Tour de France ploeg LottoNL

1 2 3 4 5
John hiatt

Als je naar dit seizoen kijkt, is alleen Kruijswijk goed genoeg voor de Tour. Kelderman heeft het nog niet laten zien, Gesink is altijd afwachten en Ten Dam is een heel groot vraagteken. Ik vrees dat Lotto Jumbo pelotonvulling gaat zijn in de komende Tour. Het zou passen in het beeld van dit seizoen.

Emile1983

Toch jammer dat LottoNL qua budget en team niet kan wedijveren met de grootste teams. Lotto en Jumbo budget verdubbelen en een NL topteam bouwen. Met deze 9 renners win je op zeker de TTT in de Tour:
Dumoulin
Terpstra
Boom
Westra
Clement
Kelderman
Tjalingii
Gesink
Poels

heerlijk team met hardrijders

pirazzi

Wat betreft ten Dam zit er dit seizoen een stijgende lijn in de positie van het algemeen klassement in de etappekoersen die hij uitgereden heeft:
Tirreno-Adriatico: 80ste
Tour de Romandie: 63ste
Amgen Tour of California: 27ste
Tour de Suisse: ? maar 26ste of beter zou uitstekend zijn ivm zijn zelfvertrouwen voor de Tour de France.

Kristoffan

De TTT is overigens best pittig.

Rahim Vlasblom
admin

Begin zelf te twijfelen of Martens al helemaal klaar is voor de tour. Hij rijdt op zich niet slecht in Zwitserland. Elke keer de 3e of 4e beste TLJ rijder. Maar een goede Martens zou vandaag toch met de beste mee moeten kunnen en hij eindigt vandaag toch op ruim 4 minuten. Hij blijft voor mij een vraagteken. Sep, Gesink en Laurens zijn al richting tourvorm aan het komen.

Javier

'@Emile

Verwissel Tjallingi voor Mollema en je hebt echt een bazen team!

kelderfan

'@rahimns
Vanmarcke, Gesink en Ten Dam lijken mij ook in goede doen en geen discussie. Even afwachten hoe 't morgen gaat met Martens.
Maar in de Dauphine ging 't ook niet best met de "TdF mannen"
Voorlopig zie ik alleen Gesink, Kelderman, Ten Dam, Kruijswijk, Vanmarcke en Tankink als TdF-ploeg.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dan ben je toch al een aardig stuk op weg. Deze 6 zijn zo goed als zeker. Dan denk ik dat Leezer en van Emden ook beide zeker in aanmerking komen. Gezien hun specifieke kwaliteiten op het vlakke en Van Emden nog eens in de ploegentijdrit. Dan hou je nog 1 plek over voor evt. Martens, Bennett (al denk ik dat men eerder zal kiezen voor iemand die nederlands spreekt) of Wynants. Dan heeft Martens denk ik toch de beste papieren aangezien Wynants hopeloos uit vorm leek.

kelderfan

'@Rahimns
Gezien de uitslag van vandaag heeft Martens goede papieren, maar hoe zit 't met Leezer? In de TdS zijn het toch Vanmarcke en Lindeman, die de grote jongens goed van voren hebben afgezet. Alleen konden de heren helaas nog niet laten zien, dat zij klaar zijn voor de TdF. Nu heeft Gesink nog de tijdrit om de top-10 binnen te komen. Ik ben benieuwd naar de info.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik vind dat Sep wel degelijk heeft laten zien dat hij klaar is voor de tour. Hij heeft de afgelopen dagen hard gewerkt voor de ploeg en hij is natuurlijk nooit een twijfel geval geweest. De ploegleiding heeft nog een leuke puzzel te maken voor de laatste 2-3 plekken.

kelderfan

'@rahimns
Ik denk, dat je mij hebt misverstaan. Vanmarcke en Lindeman hebben juist goed werk gedaan en ook Martens gaat steeds beter. Met de twee heren bedoelde ik natuurlijk Gesink en Ten Dam. Ten Dam heef zichzelf opgeblazen, toen hij probeerde Spilak te volgen en Gesink heeft geprobeerd in eigen tempo naar boven te gaan. Zij moesten wel tijdrijder Tom Dumoulin voor laten gaan. Zij zijn nog niet op 100% of in hun beste vorm. Ik hoop nog steeds dat Gesink een stap heeft kunnen maken en hij heeft nog de tijdrit om te laten zien, dat hij de kopman is voor de TdF.

xistnc
Di_Rossi

Leuke reclame! Op basis hiervan lijkt mij Leezer wel een zekerheidje haha

Javier

Super leuke actie en goede campagne van Jumbo, natuurlijk ook vorige week met die opgezette actie van Joop's trui op marktplaats.

Uitstekende marketingactie. Ben benieuwd waar dit eindigt.

WieVis

Selectie is op 8 van de negen plekken bekend
Kelderman (kopman)
Gesink(kopman)
Ten dam (luxeknecht)
Kruijswijk ( luxeknecht en aanvaller)
tankink heuvelknecht en wegkapitein
Leezer knecht op vlakke
Vanmarcke kasei ettape en knecht en aanvaller
Van emden ttt en knecht op vlakke

Laatste plaats is voor wijnants of martens

iLLan

Leuk die reclame. Zo krijgt Jumbo het geld er wel weer uit van de sponsoring!

Rahim Vlasblom
admin

'@wievis dat denk jij of is dat ergens bekend gemaakt ?

kelderfan

Martens en Vanmarcke lijken toch wel dik in orde. Het lijkt mij, dat Martens de TdF gaat rijden met Gesink, Kelderman, Kruijswijk, Ten Dam, Tankink, Vanmarcke, Wynants en Van Emden.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik twijfel nog dan alleen tussen Wynants en Leezer...

xistnc

De Telegraaf weet de Tour-selectie. Slag om de arm, uiteraard. klik

Pingdo

Robert Gesink
Wilco Kelderman
Laurens ten Dam
Steven Kruijswijk
Bram Tankink
Paul Martens
Sep Vanmarcke
Jos van Emden
Tom Leezer

kelderfan

'@rahimns
Het is toch Leezer geworden. Dan gaan naar de TdP waarschijnlijk Bennett met Wynants, Van Asbroeck, Keizer en Lindeman.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan en misschien wel Hofland, zijn wel een paar aankomsten die hem zouden moeten liggen. Een klassement daar wordt wat minder voor de hand liggend. Of een Kelderman of Gesink zouden daar kunnen starten als ze niet naar de Vuelta gaan.

kelderfan

'@rahimns
Volgens mij staat er bij PCS dat Hofland en broer de Eneco Tour gaan betwisten.
Maar als TLJ er wel voor kiezen om Hofland TdP/Vuelta te laten doen, dan lijkt mij dat ook niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ja klopt... Moreno gaat naar de Enecotour... was mij even ontschoten

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.