier fausto en fredje mee aleen cap vendrama neem ik nooit meer 😆😅😆

Dumoulist

Vendrame begint nu idd wel heel vervelend te worden. Gelukkig wel Adrià en Stewart mee in de vlucht. Hopelijk krijgen ze de ruimte want heb nauwelijks klassementsmannen opgesteld. Last minute wissel Stewart voor Carapaz lijkt vooralsnog goed uit te pakken.

Thomberg

Had Stewart hier niet verwacht dus goed as je hem gekozen hebt.

Als ze het halen, Wright of molard voor Rood!

Valvuillerdemoz

Wright en Adria keurig op het bankie vandaag. Niemand verder mee in de kopgroep. Pedersen nu toch maar wel opgesteld natuurlijk.. Wat een k*-team heb ik toch ook weer.

Zie nu dat Soler ook nog in de vlucht mee is. Die heb ik ook gebankt natuurlijk.

Ik ga me maar eens richten op de US Open denk ik...🙈

Laatst gewijzigd
fringale

'@Valvuillerdemoz : ik begrijp de ergernis en voel met je mee. Gisteren dus Adria ipv Pedersen en nu lijkt het andersom uit te draaien. Ook Stewart op het bankje, maar die heb ik nooit overwogen, dus daar geen keuzepijn. Wel Arndt gespeeld. Mss zorgt die voor een kleine troost...al maakt het peloton nu wel vaart ?

Jasperdewaal11

Poeh Wright zit wel voorin bij mij maar Stewart en Adria had ik niet opgesteld.

Bzuidema

1 voordeel morgen een nieuwe dag en dan wel meer kansen voor mijn team voor wat puntjes.

MarvinG

Stewart hier op de bank natuurlijk! Niemand voorin, gaat helemaal top :)

Eddix

Ik denk dat ik vandaag nog meer ga dalen, kan dat dan? ja.... nog nét! hahaha

Eddix

Hahaha, de enige die ik in de kopgroep had, Masnada, komt als laatste over de lijn van die groep. Ik heb zoveel geluk!

Wel knap gereden van Soler! dat mag gezegd worden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 74 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.