Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 85 ... 114 115
Thomberg

Mijn 3de uitvaller ook al maar ook 1 waar ik echt van baal. Die was heel goed in vorm en zou zeker op 150 punten uitkomen. Beetje de Theuns van de Giro. En van m’n sprintploeg blijft niks over.

Over de score-delers: iedereen ziet het verkeerd. Er is gewoon een verband tussen het aantal Posts op dit forum en de score. Als je maar 1 keer post kom je op > 99% uit. Ik praat teveel en sta op 75%.
Dit is natuurlijk de echte reden dat @Nasibal zich (helaas) niet meer mengt. Hij gaat voor de 100% score

Aanklampen

'@Thomberg, dat is wel een goede. LOL. Sta dus net boven 70%.

Andere drie spellen ging best goed, deze Vuelta veel misser. Alhoewel, als andere renners die je niet hebt uitvallen, kom je vanzelf een beetje bovendrijven.. Hoop nog in buurt van brons te komen maar dan moet al veel mijn kant uitvallen.

Op de vraag of je kopmankeuze (risico nemen of niet) uitmaakt. VOor mijn gevoel loont risico nemen bijna nooit. Een aanvaller gisteren rappen was tricky, wetende dat Pedersen voor Groen gaat en dus ook voor plek 6 echt wel gaat sprinten. Helemaal als zijn team zich helemaal kapot heeft gereden.

rbc1912

Ik ben ook eerder geneigd om een goede score te delen dan een slechte. Aan de andere kant meld ik ook regelmatig dat ik vorige Vuelta op een wonderbaarlijke 30,4% ben geëindigd :)

ZK

Met een klim vanuit de start misschien een kans voor Flip om mee in de aanval te gaan? Of is dat een gekke gedachte?

DKrikk

Apart om zoveel positieve coronatest te zien in vergelijking met de Tour. Gaat om zelfde coronaprotocol van de ASO toch?
Wel veel zin in dit weekend met twee mooie etappes! Ik hoop dat de jonkies Ayuso en C. Rodriquez verder doorbreken...Ook hier Carapaz voor nu op het bankje. Geen goed teken als ze hem zonder ondersteuning naar de finish laten rijden.

Offtopic: de vervuiling met %-post en random dagopstellingen zonder verdere toevoegingen, wordt steeds meer helaas....Dus mocht je zo nodig een %-post of dagopstelling droppen, schrijf er dan tenminste iets van een onderbouwing/mening/nieuws bij.

Yuri2222

'@knireflih, de keren dat ik 95% ben geëindigd (wat overigens niet heel vaak is), heb ik steeds voor safe gekozen. Tenzij ik met een gokje nog van een bronzen naar een zilveren kon gaan ofzo. Bijvoorbeeld in de giro dit jaar door Ciccone the cappen in die etappe waar Hindley de Giro won.

Dus safe spelen qua captain is wat mij betreft wel een voorwaarde om hoog te eindigen. Als je echt wil winnen of in de top 100 wil eindigen dan is een gokje misschien wel noodzakelijk af en toe.

rbc1912

Ik denk dat dat 'cappen' nogal overschat wordt soms. Je capt toch gewoon degene van wie je denkt dat die het meeste kans maakt? Afgelopen Giro als 21e geëindigd en absoluut geen zotte dingen gedaan. Maar ik had Hindley, Kämna en Albanese in mijn team die het verschil maakten

R. D.

Begin nu toch weer te twijfelen tussen Lopez en Poels ..

rbc1912

Welke Lopez? MAL of Juanpé?

Prinz

Ik zou MAL doen boven Poels, maar ook Poels boven JuanPe Lopez. Ligt er maar aan wie je bedoelt.

dadeliva

Vine en Rodriguez opgesteld en Arensman, Higuita Buitrago en van Wilder op de bank.
Zouden jullie dat ook doen?

user26809

Als ik Ineos was zou ik vandaag met het kwartet Carapaz, Rodriquez, Hart, Sivakov meteen koers maken. Ga die maar eens elke keer terughalen. Legt de druk vol bij QS

user26809

'@dadeliva, ik heb Buitrago en Wilder beide opgesteld. MvNulty ook, rest AK. Denk dat de vlucht het wel haalt en de kanonnen pas vanaf plek 5 a 10 komen.
Gister met Wright captain ook lekker met vlucht gescoord. Zou het nu met Buitrago bijna weer durven maar dat is me iets te gortig.

R. D.

Ik ga toch iets minder voor de vlucht. Daardoor komen Poels en Chaves toch op de bank, hopelijk krijg ik geen spijt.

Daardoor Almeida en Lopez toch in de dagopstelling, samen met Rodriguez, Sivakov, Hindley, Ayuso en Evenepoel.

Voor de aanval Buitrago en Pinot.

aan het elastiek

Het is een beetje risico spreiden. v Wilder op het bankje omdat die wss 11 en misschien 21 haalt als Evenepoel wint (natuurlijk minder als Evenepoel rood verliest maar die kans acht ik kleiner).
Maar ik zie ook nog wel een kans dat een Chaves of Buitrago top 15 fietst waardoor je dan ook 12 punten hebt of meer. Dus daarom laat ik de QS teamgenoten op de bank zitten, naast Carapaz en Higuita onder andere. Mocht het een klassement dag worden dan heb ik nog 7 anderen die ook wel meedoen voor de top 15.

BasHW84

Ik voel bankpuntjes aankomen met Hamilton

SambaMike

Ondertussen is er volgens mij iemand stage aan het lopen bij de Scorito-stagiair. Sobere en beknopte verslaglegging zonder slechte of leuke grappen

rbc1912

'@Tompot: ik snapte je wel hoor. Het viel me ook al op. En ook ik vind dat vervelend. Zelfs in mijn persoonlijke leven ken ik zulke figuren. Gaat het goed, dan kraaien ze victorie. En gaat het slecht, dan zijn ze nergens te bekennen. Ik vind dat ook bloedirritant. Prima als je je hoge score deelt hoor. Doe ik ook. Maar laat het ook gewoon weten als je er helemaal niets van bakt ;)

jenzrscl

Dus @tompot de nieuwe moeten lekker hun bek houden volgens jouw?

Des te knapper dat ze 99% halen

Ik heb 99.9 , speel nog maar net scorito,

Laten we het plezant houden.

Guido73

Exit Einhornnnn!

Valvuillerdemoz

'@Se7en: hahaha degenen met 99% zullen nu spoedig gaan wegzakken!

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Daar gaat, na Stewart, de 2e budgetsprinter.

R. D.

Einhorn, Arndt en Stewart. Dag sprint team voor velen.

Ben ik ff blij met mn dure sprinters.

Al verzoek ik nu natuurlijk wel de goden om uitvallers. :D

Simcha

Ja, dat is twee dagen mijn hele budgetsprintploeg. Lol raakt er zo wel heel snel af (ook al komen er hopelijk nog maar twee sprintetappes).

Smarty

Kan iemand mij vertellen wat er met Einhorn is gebeurd? Gevallen? Ziek? Corona?

1 2 ... 85 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.