Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 79 ... 114 115
floda

'@thombeg bij mij ook, maar de spreiding is zo te zien aan de percentages wel hoog. Dus welke topper(s) heb jij thuis gelaten en welke in de top10-20 heb je wel die presteren. Dat gaat het verschil wel maken hier denk ik. Met de huidige vlucht, blijven er zoals ik voor de etappe al zei, maximaal zo’n 5 renners vooruit en dan de verschillen vandaag anyhow niet zo groot zijn denk ik.

kaboutertje

'@Punchen of verzuipen. Hier zelfs nog Sivakov i.p.v. MAL wat maakt 9 opgestelde renners bij 10 meest gekozen renners.

Laatst gewijzigd
aan het elastiek

Ik heb 1 t/m 9 opgesteld, nog ff afwachten wat dit gaat opleveren...
Wel dus oa Buitrago, Chaves en v Wilder op het bankje

Thomberg

Prima zwakke kopgroep zo. Blij dat ik voor AK mannen heb gekozen

Zadelpen

Goeiendag! Moet je eens kijken hoe goed Ben O’Conner vandaag is. Wat een machine!

Hop hop!

maxverton

Slechte timing Zadelpen. Lekke band melden ze net O’Connor komt net in beeld haha. Zit niet mee

maxverton

Hij is alweer terug in peloton :)

Zadelpen

Mwaha! 😂

Bzuidema

En dicht het gat met yates.

arjenzvob

Straf nummer! REV

Ayuso ook in orde!

Laatst gewijzigd
RiesKos

Ayuso in plaats van McNulty… Dat is de laatste keer dat ik mijn keuze laat bepalen door Wielerorakel.

rbc1912

Die Mas toch ook weer sterk. Ik moet hem toch eens gaan selecteren

R. D.

Dubbel gevoel met Ayuso, wel in mn team maar niet in de dagselectie. :D

Bzuidema

Hoe is het mogelijk 3 ineos in de top tien maar geen Carapaz

rbc1912

Ruim 5% gestegen naar 86,6%. Team lijkt redelijk in orde

Thomberg

Carapaz valt me mee. Komt nog wel in vorm! Verder 8 mensen in top 20 gelukkig

jenzrscl

99.8%dankje vine en remco 🥳

arjenzvob

Na een voorzichtige start (zonder al te veel Jumbo's en de verkeerde sprinters) krabbel ik nu op. 80% zowaar. Vandaag 13,5 gestegen.

Morgen echt een apart profiel he. Ik denk dat ik mijn drie QSA-mannen erin prop, met veel teampunten (rood, wit). Hayter kopman, aangezien ik verwacht dat er heel veel sprinters af moeten en Hayter het overleefd. Een vluchter die wint zou me ook niet verbazen. In dat scenario kan REV misschien zijn rode trui weer verliezen aan een vluchter die redelijk kort staat.

vevie

Sterk van Evenepoel. Beste wat de koers kon overkomen. Echt bijna iedereen op achterstand, dus er zal gekoerst moeten worden. Nu is het aan Evenepoel om te laten zien dat hij de koers kan dragen.

dadeliva

302 punten met mijn hele team in de top 17. Helaas Vine op het bankje laten zitten.
Na start van 36,5% elke dag gestegen en nu 79%.

Ik ben erg benieuwd wat de voorspellingen voor morgen zijn. Ik heb voorlopig Hayter als captain een paar AK-mannen, enkele aanvallers en een sprinter (Pedersen). Vendrame krijgt zijn laatste kans :)

RiesKos

Bankpuntjes met Ayuso. Tegenvallende Carapaz en McNulty.
En verkeerde cap. 1,8 procent gedaald.
Kleine hongerklop.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Goede captainkeuze met Vine. Bankpunten Ayuso en Almeida.

Zadelpen

Wij verdienen deze Vuelta een soort van oeuvreprijs voor het consequente kopmanfalen. Wij slaan nu voor de zesde keer op een rij volledig de plank mis.

Ga er dan maar tussen liggen, zou je zeggen. Toch zit er nog steeds potentie in deze groep. Alleen de dagopstellingen verpesten een goede tussenstand vooralsnog.

De stagiaire die Ben op de C-positie plaatste, is inmiddels niet meer werkzaam voor team Zadelpen.

valowitz

Op het laatste moment vandaag Carapaz niet in mijn team gezet en Jay Vine daarvoor in de plaats. 305 punten en op 93.6%. Happy days!

BasHW84

285 puntjes en nu op 71%
Ik kom opzetten want in het begin.stond ik op 20%

1 2 ... 79 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.