Heel veel zin in morgen. Een prachtige etappe in combinatie met tijd om te kijken, wat wil de mens nog meer. Is Evenepoel in staat zijn kunststukje te herhalen om zijn vervloekte steile stroken. Welke klassementskleppers vallen morgen door de mand. Hoe staat het met de vorm van Primosz. Wie is de sterkste man van Ineos, een Youngboi of staat Good old Carapaz op na een zepert. Wat doet Bora met 3 sterke klimmers waarvan er geen een boven uitsteekt, en eigenlijk een op een nog geen partij kunnen bieden aan de concurenten. Rijdt Ayuso Almeida de filistijnen in.
Wint Yates de etappe of finisht hij als 84e.
Maar de vraag der vragen. Kan Pedersen de etappe van morgen aan?
'@tompot, ik waardeer die posts ook, vooral van diegene die alleen maar daar over posten ('top 100', 99,4%).
Ben zelf niet echt vooruit te branden. Sta na een beter dagje nu net boven 70%. Stewart toch niet nemen is pijnlijk, Coquard (waar was die?) ook.
De duurste Ineos man levert ook nog niet maar is wel een vechter dus die kan nog wel terugkomen.
Voor vandaag:
* Chaos, bekende namen rijden gelijk weg (Vine, Lutsenko, Verona, hoop Pinot, hoop Santiago (spaarmodus gisteren?), wellicht Adria (bankie). Denk dat we die niet terug gaan zien.
Rest AK. Kan alleen start zien, daarna aan het bier ;-)
Erkenning is een basisbehoefte van elk mens, wat zelden zo kenbaar wordt als op een wielerforum. Niks mis mee om jezelf zo nu en dan een schouderklopje te geven, maar het kan geen kwaad om hierin een beetje subtiliteit te behouden.
@madeks zoek je met je laatste vraag mensen die gaan happen of bedoel je er iets serieus mee? Pedersen kan van de sprinters prima een bergje over, maar daar is alles mee gezegd. Komt morgen keurig binnen tijdslimiet binnen, maar meer niet.
De fout die ik nog té vaak maak is het gokken met een captain. De tweede etappe gokken op Thijssen heeft me veel punten gekost.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het kiezen van een veilige captain voorwaardelijk om een goede score te halen? Of is het juist randvoorwaardelijk om die ene keer goed te zitten.
Gisteren is een goed voorbeeld. Had ik de ballen gehad om Batistella te cappen (wel overwogen) dan was ik spekkoper geweest. Mijn veilige gok Pedersen deed het echter ook niet verkeerd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.