Tour de France ploeg LottoNL

1 2 3 4 5 »
kelderfan

'@rahimns
Weet jij toevallig of Tour de Wallonie 2015-07-25 - 2015-07-29 nog in 't programma van TLJ is opgenomen?
Vorig jaar hebben v.d. Lijke en Van Asbroeck daar meer dan prima gereden. En Hofland kan daar meedoen om goed voorbereid de ENECO te rijden en ook meedoen voor ritzeges. {niet onbelangrijk}

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk het haast niet, er staan daar al 9 WT ploegen op het programma... ze starten op 22-7 wel in de Grand Prix Cerami

Laatst gewijzigd
Poeksel

De nieuwste reclame: https://www.youtube.com/watch?v=CG7U-HOTz3U

Matti

Waarom gaan ze niet gewoon voor ritzeges ipv een mogelijke top 15 notering in het klassement die toch geen waarde heeft..

ti-raleigh

'@ Matti
Een hoge notering in het AK levert WT-punten op en al helemaal als je het over de Tour hebt. En de Tour is 3 weken lang gesprek van de dag bij de koffieautomaat, op het strandbedje en in het café en dan gaat het vooral ook over de klasseringen van de Nederlanders, commercieel dus interessant. Bovendien, echte afmakers heeft TLJ niet en potentieel goeie klassementsrenners wel.

Laatst gewijzigd
Matti

Een etappezege is vele malen interessanter commercieel gezien dan een 11de plek in het eindklassement. Vele mensen hebben het nog over Weening/Boom gehad als etappewinnaar. Die WT-punten snap ik wel, maar om daar 3/4 man voor op te offeren, en de kans dat iemand top 10 rijd is natuurlijk niet zo groot..

Nieuwkomer

Zouden Martens of Vanmarcke nog de ruimte krijgen om voor een etappezege te gaan? Dit lijken mij toch de enige die een aanval af zouden kunnen maken.

Javier

'@Nieuwkomer

Ik denk dat ze zeker een aantal keer in de vroege vlucht mee mogen gaan. Martens zie ik trouwens niet winnen hoor. Ik zie hem in een vlucht echt niet winnen van een klasbak-type als Trentin.

ti-raleigh

'@ Matti
Dat we het nu nóg over Weening en Boom hebben, is voor de sponsor toch niet belangrijk. Dat is voor ons, de wielerliefhebbers, leuk. De sponsors van Weening en Boom zijn al lang uit het peloton verdwenen. De sponsor wil nú zijn naam in beeld en als ik terugdenk aan de Tour van Bau en Lau, die jongens waren elke dag in beeld. En heel Nederland leefde elke dag met ze mee. 'Zouden ze het houden, die hoge klassering? " etc..
De sponsor, Belkin, is toen uren en dagen in beeld geweest. Iets wat met een etappezege niet zo snel gebeurd.

Javier

Mooiste is als Jumbo een storytelling campagne over komende Tour (en dan ook tijdens de Tour) kan maken die zeer veel mensen kan bereiken.

kelderfan

'@ti-Raleigh
Ik ben 't met je eens, dat in beeld rijden en meedoen in de finale voor ons als fans leuk is en dat de sponsors er ook leuke reclame mee kunnen maken. Terugdenken aan Bau en Lau heeft geen zin. Bau rijdt nu bij concurrent Trek en Lau begint zijn leeftijd te voelen en weet nog niet of hij goed is tijdens de TdF. Hopelijk wordt 't nu Gees en Beef.;)

iLLan

Steef en Gees bekt ook wel lekker.

David B

Besten:
Ik zit nog een beetje te twijfelen, ook aan de verdeling van sprinters/klimmers..

1 dilemma is de volgende: 6 miljoen over 3 renners..
A Sagan, Bennett en Sepulveda
B Bouhanni, Demare en Boasson Hagen

Welke combo gaat de meeste punten opleveren?

Laatst gewijzigd
David B

excuus, op de verkeerde plek gepost...

kelderfan

'@Ilan
Lijkt mij ook niet verkeerd.

kelderfan

Mooie opsteker voor TLJ! Wilco Kelderman heeft de ITT NL 2015 winnend afgesloten.
Die gaat met een boost de TdF in.

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.