Pedersen heeft anders al meermaals laten zien te kunnen klimmen. Dit kan de etappe zijn waar hij het groen overneemt dus de motivatie zal er ook wel zijn. Ik maak hem captain vandaag, en zo te lezen, met mij vele anderen. (al heb ik de captain nog niet een keer goed voorspeld deze Vuelta, misschien zegt dat ook wat haha)
'@Eddix, zo zie ik het ook. Meerdere keren mijn captain mis gegokt dus dan word je daar onzeker over.
Als er meerdere sprinters de berg mee opkomen en het daarna op een massasprint van een gereduceerd peleton aankomt, zie ik Pedersen voor Hayter eindigen. Er is natuurlijk de kans op een vlucht...
Zijn er ergens interviews met renners vooraf te zien zoals met de giro en tour? Dat geeft vaak een beetje een indicatie hoe de renner er zelf in zit.
Vandaag wordt de opstelling een uitkomst van reductie. Ik heb 8 mannen in het klassement die binnen 3 minuten staan, die laten we thuis. Dan halen we de 3 slecht klimmende sprinters eraf(merlier/ackermann/bennett)en blijft er dit over:
PEDERSEN(C)
HAYTER
ALAPHILIPPE
PINOT
JESUS HERRADA
COQUARD
BUITRAGO
POELS
CHAVES
Evenepoel moet er eigenlijk wel in voor de zekere punten dus er zal nog eentje moeten sneuvelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.