'@MrMarvis, maak jij nou stiekem reclame voor broeken?
Verder heb ik toch Chaves er weer uitgehaald voor Higuita voor die zekere punten. Echter heb ik weinig vertrouwen in Higuita na eergisteren. Aan de andere kant doet hij het in vergelijkbare etappes super goed het hele jaar. Ik dacht ook nog ff aan Buitrago, maar FDJ gaan geen mensen zo kort in klassement weg laten rijden. Molard moet zijn voorsprong op Roglic wel kunnen verdedigen en dan hebben ze nog 2 dagen Rood. Buitrago staat echt te kort.
1 plekje voor 4 renners, klinkt als een droom voor mij. :D
Ik ben er zo eentje met 14 'klimmers' dus er zullen 5 moeten sneuvelen. 2 van die 5 weet ik wel zeker inmiddels. Dat zijn Chaves en Jesus Herrada. Daar verwacht ik geen bankpunten van, al doet Chaves het lang niet slecht.
De zekere 6 tot nu toe zijn Lopez, Evenepoel, Hindley, Almeida, Sivakov en Rodriguez. Nu nog 3 erbij uit de volgende 6:
Pinot
Buitrago
Higuita
Alaphilippe
Poels
Ayuso
Ik kan me niet voorstellen dat ik Pinot en Alaphilippe thuis laat, dus eigenlijk heb ik ook hetzelfde dilemma. 1 plek voor 4 renners. :D
Mas (C)
Carapaz
Hindley
Evenepoel
Almeida
Kelderman
MAL
Higuita
Sivakov
Bank o.a.
Hart, Soler, Pinot en Wright. Met name over die laatste (2) twijfel ik. Wright heeft met de truipuntenstand nu 14 teampunten en wie weet dat hij de plannen en kracht heeft een aanval op het rood te doen.. maar dat zou wel erg boven zijn kunnen zijn normaal gesproken, terwijl in potentie iedere opgestelde renner kan winnen vandaag. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, de keuzes in de Vuelta dit jaar. Veel te veel bankpunten, hopelijk komt daar vandaag verandering in
'@Thombeg ik kan ze iedereen adviseren ;-). Goed punt wat betreft Buitrago. Ik hou het denk ik bij Higuita, die was dinsdag slecht door de rustdag, niet teveel conclusies aan verbinden. Nu hopen dat Ayuso in zn hok blijft.
@R.D. jij hebt hetzelfde dilemma, dit is in ieder geval wat ik ermee doe
'@zomareens, ik vraag mij hetzelfde af. Als hij kan aanklampen voor zowel de witte als de rode trui, dan is hij meer dan interessant. Zonder risico te nemen is er sowieso niks aan, dus ik laat Carapaz zitten vandaag denk ik. Wie weet is hij echt niet goed en dan zijn de opvulpuntjes van Wright meer dan welkom
Zoals zovelen hier moeten er een paar mannen op de bank plaats nemen; deze hebben de opstelling wel gehaald:
Roglic (c)
Carapaz
Hindley
Evenepoel
O'Connor
Arensman
MAL
Higuita
O. Rodriguez
Chaves, Buitrago en v. Wilder op de bank.
Heb met name een FOMO bij Buitrago, maar wie slachtofferen we ervoor?
'@MrMarvis idd IK zag later zelfs 3 dezelfde mannen haha. Ik laat Higuita wel thuis. Ik ga voor Buitrago :)
EVENEPOEL (C)
HINDLEY
PINOT
BUITRAGO
ALMEIDA
M.A.LOPEZ
SIVAKOV
RODRIGUEZ
ALAPHILIPPE
Ik wil dolgraag gokken op een Lopez of Sivakov als captain maar na gisteren maar even geen risico.
Op de bank:
HIGUITA
AYUSO
POELS
CHAVES
JESUS HERRADA
Grappig om te lezen dat er veel met buitrago in hun maag zitten. Hier nog 1. Ik twijfel voor laatste plek erg tussen higuita, buitrago of misschien toch wright. Verder wel alle klassementsmannen nu. Denk dat fdj de vlucht kort genoeg houd zodat er max 5 vluchters of zo voorblijven bij die laatste berg. En aangezien het lastig voor de klimmers gaat zijn om hier weg te komen zal de kopgroep denk ik uit wat sterkere mannen bestaan (zoals gisteren). Hoop alleen dat vendrame vandaag dan niet denkt dat het wel een dag voor hem is, want die zit echt op de bank!
Ik kom er vandaag niet helemaal uit met mijn selectie. Ik heb sowieso geen namen voor vluchters, dus komt neer om renners die allemaal voor AK willen gaan. Wellicht dat iemand nog goede input heeft.
Zeker:
- Carapaz
- Hindley
- Evenepoel
- Yates
- Lopez
- Sivakov
Twijfel:
- Mäder: Heeft dit gehele jaar niet heel veel top 20 plaatsen. Burgos niet fantastisch. Wordt in Zwitserland 2e, maar nauwelijks in de punten en geen sterk veld.
- Ayuso: moet zich nog bewijzen in grote ronde. Kleinere ronde prima uitslagen. Eventueel teampunten Almeida op zo'n aankomst
- Higuita: tja..oogde niet heel sterk bij de punch, maar dat kan ook plaatsingsprobleem zijn. Leuk sprintje, teampunten Bennett (of Hindley/Kelderman)
- C. Rodriquez: moet zich nog bewijzen in grote ronde. Hoog plafond. Teamorders of mag hij gaan?
- Chaves: heeft de gunfactor. Top 10 rituitslag denk ik te hoog gegrepen.
Ik neig op dit moment naar Mäder/Ayuso/Higuita.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.