Het verlies van gisteren goedgemaakt maar meer ook niet. Wordt Mas de Caruso of Uran van deze Vuelta? Ik hoop het.
Het niet selecteren van oa Carapaz lijkt iig een goede keus te worden.
En morgen dan? Met etappes zoals die van morgen haal ik straks meer bankpunten dan toegekende punten.
Er was eens een film met ene De Niro…de apprentice. Dat brengt soelaas. Wellicht kom ik ondanks mijn wat gevorderde leeftijd toch in aanmerking bij een kennelijk opengevallen positie bij Team Zadelpen..
Oei gister een voltreffer, vandaag grote missers. Ayuso en Rodriguez op het bankje. Overigens goed om te zien dat deze Vuelta een hoop renners voor het klassement lijken te gaan. Dat miste ik toch wel in de afgelopen Giro en Tour. Grote rondes zijn onzinnig als er maar 5 renners voor een klassement rijden.
Vandaag alleen kopman Carapaz grote misser, voor de rest iedereen in de top 20, dus zeker wel lekker, eindelijk hoop op verbetering met o.a. Mas, Ayuso, Yates, Sivakov en Evenepoel, maar ook Hindley en Kelderman in de selectie. Ook fijn dat Rodrigues erbij zat. Ik houd hoop! 10% gestegen, (naar 52% welliswaar).. nog een lange weg te gaan!
Mijn team heeft zich vandaag weer uitstekend laten zien in de bergen! Met 275 punten (87,3 %) een prima score neergezet.
Overall gaan wij nu naar 99,9% en een 27ste plek op 114 punten van leider 'Admiraal van de Tour'
Voor morgen maar weer eens goed bedenken wat het strijdplan wordt, QS in het rood? Pedersen naar het groen? Wie voor de captain punten..
Succes allemaal!
Helaas in rit 1 maar 7 man opgesteld.
Affini en hayter vergeten op te stellen dat koste me 82 punten ofzo
Gisteren soler niet opgesteld
Desondanks vandaag gestegen naar 94%
Cappie evenepoel en 10 klassementsrenners die in orde lijken
Geen carapaz gelukkig! Geen merlier en alaphillippe
Dat lijken de duurste tegenvallers te worden!
We stijgen vier procent naar de 83%. Het vooraf bedachte masterplan begint zich heel langzaam te ontvouwen. Alleen jammer van Carapaz. Ik had nu Rodriques op de bank, maar die gaat er de volgende keer in.
Morgen weer zo'n etappe waarvan je weet dat je eindigt met een berg aan bankpunten. Deze jongens mogen het gaan doen:
Pedersen (c)
Hayter
Stewart
Vendrame (laatste kans, grootste tegenvaller tot nu toe. Het vervelende is wel dat je weet dat hij nog een keer ergens heel goed gaat eindigen)
Evenepoel
Roglic
Almeida
Van Wilder
Devenyns
Voor morgen
Redelijk zeker
Pedersen (c)
Hayter
Coquard
Stannard
Stewart
Adria
Evenepoel
Van Wilder
Voor het laatste plekje twijfel ik tss Roglic en Groves. Iemand Tips?
De Bora mannen voor de teampunten van Bennett blijven op de bank. Ik acht de kans reëel dat Bennett zijn trui morgen kwijt is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.