Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 81 ... 114 115
snoek1974

Straks weer een etappe die alle kanten op kan gaan , ik ga voor

Pedersen (c)
Hayter
Vendrame
Van Poppel
Adria
Wright
Roglic
Evenepoel
Sivakov

jenzrscl

Wat me ook opvalt.. Iedereen twijfelde 100% aan merlier dat hij bergen over kan..

Gisteren leek hij redelijk vlot te rijden en was nog voor de laatste bus

Thomberg

'@kevin, voor Yates. Geen idee hoe hij in punten gaat rijden

kevinraar

kelderman of masnada ?

Landeirovic

Ackermann klimt toch ook best goed. Zou hij kunnen aanhaken?

pirazzi

Als Ackermann dat kan dan Merlier ook wel.

Dumoulist

Ik ga vandaag toch enigszins voor de verrassing met captain Jake in de spits.

Pedersen
Hayter
Coquard
Vendrame
Teunissen
Stewart (C)
Battistella

Evenepoel
Van Wilder

MarvinG

Hayter
Coquard
Vendrame
Stewart
Evenepoel
Van Wilder
Cavagna
Rodriguez
Higuita

Overige sprinters + AK mannen op de bank.

Platje

Bijna 20km a 6% is normaliter teveel voor sprinters toch? Zal me iig niks verbazen als een Pedersen het niet red vandaag.. captainkeuze erg lastig

MarvinG

Ik hoop dat Pedersen het niet redt. Maar na de klim is er nog een lang stuk om terug te komen...

Eddix

Pedersen heeft anders al meermaals laten zien te kunnen klimmen. Dit kan de etappe zijn waar hij het groen overneemt dus de motivatie zal er ook wel zijn. Ik maak hem captain vandaag, en zo te lezen, met mij vele anderen. (al heb ik de captain nog niet een keer goed voorspeld deze Vuelta, misschien zegt dat ook wat haha)

drop drover

Iemand al iets vernomen van Hayter?
Als 1 na laatste in je uppie binnenkomen is geen sparen voor de volgende dag....

Fredette

'@Eddix, zo zie ik het ook. Meerdere keren mijn captain mis gegokt dus dan word je daar onzeker over.

Als er meerdere sprinters de berg mee opkomen en het daarna op een massasprint van een gereduceerd peleton aankomt, zie ik Pedersen voor Hayter eindigen. Er is natuurlijk de kans op een vlucht...

Zijn er ergens interviews met renners vooraf te zien zoals met de giro en tour? Dat geeft vaak een beetje een indicatie hoe de renner er zelf in zit.

Odin

Hayter was toch gewoon aan het werken voor zijn kopmannen gister dat er in het peloton tempo werd gemaakt voordat hij eraf ging? Die heeft gewoon op z’n dooie akkertje de etappe uit gefietst zodat hij vandaag fris is lijkt mij.

R. D.

Ik weet dat odds een slechte raadgever zijn maar het valt me toch op dat Bennett zo hoog staat. Gelijk met types als Higuita, Almeida en Coquard.

drop drover

'@Odin ik heb er meer zien werken voor hun kopman, maar om dan niet eens in het busje met bennet binnen te kunnen komen maakt me ongerust. Misschien zie ik spoken ;-) we gaan het zien.

R. D.

Vandaag wordt de opstelling een uitkomst van reductie. Ik heb 8 mannen in het klassement die binnen 3 minuten staan, die laten we thuis. Dan halen we de 3 slecht klimmende sprinters eraf(merlier/ackermann/bennett)en blijft er dit over:

PEDERSEN(C)
HAYTER
ALAPHILIPPE
PINOT
JESUS HERRADA
COQUARD
BUITRAGO
POELS
CHAVES

Evenepoel moet er eigenlijk wel in voor de zekere punten dus er zal nog eentje moeten sneuvelen.

Chef83

Pedersen
Hayter
Vendrama
Wright
Stewart
Poppel
Theunissen
Evene
Wilder

Masnada maar bankje gezet .

Wielertje12

Hupsa vendrama COVID…..

Chef83

Vendrama out

Masnada in 😆😜

R. D.

Vendrame corona

La Primavera

Als Vendrame morgen geen punten pakt dan ga ik gillen.

Begin maar vast met gillen, Vendrama heeft Corona.

Eddix

Ach balen, toch een miskoop geweest, maar op papier, voorafgaand aan de Vuelta, gezien het parcour, geen spijt van. It happens.

Barrygoal

Hhhmmm Vendrame Corona dus? Werkelijk waar helemaal niks aan gehad.
Dan Teunissen er maar weer in…

Laatst gewijzigd
R. D.

Knock-out by snotneus

1 2 ... 81 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.