Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 76 ... 114 115
Papa Bart

Ah! 28 punten, 2% gedaald, en morgen? Morgen gaat het weer berg op!

BasHW84

Lastige keuzes voor het bankie morgen...nu Higuita, Meintjes en R.Rochas op de bank en L.Hamilton,Ayuso, MAL en Sivakov erin...maar daar ga ik nog even over nadenken

Thomberg

Ik zou l Hamilton nooit opstellen. Kans op top20 lijkt me erg klein

niek-vdv

Higuita heeft wel 6 zekere teampunten van groen Bennett, dat heeft een Chaves dan weer niet.

groppiestan

22 punten. En op 37 % nu. Slechtste start van een ronde ooit😅

jenzrscl

Laatste plekje twijfel ik voor vluchter..

Jay vine?
Of wright? Poging voor rood +jongerentrui?

Valvuillerdemoz

Ha! Wat een potentieel heb ik dan eigenlijk in mijn ploeg! 138 bankpunten. vandaag, slechts 40 punten behaald en daarmee zelfs nog 0,4 % gestegen naar 87,1%. Het kan gewoon nog alle kanten op!

Morgen in de basis:

Roglic
Carapaz
Almeida
Evenepoel
Rodriguez
Ayuso
Higuita
Soler

Laatste plekje voor Opa, Adria, Van Wilder maybe. Of zal Fred Wright nog wat truipunten weten vast te houden morgen? Denk het eigenlijk niet.

Voorwiel

Leuk als je met 46 punten alsnog 2% stijgt.

Wat ook leuk is, bijna alle klassementsmannen doen nog mee, dus bijna iedereen kan in potentie een top team opstellen morgen.

Met andere woorden, na morgen zullen nog veel meer spelers chagrijnig zijn…

BasHW84

Thombeg - bedankt voor de tip maar ik acht de kans aanwezig dat Yates de etappe wint dus dat zijn dan leuke teampuntjes

SlipWeg

Luxeprobleem hier! Nog 3 plekjes te vergeven voor morgen en ik kan kiezen uit: Almeida, Higuita, Sivakov, MAL, Rodriguez en Chaves... of toch weer Wright? Welke 3 raden jullie aan?

jenzrscl

Ik pak sws jay vine en wright pakken voor truipunten lijkt me ook dikke optie.. Staat 4 min voor op 2de jongerentrui en algemeen klassement.. Met witte trui kan je altijd wel wat langer aanklampen

Fredette

Morgen een mooie clash tussen de klassementsmannen:
Carapaz, Yates, Almeida, Hindley, Mas, REM, MAL, Higuita en Chaves.

De grote vraag is wie maak je captain als je Roglic niet hebt. Bij het enige kleine testje oogde Mas het sterkst, maar die klim is niks in vergelijking met morgen. Maar bij alle anderen is er ook twijfel... Denk dat het lootje trekken wordt.

Mas Nada

Last minute wissel Craddock voor Stewart viel relatief goed uit. Gelijk ook de beste twee renners, dat dan weer wel ;)

westland

Vandaag 77 punten en dat met craddock,adria en arndt op de bank, gestegen naar 96%

vevie

'@Fredette: ‘normaalgesproken’ cap je dan Carapaz, Mas of Yates. Almeida zal toch weer lossen en terugkomen worden. Chaves zullen ze wellicht iets meer ruimte geven, dus kan best interessant zijn.

Veel mensen hebben hier twijfel over Carapaz en denken dat hij minder is. Dus dan valt die af. Mas oogt heel scherp en is toch best rap. Lastig. Gaat dan tussen Yates en Mas, aangezien Yates een hele sterke demarrage heeft als hij in vorm is.

Aap Noot Mies

'@Vevie. Geen gehuil hoor. Ik herken alleen een slecht concept dat zichzelf in de staart bijt als ik het in de ogen kijk. Jij blijkbaar niet. Speel vooral door als je er plezier in hebt. Maar vraag jezelf eens af hoe het komt dat het Scorito nog nooit is gelukt om meer dan 30-40K deelnemers te ronselen voor dit soort spellen. Op een potentiele markt van bijna 18 miljoen mensen! In internationaal perspectief is dat niets anders dan een fiasco. De gameplay is vastgeroest en geeft geen mogelijkheid tot actief bijsturen van je team. Als je vanaf het begin minder gelukkige keuzes maakt, is er geen enkele reden om door te spelen. En dat kan heel simpel anders. En zoals ik initieel al aangaf, het qua punten volledig negeren van niet opgestelde renners (vaak dark horses en pareltjes) doet het spel geen recht. Veel te vaak wordt safe-play via teampunten/klassementen gehonoreerd. Je kunt dat leuk vinden of niet. Ik niet. vandaar mijn conclusie.

@Eddix. En jij al 136 posts. Geweldig man. Proficiat! Ik ga jou zeker ook missen en wentel me in het stof voor iemand die ongetijfeld in een heuse Wielerflits pyama slaapt.

Fredette

'@vevie bedankt, ben ik met je eens, dan ga ik deze etappe voor Yates!

Laatst gewijzigd
kevinraar

mij team voor morgen
carapaz
yates
almeida
hindlley
kelderman
arensman
pozzovivo
kuss
j lopez

bank
masnada
champousin
adria
lutsenko

kopman twijfel ik nog tussen deze renners
carapaz
yates
almeida
hindley

Bzuidema

Hindley captain voor mij morgen. Is aardig in vorm dit jaar en gisteren zat hij er goed bij voor een niet puncher samen met kelderman. Die gaan het doen morgen even Roglic nerveus maken met zijn 2. Verder O'Connor Evenepoel, Carapaz, Almeida en Ayuso,Higuita Valverde en kleine Lopez. 1e echte test dit deze vuelta. Hopen op wat mooie berg punten.

Punchen of verzuipen

'@Aap.Noot Mies: Scorito vind ik juist leuker dan andere spellen omdat je -- juist vanwege de dagopstellingen met captains -- echt het verschil kan maken met goede voorbereidende analyses van het parcours, de ploegbelangen en mogelijk koersverloop. Als je als casual speelt die zonder werk erin te stoppen toch geen teleurstellingen wilt hebben, dan is Scorito inderdaad niet voor jou. Ieder zijn ding.

leonbr11

'@Aap Noot Mies niemand verplicht je om scorito te spelen hè ;)

Hier vandaag welgeteld 17 hele punten bij elkaar gereden! De start is niet wat we ervan hadden voorspeld. Hopelijk vanaf morgen betere tijden!

RVH

Morgen 11 renners voor 2 plekjes, nu er bergen zijn is het elke dag lastig kiezen. Welke 2 niet opstellen? Zet ze op volgorde van zekerheid van opstellen.
Roglic
Hindley
O'conner
Evenepoel
Carapaz
Sivakov
C. Rodriguez
Ayuso
Higuita
Arensman
Chaves

Welke 2 laat ik thuis morgen. HELP!

Thomberg

'@AapNootMies is zuurder dan onze @Arjenzvob op z’n slechtste dag in het kwadraat 😅

BasHW84

'@RVH ik zou Arensman en Chaves banken

Jasperdewaal11

77 puntos gescoord terwijl de vliezen van de vrouw op springen staan. Het kan verkeren, best of both worlds.

1 2 ... 76 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.