Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 75 ... 114 115
Valvuillerdemoz

Briljant weer! Nummer één én nummer drie op de bank! 🥳

En de nummer tien.

Maar goed, in ieder geval mooi dat ze kennelijk in vorm zijn. Nu maar hopen dat ze dit nog eens herhalen als ik ze wel heb opgesteld.

Laatst gewijzigd
vevie

Lekkere bankpunten met Craddock en Adria. Zuur! Morgen gaan we vol voor de echte AK-toppers. Met een goede Carapaz en MAL kan ik daar een slag slaan

Dingetje

Och Wright vandaag cappie. Wat kan het soms meezitten. Juichrenner ten top.

rbc1912

Ik heb Wright gelukkig wel opgesteld, maar als je hem capt zit het wel erg mee zeg. Lekker hoor. Stewart wel op het bankie hier, maar door Fred wel 9,2% gestegen naar 81,3%. Het zit nog dicht op elkander

jenzrscl

99.7 nu , mooie dag met wright en craddock

Nylz

Soler en Molard opgesteld, Molard als captain. Prima dag zo :-)

Corné .

Eindelijk een goeie dag, maar dan gelijk een topdag.
Zo te zien gelijk de beste score van de dag van heel scorito met 233 punten.
Molard, Soler, Adria en cap Wright vandaag mee.
Doorgestoten met ruim 40% omhoog naar 82%.
Kan hier dan toch van genieten na een paar slechte dagen:)

rbc1912

'@Corné

Nounou. Netjes hoor. En Wright Said Fred

Aap Noot Mies

Kansloos en ondoordacht spelconcept om geen punten toe te kennen aan renners die je wel "koopt" maar niet opstelt. Eerst gokken en daarna nog een keer gokken. Zo hangt het allemaal van mazzel aan elkaar. Chagrijn is groter dan spelplezier. Bye bye Scorito. Je suis abandon.

rbc1912

Okay

R. D.

Zuur hoor, dan heb je vast nog minder punten dan mijn 30. :D

vevie

Dat was een hoop gehuil, man.

Eddix

En dat al na 3 posts op het forum! We zullen hem missen.

Sjonge Jonge

29 hier, wie biedt minder?
Mais je ne suis abandon pas (of zoiets, alweer 25 jaar geleden die Franse les op de middelbare school)

vevie

Ik 24. Het kan dus nog slechter, haha. Maar geen stress, ik wist dat ik op dit soort dagen een oplawaai zou krijgen. Zolang m’n equipe er maar morgen staat.

Morgen moeten verschil-makers als Hindley, MAL en Yates het gaan doen. Een Ayuso/Rodriguez die eraan blijft hangen zou ook mooi zijn.

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Gemiddelde van de dag is 35.. denk niet dat vandaag het woord oplawaai dekt.. meer consolideren.. zelf 34 en maar 0.6% gezakt.. morgen vrees ik meer wegens het niet hebben van MAL en Mas.. van de laatste heb ik al schrik sinds de ploegenpresentatie; hij stond er echt scherp bij.. 😉

vevie

Terecht dat je schrik hebt van Mas. Die gaat morgen zeer sterk zijn. Hopelijk MAL ook.

pirazzi

Als ik al mijn UAE renners had opgesteld en Soler captain had gemaakt had ik ongeveer 150 punten gehad, nu 9.

Lo Zar

As is verbrande turf 😉
Maar goed.. 12% Soler in selectie en opstelpercentage vandaag 3%.
Stewardess 28 om 2. Lawyer 12 om 1. Etcetera

Laatst gewijzigd
Thomberg

Dat iemand vandaag Stewart of Soler niet opstelt snap ik. Wright daarentegen niet. Reed gister al heel sterk en zou in meerdere scenario’s vandaag in punten kunnen rijden. Cap durfde ik niet helaas. Maar ben blij dat Wright niet won trouwens, dan wil die nog 3-4 keer :-)

+ punten ITT. Morgen alle kleppers opstellen + Chaves

Benzardi

De Duracelli's zijn niet blij met Soler, we hadden afgesproken dat morgen zijn dag zal zijn en daarom mocht hij nog 1 dag op het bankkie zitten.
Ik heb het altijd al een eigenwijze gozert gevonden, zei de bandenoppomper van de ploeg

Nu hebben we niet meer dan 31 punten gehaald en zijn we gedaald naar 69,3%.

Thomberg

Althans ik ga voor Rodriguez en Chaves en laat Higuita op het bankje denk ik

pirazzi

Hayter heeft zijn vorm uit de ronde van Polen niet meegenomen blijkt nu.

Wielertje12

Masnada, adria of toch pinot laatste plekje voor morgen?

kevinraar

Maar 33 punten gehaald masnada en adria nirt opgesteld helaas

1 2 ... 75 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.