Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 87 ... 114 115
kevinraar

maar 102 punten gehaald gezakt van 34.4 naar 26.5

dadeliva

Vandaag met Vine on het team ekker gescoord met 242 en voor de 7e dag op rij gestegen naar 87%.

Team voor morgen
- REV (c)
- Roglic
- Vine
- Yates
- Hindley
- Rodriguez
- o Connor
- Higuita
- Ayuso

Kelderman en Arensman op de bank

pirazzi

248 punten gehaald gestegen naar 50,6% :)
Twijfel of ik Sivakov morgen op de bank zet want die haalde vandaag 0 punten, misschien Lucas Hamilton erin voor eventueel 10 teampunten als Simon Yates de etappe wint.

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik ga Sivakov gewoon meenemen denk ik, want voor vandaag was hij eigenlijk de beste INEOS man. Ik heb nog altijd geen uitvallers dus er moeten wederom 5 klimmers op de bank.

Lopez was niet erg indrukwekkend en Poels wel, met zn onderonsje met Froome.

Pinot zal vast niet meteen weer in de aanval gaan dus Higuita mag het nog eens proberen.

EVENEPOEL(C)

BUITRAGO
POELS
RODRIGUEZ
AYUSO
ALMEIDA
HIGUITA
HINDLEY
SIVAKOV

Laatst gewijzigd
SlipWeg

Laatste plekje over voor Higuita, MAL of Carapaz... Allemaal niet echt in topvorm. Wat zal ik doen?
Of zouden Wright en/of Hayter op dit parcours in de vlucht meegaan?

RvhC74

'@Arjenzvob

Geen Merlier, Ackermann, Benett, Kuss, Mal, Superman, Hindley bijvoorbeeld

user26842

Twijfel vandaag over Carapaz. Alles zegt me niet opstellen vandaag, maar misschien ineens goede benen en in de vlucht omdat hij zoveel tijd verloren heeft.
Maar zouden ze Carapaz echt laten rijden en hem minuten terug laten pakken..?

Of masnada/wilder.
Of zekere punten Pedersen.

Iemand een mening?

Punchen of verzuipen

Serry ook naar huis. Voor mijn team wel jammer want hij was mijn extra QuickStep-truipuntenpakker voor twijfeletappes (en beide tijdritten) :-/

MrWest

Ook Kuss en Poels out

Zadelpen

Wij staan met 9 man bij de eerste 14 in het ak. En team Zadelpen heeft met dat gezelschap 50% verzameld.

Huh?

R. D.

Zo jammer van Poels, die zag er echt superfris uit. Dan toch maar weer Pinot :)

Guido73

Oh, Poels was dus ook in de Vuelta?!
Ik verwacht dat Remco vandaag nog eens de gashendel gaat opendraaien.

drop drover

'@zadelpen apart, ik heb er maar 8 bij de 1e 14 (waarvan 3 boven >10e plek)
Sta op 95%, terwijl ik op 57% stond na rit 3, dus van mijn sprinters moet ik het ook niet hebben...

Zadelpen

Ik begrijp het ook niet helemaal. Snap dat ik niet heel hoog sta. Maar met zoveel man in de top verwacht ik wel hoger te staan dan 50%.

Het lijkt er op alsof ik een elftal met Zubeldias heb geselecteerd.

Kip

“Ik voelde me goed vandaag”, vertelde Roglič naderhand op de website van zijn ploeg. Hij staat nu derde in het algemeen klassement, nadat Rudy Molard op achterstand over de streep kwam en van de tweede naar de dertigste plek in het klassement zakte. “De benen waren beter dan een paar dagen geleden op de Pico Jano”, ging de 32-jarige renner verder

jenzrscl

Schijnt dat nibali ook mee doet aan vuelta..
Iemand hem al gezien?

kevinraar

ik uit de top 20 5 man de nummer 7 8 9 11 en 20 niet best

Thomberg

Het schijnt dat Zubeldia af en toe een Nibali pak aan doet

rbc1912

Echt absoluut niet verwacht dat Nibali in zijn afscheidsronde zo rond zou rijden. Maar ja, Astana hè. Die rijden echt dramatisch dit jaar. Lutsenko is nog wel redelijk en Nibali's Giro was onverwacht heel goed. Maar verder armoe troef daar

Laatst gewijzigd
Guido73

Vond het persoonlijk toch te verwachten dat de haai op het einde van zijn carriere zich niet nog eens zou opladen voor een ronde van Spanje.

Guido73

Mja, denk dat de kans groter zou geweest zijn als zijn Giro een ontgoocheling was, maar 1 goede ronde op een jaar is al een prestatie, dat 2x op een jaar doen is niet evident, zeker niet op je 37ste op enkele maanden voor je pensioen en als in het de ploeg ook niet zo best gaat.

Maurimaler

Battistella op de bank lalalalalala.
Het ziet er naar uit dat de eerste grote buspunten eraan komen, toch geen grote onderscheiding dan.

Guido73

Exit Thijssen

Guido73

Niet alleen Remco maar ook de Louis draaide de gashendel open!

Laatst gewijzigd
rbc1912

Gematigd tevreden. Fier op Evenepoel, Ayuso, C.Rodriguez en Roglič. Maar O'Connor, Arensman en mijn 3 Bora-mannen stellen toch wel teleur. 1% gezakt naar 91,1%
Een top-6 lijkt zich af te gaan tekenen. Hoe meer je er daar van hebt des te beter. Ik heb er 4

1 2 ... 87 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.