Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 77 ... 114 115
arjenzvob

'@Thombeg Hou mij erbuiten. Alsof ik altijd zuur ben. Met deze reactie vind jij dat vast dan weer van wel , maar ik ga niet zo'n domme opmerking lezen en niet reageren.

jenzrscl

Velen hebben hier 14 man dat ze morgen kunnen opstellen.. Lijkt me dan dat je ergens flink te kort komt in andere etappes..

Simcha

Harper maakte vandaag mijn dag nog een beetje goed met een mooie 15e plek. Hang nu ergens rond de 79 procent.

Morgen is zo’n dag dat mijn team het verschil moet gaan maken. Je gunt het niemand, maar een paar uitvallers in de komende week om andere teams uit te dunnen zou mij ook niet slecht uitkomen, aangezien ik goed in de klimmers zit.

zitvlees

Mijn team morgen
Meintjes (C)

Thomberg

'@Arjenzvob juist omdat ik toch ook vaak zelfspot bij je zie op het zure vlak, dacht ik dat je de grap wel kon waarderen. Ik dacht dat je jouw stigma niet zo erg vond. Ik was je niet uit de tent aan het lokken (althans niet bewust).

Morgen gewoon Roglic cappie hier

Zadelpen

Ik ga morgen voor O’Conner als Captain. Dat doet echt niemand. Misschien valt er zo nog wat van te maken.

Eddix

'@Aap Noot Mies rustig maar, ik bijt niet. Scorito heeft vast en zeker gebreken, maar ook kwaliteiten. Ik vind het puzzelen leuk, en al helemaal samen met anderen, zoals hier op het forum. We proberen het gezellig te houden met een grapje hier en daar. Maar je mag ook best je hart luchten, de rest bijt ook niet.

jenzrscl

Flip mee voor vlucht vandaag?

arjenzvob

'@Thombeg. Top. Dan is er niks aan de hand.

Thomberg

Gelukkig!

@Zadelpen ik heb echt hele hoge verwachtingen van O’Connor. Dus ik hoop met je mee

JohnMcBennett

Wat is de verwachting vandaag? Gaan de GC mannen voor de overwinning strijden of krijgt de vlucht weer de ruimte? Vraag me af of Pinot al zin heeft om zijn blauwe vleugels uit te slaan

Thomberg

'@John, moet wel heel sterke klimmer zijn dan! Ik denk dat iedereen heeft gezien dat Roglic beter is dan gehoopt. Hem daarnaast “rustig” de ronde in laten komen is niet slim. Als je hem kan kraken is het nu wellicht vroeg in de ronde. Dus ik zou al wel bal maken als ik bijvoorbeeld Bora was

Daarom doe ik lekker m’n GC mannen

RiesKos

Gisteren eigenlijk een echte hongerklop dag. Te weinig aanvallers in het team om nog met volle energie in te kunnen zetten op de punten. Alleen Adriaatje. En die had ook nog eens geen acrobaatkunsten in petto, zo bleek aan het einde.

Maar blijkbaar had iedereen een slechte dag vandaag met te weinig aanvallers of aanvallers op de bank. Dus uiteindelijk geen echte hongerklop, maar zelfs 6% gestegen met maar 61 puntjes.

[B]@Zadelpen[/B] O’Connor, hè. Bold move. Zou ik zo maar eens even kunnen volgen vandaag.

[B]@hele discussie over Scorito[/B] Normaal blijf ik buiten dit soort discussies, maar ik wil nu toch even een duit in het zakje doen. De dagelijkse puzzel maakt het juist leuk. Dark horses moet je altijd opstellen, want die scoren als niemand het verwacht. Niemand, dus ook diegene die de dark horse zelf heeft. Verder is het niet gek dat Scorito max ca. 40K deelnemers trekt. Het is immers ook een soort van kennisquiz. Geen loterij en je kan er niets mee winnen. Behalve dan de eer. Daarom doet niet iedereen en z’n buurman en buurvrouw en moeder mee. Tot slot even iets met persoonlijke noot. Don’t judge a book by it’s cover. Don’t judge de poster op zijn aantal posts. Tot dit jaar postte ik amper wat op dit forum. Maar ik was wel al jaren een meelezer. Of reagluurder, als je dat een betere term vind. Proberen wat leuke tips te vinden in de berichten. Ik ben er alleen dit jaar achter gekomen dat het actief deelnemen aan het forum er voor zorgt dat je de ins en outs van de berichten beter begrijpt. Wanneer is iets echt een tip. En wanneer is het los zand.

[B]@Jasperdewaal11[/B] Gefeliciteerd en geniet er van. Laat maar even weten of het een wielrenner of wielrenster is geworden.

Laatst gewijzigd
jan derksen

ik zie jay vine vandaag wel winnen

jan derksen

Vandaag
roglic
evenepoel
kuss
arensman
kelderman
o''connor
sivakov
rodriguez
yates

leonbr11

Voor vandaag:
ROGLIC (C)
HINDLEY
EVENEPOEL
ALMEIDA
YATES
KELDERMAN
ARENSMAN
KUSS
RODRIGUEZ

Pantani_83

Gisteren had het grootste gedeelte van de spelers zo'n 30 punten Aap Noot Mies. Lekker laten gaan en richten op vandaag met een mooie etappe voor de GC mannen.

Laatst gewijzigd
Geel truitje

FDJ gaat dit gewoon controleren 4/5 mannetjes laten gaan tot de laatste klim prima te doen !

Liefst hebben ze er nog 1 van zichzelf bij zitten die dan later gewoon niet meedraait

wielergekkie

'@leonbr11 jij hebt ook wel eens betere teams gehad zeg. Vakantie roet in het eten gegooid?

leonbr11

'@Karstboy je legt de vinger op de juiste plek. Door de vakantie nauwelijks aan puzzelen toegekomen. Parij... euhm Madrid is nog ver!

zomaareens

Feltet.dk geefft vluchters

Jasperdewaal11

'@Hongerklop dank en word een sportster ;)

Hier vandaag:

Roglic (C)
Carapaz
Hindley
Evenepoel
Valverde
Arensman
Ayuso
Rodriguez
Wright

Vamos!

stinopacino

Keuzestress deze vuelta is enorm. Het wordt hoog tijd dat een paar rennertjes er doorheen zakken of uitvallen, want dit kan ik niet aan. Vandaag één plekje over voor Higuita, Uran, Buitrago of Ayuso.
Ik neig naar Higuita, die heeft puntjes voor Bennett en kan eventueel een sprintje tussen klassementsrenners winnen. Wat denkt de rest?

puntenjager

Gisteren net als de meeste een prachtige score behaald van 29 punten. Adria en Stewart helaas op het bankje.

Voor vandaag:
Roglic (c)
Carapaz
Rodriguez
Higuita
Hindley
Evenepoel
Yates
MAL
Chaves/Adria/vWilder/Buitrago

Laatste plekje nog even over nadenken.

Jommelb

Hier ook nog 3 man voor 1 plekje: Higuita, Arensman, Buitrago.

1 2 ... 77 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.