Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 84 ... 114 115
rbc1912

Morgen mijn klassements-Armada

Evenepoel (C)
Roglič
Hindley
O'Connor
Keldermann
Higuita
C. Rodriguez
Ayuso
Arensman

pirazzi

Oké Kevin.

BasHW84

Higuita en Carapaz voor straf banken morgen. Meintjes en Pinot erin voor de vlucht!

Fins Els Collons

Morgen Vine of Verona?
Al teveel foute keuzes gemaakt.
Maar eens vragen aan het forum.
Nu op 95%

BasHW84

Vine!

JohnMcBennett

Morgen Pinot en Buitrago erin voor de vlucht, ten koste van MAL en Carapaz. Higuita heeft de schifting net overleeft, maar meer op gevoel dan gebaseerd op prestaties. We gaan het zien morben

R. D.

Morgen weer 14 man voor 9 plekkies, teleurstelling gegarandeerd.

jenzrscl

Morgen
Evenepoel (C).
Roglic
Carapaz
Yates
Rodriguez
Higuita
Lopez
Allaflip
Vine

Laatst gewijzigd
SambaMike

Morgen wordt een QuickStep-dagje, Evenepoel wordt de Capitano, en Alaphillipe stel ik op vanwege minstens 11 mooie teampunten voor 3.5 miljoen.

Higuita wordt gebankt en daarna hoop ik richting +99% te gaan zodat ik daar later over kan opscheppen

R. D.

mijn voorlopige bank voor morgen:

M.A.LOPEZ
ALMEIDA
JESUS HERRADA
HIGUITA
ALAPHILIPPE

zou wel es pijnlijk kunnen worden

zomaareens

Hart of rodriquez banken morgen?

Stijn Lemmens

Hart banken

madeks

Heel veel zin in morgen. Een prachtige etappe in combinatie met tijd om te kijken, wat wil de mens nog meer. Is Evenepoel in staat zijn kunststukje te herhalen om zijn vervloekte steile stroken. Welke klassementskleppers vallen morgen door de mand. Hoe staat het met de vorm van Primosz. Wie is de sterkste man van Ineos, een Youngboi of staat Good old Carapaz op na een zepert. Wat doet Bora met 3 sterke klimmers waarvan er geen een boven uitsteekt, en eigenlijk een op een nog geen partij kunnen bieden aan de concurenten. Rijdt Ayuso Almeida de filistijnen in.
Wint Yates de etappe of finisht hij als 84e.
Maar de vraag der vragen. Kan Pedersen de etappe van morgen aan?

Zadelpen

We zitten nu precies op de helft van de Vuelta.

Kip

Iemand die vine wil banken? Ik ruil hem graag voor vandaag, noem maar een renner op 🤓

Aanklampen

'@tompot, ik waardeer die posts ook, vooral van diegene die alleen maar daar over posten ('top 100', 99,4%).

Ben zelf niet echt vooruit te branden. Sta na een beter dagje nu net boven 70%. Stewart toch niet nemen is pijnlijk, Coquard (waar was die?) ook.

De duurste Ineos man levert ook nog niet maar is wel een vechter dus die kan nog wel terugkomen.

Voor vandaag:
* Chaos, bekende namen rijden gelijk weg (Vine, Lutsenko, Verona, hoop Pinot, hoop Santiago (spaarmodus gisteren?), wellicht Adria (bankie). Denk dat we die niet terug gaan zien.

Rest AK. Kan alleen start zien, daarna aan het bier ;-)

R. D.

Als ik Vine had zou ik hem nooit meer banken, zelfs niet in de sprint etappes

Prinz

Proficiat aan alle meelezers die nu komen melden dat ze op 99% staan.

Ik overweeg vandaag Hindley als kopman te kiezen. Beetje risico nemen om ook in die 'stoefregionen' te belanden.

Basementman

Erkenning is een basisbehoefte van elk mens, wat zelden zo kenbaar wordt als op een wielerforum. Niks mis mee om jezelf zo nu en dan een schouderklopje te geven, maar het kan geen kwaad om hierin een beetje subtiliteit te behouden.

@madeks zoek je met je laatste vraag mensen die gaan happen of bedoel je er iets serieus mee? Pedersen kan van de sprinters prima een bergje over, maar daar is alles mee gezegd. Komt morgen keurig binnen tijdslimiet binnen, maar meer niet.

Knireflih

De fout die ik nog té vaak maak is het gokken met een captain. De tweede etappe gokken op Thijssen heeft me veel punten gekost.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het kiezen van een veilige captain voorwaardelijk om een goede score te halen? Of is het juist randvoorwaardelijk om die ene keer goed te zitten.

Gisteren is een goed voorbeeld. Had ik de ballen gehad om Batistella te cappen (wel overwogen) dan was ik spekkoper geweest. Mijn veilige gok Pedersen deed het echter ook niet verkeerd.

NOAD1912

Ik twijfel echt over Carapaz, die gaat ondanks zijn vorm natuurlijk nog een dagje alles aan gort rijden als hij geen gevaar meer is voor de Rode Trui, maar logischer zou zijn dat dat later in de Vuelta is..moeilijke afweging

rbc1912

Mijn eerste uitvaller is een feit: Jake Stewart :(

Yskoud

Pfff Steward is al mijn 3e(!) uitvaller…

BasHW84

Daar gaat mn toch al karige sprintploeg haha arndt, stewart eruit

rbc1912

Ow jee. Dan mag ik nog niet klagen

Is er hier trouwens ooit weleens iemand geweest die met zijn voltallige ploeg gefinisht is? Is het überhaupt mogelijk?

1 2 ... 84 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.