Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 78 ... 114 115
Thomberg

'@MrMarvis, maak jij nou stiekem reclame voor broeken?

Verder heb ik toch Chaves er weer uitgehaald voor Higuita voor die zekere punten. Echter heb ik weinig vertrouwen in Higuita na eergisteren. Aan de andere kant doet hij het in vergelijkbare etappes super goed het hele jaar. Ik dacht ook nog ff aan Buitrago, maar FDJ gaan geen mensen zo kort in klassement weg laten rijden. Molard moet zijn voorsprong op Roglic wel kunnen verdedigen en dan hebben ze nog 2 dagen Rood. Buitrago staat echt te kort.

Jommelb

Goed punt Thombeg, werd toch wel een beetje aan het twijfelen gebracht door Feltet. Noemt idd vlucht en ook zelfs Buitrago.
Aan de andere kant, ik zie net dat er zelfs de nummer 53 nog maar op 6 minuten staat. Ze kunnen niet het halve peloton terughalen.

Laatst gewijzigd
R. D.

1 plekje voor 4 renners, klinkt als een droom voor mij. :D

Ik ben er zo eentje met 14 'klimmers' dus er zullen 5 moeten sneuvelen. 2 van die 5 weet ik wel zeker inmiddels. Dat zijn Chaves en Jesus Herrada. Daar verwacht ik geen bankpunten van, al doet Chaves het lang niet slecht.

De zekere 6 tot nu toe zijn Lopez, Evenepoel, Hindley, Almeida, Sivakov en Rodriguez. Nu nog 3 erbij uit de volgende 6:

Pinot
Buitrago
Higuita
Alaphilippe
Poels
Ayuso

Ik kan me niet voorstellen dat ik Pinot en Alaphilippe thuis laat, dus eigenlijk heb ik ook hetzelfde dilemma. 1 plek voor 4 renners. :D

zomaareens

Gaat Wright aanklampen voor zn jongerentrui?

NOAD1912

Mas (C)
Carapaz
Hindley
Evenepoel
Almeida
Kelderman
MAL
Higuita
Sivakov

Bank o.a.

Hart, Soler, Pinot en Wright. Met name over die laatste (2) twijfel ik. Wright heeft met de truipuntenstand nu 14 teampunten en wie weet dat hij de plannen en kracht heeft een aanval op het rood te doen.. maar dat zou wel erg boven zijn kunnen zijn normaal gesproken, terwijl in potentie iedere opgestelde renner kan winnen vandaag. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, de keuzes in de Vuelta dit jaar. Veel te veel bankpunten, hopelijk komt daar vandaag verandering in

Dumoulist

Ik ga vandaag voor Yates die weer eens met een ouderwetse uithaal komt:

Roglic
Carapaz
Almeida
Evenepoel
Yates (C)
Kelderman
MAL
Rodriguez
En kop of munt voor Arensman/van Wilder.

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Voor vandaag:
Roglic (C)
Carapaz
Rodriguez
Sivakov
Hindley
Evenepoel
MAL
Yates
Higuita / Ayuso

Laatste plekje is kop of munt, geen idee waar ik meer kan van verwachten vandaag.

stinopacino

'@Thombeg ik kan ze iedereen adviseren ;-). Goed punt wat betreft Buitrago. Ik hou het denk ik bij Higuita, die was dinsdag slecht door de rustdag, niet teveel conclusies aan verbinden. Nu hopen dat Ayuso in zn hok blijft.
@R.D. jij hebt hetzelfde dilemma, dit is in ieder geval wat ik ermee doe

Yuri2222

'@zomareens, ik vraag mij hetzelfde af. Als hij kan aanklampen voor zowel de witte als de rode trui, dan is hij meer dan interessant. Zonder risico te nemen is er sowieso niks aan, dus ik laat Carapaz zitten vandaag denk ik. Wie weet is hij echt niet goed en dan zijn de opvulpuntjes van Wright meer dan welkom

Punchen of verzuipen

'@klaasd: Ah joh, de nummer 1 heeft een veel te smalle klassementsploeg met alleen Roglic, Evenepoel, Kelderman, Yates, (Higuita, Van Wilder, Arensman). Die gaat er echt nog hard doorheen zakken gok ik zo.

Ketjap Manis

Kleine slag om de arm: inhalen was dinsdag erg lastig op de punchaankomst. Daarom denk ik dat er nog wel een aantal jongens van plek 15-35 goed zijn en komen bovendrijven vandaag. Zelf ga ik voor de AK mannen, omdat ik nooit vluchters meeneem. Laten we hopen op een mooie etappe!

Mony Tartin

Zoals zovelen hier moeten er een paar mannen op de bank plaats nemen; deze hebben de opstelling wel gehaald:

Roglic (c)
Carapaz
Hindley
Evenepoel
O'Connor
Arensman
MAL
Higuita
O. Rodriguez

Chaves, Buitrago en v. Wilder op de bank.
Heb met name een FOMO bij Buitrago, maar wie slachtofferen we ervoor?

dadeliva

Voor vandaag:
- Roglic (C)
- Hindley
- Evenepoel
- Yates
- O'Connor
- Kelderman
- Higuita
- Rodriguez
- Ayuso

Op de bank o.a. Arensman, Vine, van Wilder. Twijfel nog of ik Arensman toch op moet stellen maar voor wie? Ayuso?

R. D.

'@MrMarvis idd IK zag later zelfs 3 dezelfde mannen haha. Ik laat Higuita wel thuis. Ik ga voor Buitrago :)

EVENEPOEL (C)
HINDLEY
PINOT
BUITRAGO
ALMEIDA
M.A.LOPEZ
SIVAKOV
RODRIGUEZ
ALAPHILIPPE

Ik wil dolgraag gokken op een Lopez of Sivakov als captain maar na gisteren maar even geen risico.

Op de bank:

HIGUITA
AYUSO
POELS
CHAVES
JESUS HERRADA

Laatst gewijzigd
floda

Grappig om te lezen dat er veel met buitrago in hun maag zitten. Hier nog 1. Ik twijfel voor laatste plek erg tussen higuita, buitrago of misschien toch wright. Verder wel alle klassementsmannen nu. Denk dat fdj de vlucht kort genoeg houd zodat er max 5 vluchters of zo voorblijven bij die laatste berg. En aangezien het lastig voor de klimmers gaat zijn om hier weg te komen zal de kopgroep denk ik uit wat sterkere mannen bestaan (zoals gisteren). Hoop alleen dat vendrame vandaag dan niet denkt dat het wel een dag voor hem is, want die zit echt op de bank!

SlipWeg

Welke 2 van Wright, Rodriguez of Almeida... twijfels twijfels...

Voorwiel

Roglic C
Hindley
Evnepoel
Almeida
O Connor
Kelderman
Lopez
Geoghegan Hart
Sivakov

Higuita, Adria, Buitrago bankje vandaag. Ik lees jullie overwegingen, maar deze 9 voelen gewoon erg lekker voor vandaag. #zinin

DKrikk

Ik kom er vandaag niet helemaal uit met mijn selectie. Ik heb sowieso geen namen voor vluchters, dus komt neer om renners die allemaal voor AK willen gaan. Wellicht dat iemand nog goede input heeft.

Zeker:
- Carapaz
- Hindley
- Evenepoel
- Yates
- Lopez
- Sivakov

Twijfel:
- Mäder: Heeft dit gehele jaar niet heel veel top 20 plaatsen. Burgos niet fantastisch. Wordt in Zwitserland 2e, maar nauwelijks in de punten en geen sterk veld.
- Ayuso: moet zich nog bewijzen in grote ronde. Kleinere ronde prima uitslagen. Eventueel teampunten Almeida op zo'n aankomst
- Higuita: tja..oogde niet heel sterk bij de punch, maar dat kan ook plaatsingsprobleem zijn. Leuk sprintje, teampunten Bennett (of Hindley/Kelderman)
- C. Rodriquez: moet zich nog bewijzen in grote ronde. Hoog plafond. Teamorders of mag hij gaan?
- Chaves: heeft de gunfactor. Top 10 rituitslag denk ik te hoog gegrepen.

Ik neig op dit moment naar Mäder/Ayuso/Higuita.

wieisdaar

ik neem gewoon de 9 beste renners

R. D.

'@wieisdaar Bedoel je de 9 hoogste in het AK ?

Maestro Mello

'@DKrikk de uitleg bij Mäder was exact de reden waarom je 'm niet eens in je 20 koppige selectie zou moeten hebben.

BasHW84

'@thombeg ik heb toch naar je advies geluisterd en Hamilton ingewisseld voor Pinot. Maar eigenlijk verwacht ik niets van Pinot vandaag

Thomberg

Mijn 9 man in de top 15 meest gekozen vandaag. Dan doe je zo je best op een team…

BasHW84

Van mij 8 man bij de top 16...alleen Higuita eruit gelaten omdat hij volgens mij de zwakste schakel is

Punchen of verzuipen

Ik ben nog onorigineler met mijn 9 opgestelde renners bij de top11 meest gekozen in de dagopstelling :-P

Roglic (c)
Evenepoel
Almeida
Yates
Hindley
Kelderman
Higuita
MAL
Rodriguez

1 2 ... 78 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.