Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 83 ... 114 115
Zadelpen

“One sheep passed de dem”

😂😂😂👍

R. D.

Als je echt een bericht krijgt dat een renner is verwijderd dan is dat voor de ronde begint, omdat iemand uit je team toch niet meedoet.

R. D.

Mag ik alvast huilen omdat Bennett vandaag gewoon 6e wordt ... ?

rbc1912

Of 1e

wielergekkie

Met 6e ben je wel heel voorzichtig denk ik.

Gladiool

Wright vandaag als kopman mee, naast Hayter, Pedersen, Coquard... duimen duimen duimen.

R. D.

Pfff wat een frustrerende rit gaat dit worden. Als Merlier en Ackermann dalijk ook nog meesprinten is de misere compleet.

rbc1912

Hier Pedersen (C), Hayter, Stewart, Wright, Evenepoel, Van Wilder, Ayuso, Carlos Rodriguez en Plapp. Mijn 3 Bora's (geen Bennet) op het bankje. We gaan het zien zo. Hoop nu dat de kopgroep het net redt en Wright Said Fred wint

Valvuillerdemoz

Hoe is het toch mogelijk? Wie verliest er nou een sprint tegen een J. Herrada?? Jesus!

Laatst gewijzigd
R. D.

Oh wat heerlijk. Herrada redt de meubelen. Voorlopig 10% omhoog.

jenzrscl

99.9 plaats 28 nu , gaat lekker 😁

rbc1912

5,3% gestegen naar 92,8%. Team is lekker op dreef

arjenzvob

Wat een weelde! Weer ruim 9% gestegen naar 89,3%.

Wright of Batistella had dit moeten wennen, ongelooflijk. Maar voor mijn team prima. Coquard teampunten, Pedersen als kopman prima.

Morgen keuzes maken tussen mijn goed presterende klimmers of al teampunten Evenepoel gaan opstellen. Teampunten zijn er 11 (mits Evenepoel rood/wit houdt maar daar ga ik vanuit). Als je 16e wordt in de etappe pak je 10 punten. Hmm, kans is toch groter dat ze hoger dan 16e eindigen..... Maar die 11 punten zijn zo goed als zeker....

rbc1912

Heb hier hetzelfde dilemma. 9 renners die bij de beste 17 eindigden gisteren + Van Wilder.
Als Evenepoel de etappe wint heb je het al wel over 21 punten hè

Lance Beenstrong

Maar Quick-Step gaf ook aan het rood mogelijk kwijt te willen, dus een groep met ongevaarlijke vluchters kan ook zo maar om de overwinning strijden #McNulty #Meintjes #Chaves #Buitrago #Pozzovivo #nog45anderen.

jenzrscl

Volgens mij wil remco trui niet kwijt ;)

RiesKos

Zware hongerklop. Geen energie meer in de finale. Geen mannetje in de kopgroep. Pedersen die niet een sprint wint. Slechts 2 man bij de eerste twintig. En geeneens bankpunten. 5,7% gezakt. Dit ziet er slecht uit voor de rest van de Vuelta.

Chef83

99% hier gaat lekker
Voor morgen al me klassements renners erin en masnada en van wilder op de bank .

rbc1912

Ik vind dat toch ook altijd de fijnste tactiek hoor. Als je 9 renners hebt die zelf kunnen scoren, laat ik de teampunten maar voor wat ze zijn. Stel dat je 1 iemand bankt voor een Van Wilder, een Higuita ofzo, en die wint dan ben je toch echt niet content. Dan 'bank' je precies de verkeerde

westland

Vandaag weer gestegen naar 224,op 99,2%,voor morgen de klassements renners

kevinraar

96 punten gehaald sta op 34,.4

mij team voor morgen
yates
almeida
hindley
kelderman
arensman
carapaz
pozzovivo
kuss

nog 1 plek over
masnada
j lopez
champousin
adria
lutsenko

Benzardi

Er is een nieuwe crisis in Nederland en die raast rond bij De Duracelli's met nog maar 18 geitenbreies en een gekneusde fiets, hebben we maar 99 punten gehaald en zijn we gedaald met 3,8% naar 67,6%

Morgen is een mooie dag voor Taaramae en Soler om in de aanval te gaan.
Voor de rest , was dit het wel.

pirazzi

Kuss wisselen voor Masnada zou ik doen. Maar ik doe het niet veel beter, 127 punten gehaald vandaag, 39%.

kevinraar

ik kan masnada er nog bij doen heb nog 1 plekje vrij

Ragnar Lolbroek

Vandaag terug wat kunnen stijgen (80%). Voor morgen
Roglic (c)
Evenepoel
Yates
Kelderman
O Connor
Higuita
MAL
Rodriguez
Buitrago

Op de bank
Carapaz!!!
Van wilder
Adria

1 2 ... 83 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.