Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 86 ... 114 115
Simcha

'@Smarty: Als ik het goed begrijp gewoon niet goed genoeg. Kon niet mee op de bergjes.

Eddix

Die Pedersen zeg, blijft me wel verbazen, in positieve zin wel!

MrWest

Helaas zowel Pinot als Pedersen op het bankje. Ben ook wel benieuwd wat de klassementsmannen gaan op de laatste puist

jenzrscl

'@tompot ben geen 99 meer, maar 100% , mag ik nu wel melden?

Ik mag toch fier zijn 😂😅

rbc1912

Dat mag zeker.
Hier wordt er redelijk geconsolideerd. 0,5% gestegen naar 93,3%
Gelukkig geen Carapaz. Dat is wel de grootste mispeer op dit moment

Laatst gewijzigd
pirazzi

Soler zou derde staan in het puntenklassement.

jenzrscl

Die vine zeg , sterk ! Remco meer dan dik in orde , morgen overleven en tijdrit knallen

R. D.

Weer een paar procentjes gestegen naar 65%. Klassementsteam doet leuk mee zonder Roglic en Mas(en Carapaz).Heb zin in de sprintersetappes, hopelijk komen er nog genoeg. Pedersen en Bennett lijken toch lekker te klimmen ook.

Dingetje

Gadver, wordt nog moeilijk opvullen in de sprint etappes na het uitvallen van Stewart en Einhorn. Zou voor mij fijn zijn als het echte Vuelta sprints blijken te zijn. Oeps, toch niet helemaal vlak ;(

RiesKos

Ik geef altijd 100%…

Maar ik sta nu op een schamele 62,2%. Een hele 0,4% gestegen door Carapaz op de bank te laten. Uiteindelijk niet goed en niet slecht. Ik doe net aan nog een beetje mee. Zo ongeveer als MAL. Een beetje aanklampen, maar nog zeker geen Superman.

Madrid is gelukkig nog ver.

Benzardi

De Duracelli's voorspelling kwam vandaag uit met Soler en Taaramae, alleen jammer dat op het wedstrijdformulier Buitrago ingevuld stond en geen Soler.

Gelukkig zijn we toch nog gestegen na deze blunder met 5.9% naar 73,5%.

jp.vanoosterhout

ik heb een vraagje niet over scorito ! ik doe mee met het vueltaspel van bn de stem en nu wil ik renners wisselen maar kan niet meer op de site van bn de stem komen en van het algemeen dagblad ook niet !! balen dit ik wou vandaag vine en mas erin zetten ! weet iemand hier meer over???

RvhC74

Mmmmm Jay Vine lang in mijn team gehad, toch achteraf jammer dat hij het niet gered heeft in mijn team maar Buitrago wel

Carapaz mispeer 1e klas trouwens tot nu toe, toch voor Mas moeten kiezen 🫣🫣🫣

De Tourminator

Nou mensen, mijn vakantie zit er ook op. De focus lag meer bij de verbouwing thuis en de vakantie dan bij Scorito .... Voorlopig op 78,4%. Niet eens een heel slecht team, meer slecht opstellen van de Captain en de 9 speerpunten.
Maar we gaan vrolijk door om proberen te stijgen, Madrid is nog ver ....

Laatst gewijzigd
zomaareens

Sivakov is done nu?

NOAD1912

Het wordt voor morgen alleen maar moeilijker een goed afgewogen team samen te stellen in mijn beleving. Wat te doen met de INEOSmannen bijvoorbeeld?
De op papier beste rittenkapers in de bergen hebben vandaag al heel veel kruid verschoten. Of zitten mannen als Soler en Vine er zo goed in dat ze morgen weer ten aanval trekken?
Ook Bora valt tegen. Ik had mijn team gebouwd o.a. op 4 Bora en 4 INEOSmannen. Mede daarom pas net over 70% gekomen. Hoe dan ook, iedere dag weer heerlijk puzzelen. Baal er van dat weer tot de lente moeten wachten binnenkort.

jenzrscl

Morgen gewoon weer vine in aanval
Carapaz evt ook via vlucht, ik denk dat hij morgen wel mee mag

arjenzvob

'@Reneetje Wie heb jij niet in je team gehad?

Benzardi

Morgen is het Buitrago time, hopen we.
Deze 9 eigenheimers staan op het wedstijdformulier voor morgen:

Evenepoel (K)
Roglic
Hindley
Yates
Almeida
Higuita
Rodriguez
Wilders
Buitrago

rbc1912

'@arjenzvob: ik heb Froome zelfs (heel even) overwogen. Nibali heeft er zelfs een paar dagen in gestaan. Die rijdt ook als een figurant mee.
Sam Bennett daarentegen geen enkele seconde ook maar overwogen. Net als Enric Mas
Maar zonder zotheid. Denk dat iedereen toch wel altijd een mannetje of 40 in het vizier heeft?

valowitz

De dag begon niet zo goed met het verlies van Stewart maar Jay Vine maakte een hoop goed. Nu op plek 288 en beter dan 99%. Nu maar hopen dat ik dat door kan zetten want ik heb nog nooit een zilveren of gouden bekertje gewonnen.

jenzrscl

Morgen

Evenepoel (C)
Roglic
Rodriguez
Yates
Lopez
Higuita
Alaflip
Vine
Carapaz( op meer dan 6 min, dus morgen mss wel wat ruimte)

Flater

Wow, het gaat deze Vuelta iets beter dan verwacht. 8e algemeen en 8 uit de top 10 in mijn team. Niet eens perfect opgesteld, vandaag Pinot bijvoorbeeld niet opgesteld.

Belangrijkste keuzes tot nu toe zijn:
- Sam Bennett kiezen, door zijn behoorlijke EK en Van Poppel als lead-out leek hij mij de beste optie uit Merlier/Ackerman/Bennett. Valt wel heel erg goed uit tot nu toe.
- Geen Carapaz, maar wel Rodriguez en Hart van Ineos in mijn team. Rodriguez flinke meevaller, Hart schatte ik zelf ook wel top 8 in.
- Ayuso ipv Almeida. Moet nog blijken of dit uiteindelijk ook goed is, maar tot nu toe pakt het goed uit.

Zou mooi zijn als het zo goed blijft gaan, maar eindelijk een gouden bekertje na 6x een zilveren bekertje zou al erg lekker zijn. Ik begreep dat je met 100% wel mocht gloaten op het forum tov 99% dus maar even snel mijn kans gegrepen. ;)

Spakeloos

Ik neig ernaar om Carapaz te banken en Reichenbach. erin te zetten. Vandaag had ik het moeten doen achteraf, teveel bankpunten. Reichenbach is de enige reserve met potentie in een klimetappe. Of toch maar kiezen voor teampunten? Ik kies liever voor top 10 kans. Carapaz kan ook ineens een etappe gaan winnen, blijft toch een topper, maar heeft zo weinig laten zien dat ik hem voor bijna iedereen zou kunnen wisselen. Wat denken jullie?

dadeliva

Tip van de scorito podcast: kies de mannen die in vorm zijn en houd niet vast aan bijv. Carapaz of Alaphilippe mdat ze zoveel gekost hebben.

1 2 ... 86 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.