Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 80 ... 114 115
westland

287 punten, gestegen naar 603,98%,hij gaat lekker

Cerebral36

Hmm wat is er met Hayter. Komt als voorlaatste binnen vandaag.

Papa Bart

Het verlies van gisteren goedgemaakt maar meer ook niet. Wordt Mas de Caruso of Uran van deze Vuelta? Ik hoop het.
Het niet selecteren van oa Carapaz lijkt iig een goede keus te worden.

En morgen dan? Met etappes zoals die van morgen haal ik straks meer bankpunten dan toegekende punten.

Er was eens een film met ene De Niro…de apprentice. Dat brengt soelaas. Wellicht kom ik ondanks mijn wat gevorderde leeftijd toch in aanmerking bij een kennelijk opengevallen positie bij Team Zadelpen..

kevinraar

word helemaal niks deze vuelta maar 115 punten gehaald met kopman carapaz

Dingetje

Oei gister een voltreffer, vandaag grote missers. Ayuso en Rodriguez op het bankje. Overigens goed om te zien dat deze Vuelta een hoop renners voor het klassement lijken te gaan. Dat miste ik toch wel in de afgelopen Giro en Tour. Grote rondes zijn onzinnig als er maar 5 renners voor een klassement rijden.

Odin

Voor morgen 4 QS opstellen maar zie ze eigenlijk het rood wel weggeven mocht er een vlucht weg blijven. Maar goed dat zien we morgen dan wel!

Eddix

Vandaag alleen kopman Carapaz grote misser, voor de rest iedereen in de top 20, dus zeker wel lekker, eindelijk hoop op verbetering met o.a. Mas, Ayuso, Yates, Sivakov en Evenepoel, maar ook Hindley en Kelderman in de selectie. Ook fijn dat Rodrigues erbij zat. Ik houd hoop! 10% gestegen, (naar 52% welliswaar).. nog een lange weg te gaan!

AllezzPogie

Mijn team heeft zich vandaag weer uitstekend laten zien in de bergen! Met 275 punten (87,3 %) een prima score neergezet.
Overall gaan wij nu naar 99,9% en een 27ste plek op 114 punten van leider 'Admiraal van de Tour'

Voor morgen maar weer eens goed bedenken wat het strijdplan wordt, QS in het rood? Pedersen naar het groen? Wie voor de captain punten..

Succes allemaal!

madeks

Enige kans voor ackermann morgen?

Valvuillerdemoz

Nee, die krijgt nog wel een paar meer kansen.

Laatst gewijzigd
Jan1998

Is dit iets voor Galván, de rit van morgen?

BoogerdJ

Is morgen misschien iets voor Robbie McEwen?

jenzrscl

Morgen

Pedersen(c)
Hayter
Wright
Stewart
Teunissen
Evenepoel
Alaphillipe
Van wilder
Roglic of andere

Momenteel zit ik op 99.8% gouden bekertjee

Dingetje

McEwen altijd gevaarlijk, maar lijkt me meer een dag voor Thor. Ik ben zelf benieuwd of Teunissen wat vrijheid gaat krijgen nu Jumbo niet meer hoeft te controleren.

Thomberg

Hahaha Yates (die warmte altijd lastig vindt) had het vandaag moeilijk met het koude weer

Dit vind ik dan wel grappig

leonstar

Helaas in rit 1 maar 7 man opgesteld.
Affini en hayter vergeten op te stellen dat koste me 82 punten ofzo
Gisteren soler niet opgesteld

Desondanks vandaag gestegen naar 94%

Cappie evenepoel en 10 klassementsrenners die in orde lijken

Geen carapaz gelukkig! Geen merlier en alaphillippe

Dat lijken de duurste tegenvallers te worden!

Guido73

Leuke dag vandaag, Carapaz zoals verwacht niet best, Ayuso daarentegen beter als verwacht!

Simcha

We stijgen vier procent naar de 83%. Het vooraf bedachte masterplan begint zich heel langzaam te ontvouwen. Alleen jammer van Carapaz. Ik had nu Rodriques op de bank, maar die gaat er de volgende keer in.

Morgen weer zo'n etappe waarvan je weet dat je eindigt met een berg aan bankpunten. Deze jongens mogen het gaan doen:

Pedersen (c)
Hayter
Stewart
Vendrame (laatste kans, grootste tegenvaller tot nu toe. Het vervelende is wel dat je weet dat hij nog een keer ergens heel goed gaat eindigen)
Evenepoel
Roglic
Almeida
Van Wilder
Devenyns

kevinraar

mij team voor morgen
pedersen
hayter
vendrame
teunissen
yates
almeida
hindley
kelderman
adria

bank
carapaz
arensman
pozzovivo
masnada
champouisin
affini
merlier
thijssen
kuss
j lopez
lutsenko

pirazzi

Masnada op de bank? Teampunten van Evenepoel!

Dumoulist

Als Vendrame morgen geen punten pakt dan ga ik gillen.

Chef83

Wat te doen met van poppel morgen ?

Kip

In je team!

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Redelijk zeker
Pedersen (c)
Hayter
Coquard
Stannard
Stewart
Adria
Evenepoel
Van Wilder
Voor het laatste plekje twijfel ik tss Roglic en Groves. Iemand Tips?
De Bora mannen voor de teampunten van Bennett blijven op de bank. Ik acht de kans reëel dat Bennett zijn trui morgen kwijt is.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik zou niet weten voir wie ik hem erin mort doen

Ksn ook vluchters worden dan kan hij de trui midchirn wel kwijt zijn

1 2 ... 80 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.