'@thombeg bij mij ook, maar de spreiding is zo te zien aan de percentages wel hoog. Dus welke topper(s) heb jij thuis gelaten en welke in de top10-20 heb je wel die presteren. Dat gaat het verschil wel maken hier denk ik. Met de huidige vlucht, blijven er zoals ik voor de etappe al zei, maximaal zo’n 5 renners vooruit en dan de verschillen vandaag anyhow niet zo groot zijn denk ik.
Na een voorzichtige start (zonder al te veel Jumbo's en de verkeerde sprinters) krabbel ik nu op. 80% zowaar. Vandaag 13,5 gestegen.
Morgen echt een apart profiel he. Ik denk dat ik mijn drie QSA-mannen erin prop, met veel teampunten (rood, wit). Hayter kopman, aangezien ik verwacht dat er heel veel sprinters af moeten en Hayter het overleefd. Een vluchter die wint zou me ook niet verbazen. In dat scenario kan REV misschien zijn rode trui weer verliezen aan een vluchter die redelijk kort staat.
302 punten met mijn hele team in de top 17. Helaas Vine op het bankje laten zitten.
Na start van 36,5% elke dag gestegen en nu 79%.
Ik ben erg benieuwd wat de voorspellingen voor morgen zijn. Ik heb voorlopig Hayter als captain een paar AK-mannen, enkele aanvallers en een sprinter (Pedersen). Vendrame krijgt zijn laatste kans :)
Wij verdienen deze Vuelta een soort van oeuvreprijs voor het consequente kopmanfalen. Wij slaan nu voor de zesde keer op een rij volledig de plank mis.
Ga er dan maar tussen liggen, zou je zeggen. Toch zit er nog steeds potentie in deze groep. Alleen de dagopstellingen verpesten een goede tussenstand vooralsnog.
De stagiaire die Ben op de C-positie plaatste, is inmiddels niet meer werkzaam voor team Zadelpen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.