Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 11 ... 237 238
Yeez

Volgende pagina

kelderfan

'@Yeez
Nou niets ook niet waar toch. JV komt zelf enthousiast met Primoz als boegbeeld en op blz.1 staat Kuss; daarbovenop komt PCS ook nog met een aantal namen.

Yeez

Kuss is de enige die bekend is.

Quesada Quesada

https://m4sport.hu/kerekpar/cikk/2023/01/11/valter-attila-megerte-valtani-komoly-szintet-tudok-lepni/

In dit artikel wordt het eerste gedeelte van Valter's wedstrijdprogramma benoemd.

Yeez

'@quesada goed speurwerk

peerduell

Mijn Hongaars is niet meer wat het was, kan iemand dit eerste gedeelte even 'vertalen' naar het wedstrijdprogramma?

Yeez

Gran camino
Strade
Msr
Heuvelklassiekers

Glorious

We lezen het toch via translate..

Zal Valter niets rijden tussen de eendagsklassiekers zoals Baskenland..

kelderfan

Die jongens van Trinity Racing zijn mee op stage en vooral die Finlay Pickering uit de UK is een "talent" om zo in te lijven. Die Luke Lamperti is een goeie sprinter uit de USA.
@Yeez die Valter heeft wel een mager ronde-programma.

Yeez

Zal nog wel bartali of baskenland bijkomen vermoed ik

tdola

Baskenland lijkt me meest wrs idd erbij voor valter

peerduell

Dank Yeez!

kelderfan

Tiesj Benoot heeft kennelijk aanrijding gehad tijdens de training met gebroken wervels. Dat is een tegenslag voor o.a. de Omloop en Strade. Shit happens. Out met gebroken wervels (botsing met auto tijdens training) volgens PCS.
Maar Strava geeft aan #Ochtendloopje# dat Tiesj heeft hardgelopen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat is nog een oude melding... dat was van die aanrijding begin augustus vorig jaar. Sindsdien heeft hij natuurlijk nog geen koers gereden daarom staat die melding er nog.

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

Daar liet je me ff schrikken kelderfan.

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Ik twijfel echt of Kelderfan serieus is of dat we allemaal in de maling worden genomen.

horsm

Ben benieuwd hoe de TJV-mannen het down under gaan doen. Komen Dennis en Vader al langzaam terug op niveau? Hebben de Van Dijkes deze winter nog een stapje kunnen zetten?

AWestie

Van Dijke schiet als ik zijn stats bekijk nooit echt direct uit de startblokken, maar dit kan zomaar een piekmoment voor hem zijn. Dennis is en blijft een enigma, net als Kelderfan haha ;)

kelderfan

Een wat @AWestie. Ik weet niet wat ik van Dennis mag verwachten. Ik kijk meer uit naar de verrichtingen van topper Tom-Jelte Slagter en oh, ja natuurlijk Tim van Dijke. Het parcours moet hem liggen.
Vader is voor mij ook nog een groot vraagteken, na zijn toch zware blessure.
En leuk dat Sandy nog aan 't twijfelen is

Laatst gewijzigd
AWestie

Een enigma, zoek maar op. Zoek meteen even het profiel van Slagter, want die is al even gestopt...

kelderfan

Wat heeft mijn code daarmee te maken en Tom is zeker gestopt, maar wordt gelukkig nog wel in 't zonnetje gezet door zijn oude ploeg. Hij was een topper, want in de Blanco-tijd heeft hij 't toch maar geklaard om de TDU-winst binnen te halen voor het geplaagde team.

Yeez

Waarom kijk je dan uit naar de verrichtingen van tj slagter?

AWestie

Ik hoop dat de ploeg vaker zo terug gaat kijken dit jaar, mooi artikel op hun site.

Glorious

Goed stukje over Dennis met wat vragen die beantwoord worden. Geen tijdritfietsen tijdens proloog, waarom geen nk voor dennis etc:

https://www.cyclingnews.com/news/podium-goals-and-a-prologue-edge-for-rohan-dennis-at-tour-down-under/

Laatst gewijzigd
AWestie

Geen gedoe, gewoon extra oefeningen om bij de TDU goed te zijn in de speciale TT en de korte klimmen. Meteen een stuk hoopvoller!

1 2 ... 11 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.