Ik denk dat opstelling yeez idd grote kans heeft.
Kooij, laporte, foss en vingegaard stonden al vast.
Kruijswijk lijkt me ook zekerheid.
Met ttt in gedachten zijn van hooijdonk en Dennis ook logische opties.
Kuss niet uit te sluiten maar ttt niet in zijn voordeel.
Mick van dijke ipv van hooijdonk zou ook nog kunnen denk ik.
Zin in nieuwe seizoen.
'@tdola
Gezien de in het parcours opgenomen muren en bergaankomsten lijkt mij dat 't parcours te zwaar is voor de echte sprinters. Ik denk dat JV nog een keer aan de tekentafel gaat zitten.
quote: IDL; "Parijs-Nice slaat andere weg in: etappe vol muren, lange ploegentijdrit en twee zware aankomsten bergop in 2023."
'@kelderfan
Ik zie niet in waarom tjv opnieuw om de tafel moet voor Parijs nice selectie.
Etappe 2 zal kooij voor gaan en Etappe 1 en 5 wellicht.
En vingegaard gaat voor t klassement.
En denk dat t team voor ttt zeker zal gaan.
Met laporte, foss en vingegaard al 3 goede tijdrijders. Kooij als sprinter kan ook wrs best goed ttt.
Kruijswijk doet in ttt altijd zijn werk.
Als bijv van hooijdonk en Dennis er nog bij komen heb je nog 2 man die dit erg goed kunnen.
Ondersteuning met foss en kruijswijk en evt Dennis niet super voor vingegaard, maar ja kooij heeft ook wat nodig. (Laporte en van hooijdonk).
Gister kwam ik op een mooie slingerende bergweg Sepp Kuss tegen.
Ik realiseerde me weer eens dat zo'n beroepsrenner van een heel andere orde is dan wij stervelingen; de natuurlijkheid waarmee zij op hun fiets zitten; het enorme gemak waarmee hun benen ronddraaien.
Mijn vrouw begreep het niet toen ik dit uitlegde, ze kon zich er geen voorstelling bij maken dus gebruikte ik deze metafoor: kijk naar een goedwillende amateur danser of hoe bijv Prince beweegt als hij danst. Dát verschil zie je tussen ons stervelingen en in dit geval Sepp Kuss.
Hij had een brede smile op zijn gezicht trouwens en groette vriendelijk, het landschap en het weer waren dan ook schitterend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.