Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 82 ... 114 115
Sies

Gister zijn er wel meer renners knocked out door een snotneus! ;)

Chef83

Vendrama eruit hanninen eruit en snotneus eruit gaat hard 😜

Berend

Ziet iemand Chaves nog wat doen vandaag? Heb niet echt veel niet-sprinters voor de aanval, en hij staat op een enorme achterstand ;)

Verder gewoon al mijn "sprinters" (die gelukkig aardig een heuvel over kunnen) mee: Pedersen (C), Teunissen, Stewart, Hayter. Groves en Thijssen ook maar mee.

Aangevuld met Evenepoel en Cavagna voor 18 en 11 punten :)

Hup Mads!

Laatst gewijzigd
user26790

Gisteren 280 pnt. Ik zitten een opwaartse flow met 81+%.
Vandaag: Hayter(C), Roglic, Evenepoel, Ameida, Sivakov, Rodriquez, Adria, Groves, Coquard.

WilliamS23

Pedersen (C)
Hayter
Evenepoel
Mas
Ayuso
Van Wilder
Roglic
Arndt
Rojas

2 sprinters, wellicht 3 met Rojas, die dit moeten kunnen. Vijfmaal gratis punten en Arndt hopelijk voor de ontsnapping of uit de sprint met een uitgedund peloton. Pedersen captain, zag acht kansen en vermoed dat dit er zeker eentje is. Plus het feit dat hij het groen kan overnemen, een grotere motivatie zal er niet zijn voor hem.

Nogal wat sprinters en klassementsmannen op de bank daardoor, maar dat is het waard, ik voel het!

Bzuidema

Nou hier kom ik wel goed mee weg. Net Vendrame van kop positie afgehaald anders zou vandaag wel erg drama zijn afgelopen. Nu Hayter kopman. Dit zou vooraf wel een etappe voor hem moeten zijn met een sterk team bij zich. Dus dan ook maar captain maken.

Guido73

Vendrame eindelijk eens de headlines gehaald!

Sjas Patatje

Ik ga vol voor het scenario waarbij de rappe mannen die een heuveltje over kunnen voor de winst rijden, aangevuld met Evenepunten.

Pedersen (c)
Hayter
Groves
Stewart
Teunissen
Evenepoel
Van Wilder
Cacagna
Serry

Dumoulist

AAAAARRGHHHHHHH!!1!!1!! En tuurlijk heb ik hem opgesteld vandaag!

Simcha

Vendrame, ik zag het gelukkig nog net op tijd, dus nu Van Poppel erin. Eigenlijk wel opgelucht, want dan hoef ik me er niet meer druk over te maken wanneer ik hem ga opstellen (en de ergernis als dat niets oplevert).

Guido Maltempi

Pedersen (c)
Hayter
Coquard
Groves
Stewart
Galvan
Evenepoel
vWilder
Craddock

Gegokt op een sprint met uitgedund peloton. Daar had ik m'n sprintteam vooraf ook op ingericht. Thijssen blijft op de bank, zijn plekje is voor Craddock. Gezien mijn scoritokeuzes tot nu toe zal Gerben dus wel weer top 5 rijden vandaag.

zeewolde

'@Berend Evenepoel zal die 5e plaats in het bergklassement wel kwijtraken en mogelijk de 5e in het puntenklassement ook wel dus 16 punten

R. D.

Pedersen 57% gekozen , 35% maakt hem kopman vandaag. Weinig vind ik.

6% stelt hem niet eens op :D

Laatst gewijzigd
valowitz

Verneem net dat Vendrame vandaag niet is gestart. Die had ik dus opgesteld voor vandaag. Bedankt Scorito voor het laten weten zodat iedereen die vandaag Vendrame had nog een andere renner kon opstellen.

R. D.

Het werd echt net pas duidelijk op het liveblog en wij hebben meteen hier gepost. Misschien ff checken =/- 20 minuutjes voor de deadline ?

Smarty

Vendrame had het in eerdere rondes al voor mij verpest en daarom heb ik toen besloten VENDRAME nooit meer mee te nemen. En zie, ik krijg meteen gelijk. Dag weggegooide 1.5 miljoen!

dadeliva

Voordeel van uitvallen van Vendrame is dat het veel frustraties bespaart alsje hem voor de zoveelste keer opstelt terwijl hij 0 punten haalt :)

Zadelpen

Ik ben heel erg benieuwd hoe Vendrame zich laat zien vandaag. He is one of the 9!

Komaan!

valowitz

R.D. Sommigen van ons hebben een baan en zijn aan het werk. Jij blijkbaar niet 😂

Smarty

'@dadeliva: je hebt helemaal gelijk! En dus heb ik mij dat voor het begin van de Vuelta al bespaard. :)

Thomberg

Dit is wel een verbeterpunt voor Scorito. Een reserve voor als een paar uur voor start iemand uitvalt.

Je kan moeilijk fulltime met Scorito bezig zijn.

Ja ik heb vendrame opgesteld

DeHaai

Of net als bij het voetbal..

Een kopman voor 200%
De 'basis 9' voor 100%
en de overige 'bankzitters' voor 50%.

Platje

Ben het met je eens DeHaai (en nee geen Vendrame hier)

Thomberg

Hmm nee het puzzelen vind ik wel leuk

Valvuillerdemoz

Je krijgt ook wel eens een bericht van Scorito dat er een renner van je team uit het spel verwijderd is. Waarom hier dan niet?

1 2 ... 82 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.