Scorito - Vuelta a España 2022

1 2 ... 89 ... 114 115
Stijn Lemmens

Ik sta momenteel op de 186 plaats op 99,4%

Goe bezig denk ik dan!

rbc1912

Almeida zijn tijdrit is meestal prima. Van die andere 2 matig

Sommige mensen vergeten wel dat Van Wilder gewoon 11 zekere punten haalt hè

Wicked Wout

De top 15 krijgt meer ;-)

rbc1912

Ik weet het. Maar dat een Plapp of een Carlos R. top15 rijdt is ook niet echt een uitgemaakte zaak hè ;)

Chef83

Als evenepoel de tijdrit wint pakt wilder 21 punten toch ?

arjenzvob

Ja, daar is de vraag! Nee.... Chef83

rbc1912

Haha. De opmerking waarvan je wist dat-ie komen ging :)

Wicked Wout

Nee eens hoor, dat laatste plekje van Van Wilder is ook niet direct vergeven. Zo goed zit ik nou ook weer niet in mn tijdrijders.

Wicked Wout

Zou hem dan vervangen door Carapaz, MAL of Rodriguez... morgen nog maar eens rustig wat uitslagen en voorbeschouwingen doorspitten

Wicked Wout

Zat me hetzelfde af te vragen. Zijn we nou zo verwend met de Tour van dit jaar? Of valt de Vuelta toch een beetje tegen? Tis goed dat ze er een spelletje omheen hebben bedacht. Blijft het iedere dag toch interessant 😉

jenzrscl

Remco wint deze overduidelijk! Verder is hayter ook favoriet voor podium samen met dennis en roglic..

Daarna heb je echt niet zoveel top kandidaten voor top 10..
Almeida affini arensman Wright durbridge cavagna plapp pedersen( hoeveel levert top 10 op voor groene trui, kan ook al reden zijn om voluit te gaan) craddock mcnulty yates . dat is het wel denkik

Lo Zar

Ik meen 20, 17, 15, 13, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
Maar correct me if I’m wrong.

rbc1912

Ik zie net dat Plapp nog geen deftige tijdrit gereden heeft. Dan wordt het toch Van Wilder voor de 11 (of was het nou 21 bij winst Evenepoel? :) ) zekere punten

zomaareens

Hart?

Papa Bart

'@Tompot @WickedWout
Ik heb dat gevoel ook al een paar dagen, ik mis een vonk. Strijd. Het symbool is Mas. Die volgt knap, maar probeert eigenlijk helemaal niets zelf. Het is in feite nog maar de eerste week, en de dood of de gladiolen methode is nog niet nodig, maar ik hoop toch dat er spoedig meer strijd en opportunisme komt.

Cyclomenno

Ik weet niet per se of het aan de spanning van deze Vuelta ligt, er zijn namelijk al best een aantal mooie en diverse etappes geweest met strijd op veel fronten. Maar ik heb ook nog niet echt iets met deze Vuelta. Zelf ben ik meestal rond de Vuelta ook wel beetje wielermoe, na een intensief voorjaar, giro en Tour. Daarnaast helpt het voor de scoritospanning ook niet mee dat ik nog geen enkele keer een vluchter in de etappe hebt gehad, maakt het toch net wat saaier 😌.

Thomberg

'@papa Bart ja precies dat. Niemand probeert iets.

Vooral zo’n Mas en Ayuso irriteren me dan gisteren. Laf in wiel hangen van Rodriguez. Deed me denken aan MAL en Carapaz in wiel van Dumoulin in 2018.

Evenepoel verloor laatste 1.5 km snelheid. Zorg dat je als 3 Spanjaarden kop over kop rijdt en je wint wellicht nog wat terug en loopt mogelijk meer uit op Roglic. Heel laf. Hoop niet dat dit iets gaat zeggen over toekomst van Ayuso.

Thomberg

Feltet over Pedersen:
Eigenlijk had ik verwacht dat Mads Pedersen door zou rollen en zich zou concentreren op de 11e etappe, maar hij zei gisteren dat hij ook op deze etappe voor punten zou gaan.

koenvanhelvoirt

Pfff zit al meer over de sprint van woensdag in mijn hoofd dan de tijdrit van morgen.
Gestart met een vrij breed sprintteam (en gegokt dat ze allen zouden sprinten): Pedersen, Hayter, Thijsen, Teunissen, Vendrame, van Poppel, Stewart en Einhorn.
Inmiddels nog maar 4 van over: Pedersen, Hayter, Teunissen en van Poppel waarvan eigenlijk alleen Pedersen zeker is van een top 5 plek en van Poppel zeker is van een top 15 plek. Teunissen en Hayter zijn een groot vraagteken in de massasprints.

Ik verwacht morgen geen grote verschillen bij de scoritospelers. 87% maakt Evenepoel kopman, 78% stelt Roglic op en daar achter komen de overige klassementsmannen of tijdrijders. Iedereen zal wel een mannetje of 6-7 bij de eerste 20 hebben en daarnaast eventueel wat zekere teampunten pakken.

zomaareens

Mcnulty.. heb m in mn team, ook beetje meegenomen voor de tijdrit wel, maar ja, gaat ie wel volle bak rijden? geen klassement. noppes

BasHW84

Laat ik gisteren Meintjes op de bank hebben gezet haha wat een flapdrol is het ook! Toch gestegen nu op ruim 90%

Bozenik

Mas will be Mas, maar Ayuso heeft toch al een paar keer aangevallen. En op tv hebben we ook al wat strijd gemist die er wel is geweest. Aangezien er veel klassementsmannen aan de start stonden die nu al veel tijd hebben verloren kunnen we nog wel wat vuurwerk verwachten denk ik. Daarnaast wordt de afgelopen Tour soms ook een beetje overhyped naar mijn gevoel. We hebben een aantal prachtige dingen gezien, met de Glanonrit als hoogtepunt, maar de meeste etappes kon je ook gewoon laatste paar km inschakelen zonder veel te missen.

La Primavera

Als evenepoel de tijdrit wint pakt wilder 21 punten toch ?

:)

pirazzi

Laat ik gisteren Meintjes op de bank hebben gezet haha wat een flapdrol is het ook! Toch gestegen nu op ruim 90%.
De les die je hiervan kunt leren is dat je Meintjes elke etappe moet opstellen!

rbc1912

Ik zie dat Louis Meintjes een cultheld is geworden. Zijn naam heeft-ie in ieder geval al mee :)

1 2 ... 89 ... 114 115

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.