'@Thombeg: nee, dat klopt helemaal. Zijn prijskaartje is nog steeds prima. Ik heb het, als fan van MAL, meer op zijn rijden. De MAL die ik ken kleurt de koers, rijdt mee van voren en is een aanvaller. De MAL die ik nu zie die hangt erachteraan en kan nergens het verschil maken. Vind ik erg jammer. Zijn prijs gaat hij uiteindelijk zeker waard zijn, maar ik had graag de MAL van vorig jaar of van eerdere edities van de Vuelta, Giro en Tour gezien.
Met 210 punten weer wat gestegen. Het is allemaal wat! Nu op 93,8%. Evenepoel als kopman levert, en zal dit dinsdag weer doen. Na mijn matige start had ik dit echt niet verwacht. Tot nu toe de juiste klassementsmannen.
Buiten Mas, de nr 1 t/m 7 van het klassement.
Qua sprinters wordt het mager nu, maar dat heeft iedereen. Behalve de mensen die Merlier, Ackermann én Bennett bijvoorbeeld hebben. Ik heb Ackermann, Pedersen, Coquard en heel misschien Hayter en Wright. Maar ja, zo veel wordt er niet meer gesprint, Hooguit 2 a 3x wellicht.
'@vevie, ja eens ik hoopte daar ook op. Maar ik vind het vandaag weer sterker dan gisteren. Hopelijk groeit hij in de ronde. Mist wat ritme.
@tompot. Überhaupt reed Evenepoel dat laatste stuk niet super snel meer. Liep ook niet veel in op Meintjes en iedereen maakte toen wat tijd terug.
Jammer dat Ayuso niks deed trouwens en alleen in wiel Rodriguez (die zelf ook had kunnen afdwingen) en dan wel weg sprinten in laatste stuk. Beetje laf
Weer een paar procentjes omhoog, bijna 70% nu. Lopez helaas nog gewisseld last-minute toen Poels corona bleek te hebben en ik al mn aanvallers erin zette.
Ik heb slechts 3 van de top 6 in het AK, wel 7 van de top 10. En nu alle B en C sprintertjes uitvallen heel veel zin in de vlakkere etappes met mn 6 topsprinters.
Heb 10 man om uit te kiezen voor de tijdrit:
Evenepoel (C)
Roglič
Ayuso
C. Ródriguez
Hayter
Plapp
Pedersen
Wright
Arensman
Van Wilder
Wie zouden jullie droppen? C. Ródriguez nog maar 1 goede tijdrit gereden, maar rijdt voor klassement. Plapp en Van Wilder zitten denk op de schopstoel. Voorlopig neig ik er het meest naar om Plapp eruit te laten
Dan heb je waarschijnlijk dit jaar deze ITT uitslagen van Hayter gemist @kevinraar
Tour de Pologne | Stage 6 (ITT) 3
Critérium du Dauphiné | Stage 4 (ITT) 3
Tour de la Provence | Prologue 2
Paris - Nice | Stage 4 (ITT) 6
Volta ao Algarve em Bicicleta | Stage 4 (ITT) 3
National Championships Great Britain - ITT 1
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.