Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 12 ... 237 238
Yeez

Jammer van de regenval vandaag. Van Dijke nam erg veel risico en top 5 leek er zeker in te zitten, maar helaas ging het in de 1 na laatste bocht mis. Ging er ook wel erg hard in…

Dennis gaf al aan dat op normale fietsen niet ideaal voor hem was en zeker niet op zo’n kort parcours, maar wil er deze week wel voor gaan. Hopelijk valt bij Tim de schade mee en kan hij evt sprinten deze week

Laatst gewijzigd
AWestie

Misschien laatste, misschien eennalaatstste seizoen voor Gesink: https://www.ad.nl/wielrennen/wielervader-robert-gesink-combineert-vakantie-met-werk-in-australie-snap-niet-dat-niemand-anders-het-doet~a676abd4/

Yeez

'@awestie premium…

AWestie

Op mijn telefoon jammer genoeg iets te veel gedoe om helemaal te delen. In een notendop: Australië inclusief vakantie aangevangen, blij met zijn familie, blij met zijn plek binnen de ploeg en kijkt uit naar Giro met Roglic ook al mist hij de Tour wel.

Quesada Quesada

https://www.ad.nl/regiosport-den-haag/ooit-belangrijke-helper-primoz-roglic-nu-is-lennard-hofstede-slechts-reserve-bij-jumbo-visma~aef66a477/

Yeez

Ook premium haha. Iemand het hele artikel?

Sandy Casar

Wel samenvatting. Alleen Australië en UAE tour op programma. Voor de rest geen koers gepland. Hij is dit jaar reserve die wordt ingezet bij blessures. Bij het tekenen van contract wist die dat dit zij rol ging zijn en is ploeg dankbaar voor vertrouwen na zijn blessures in 2022

Yeez

'@sandy redelijk bizarre situatie wel… waarschijnlijk nergens anders aan de bak gekomen… zal voor een minimum salaris zijn denk ik

KissMyAce2.0

Beter nog dan die kutbaan die ik heb

Yeez

Gesink dus behalve wat huid verloren toch een zware blessure: gebroken bekken. Bizar hoe hij bij elke val wat breekt. Hoe het lichaam bij hem oogt is het dus ook daadwerkelijk: fragiel…

tdola

Wat een rotnieuws voor Gesink....Kon niks aan val doen en dan dit.

Was er reservelijst voor de giro als Gesink niet kan?
Leemreize, Oomen, Valter, evt Dennis lijken me meest voor de hand liggende kandidaten!?

Glorious

Bij 1 renner zo in januari al een tijd uit dienst is het misschien niet nodig om een renner extra te contracteren, maar anders zou ik Bakelants van stal halen. Maar ze hebben natuurlijk ook een goed jong team..

Yeez

Dennis is een prima kandidaat daarvoor. Die kan zelfs zoals in 2022 het traject Catalonië, Romandie en dan dus de giro doen.

kelderfan

Shit om te horen, dat Gesink weer zo'n pech heeft. VHB gewenst.
Ik denk toch, dat hij beter aankomend seizoen de overstap gaat maken naar een functie bij de teamleiding.
En ja @Glorius, die Jan Bakelants lijkt mij zeker een goede vervanger.
Oh, ja PCS had een vooruitziende blik, want die hebben hem ook geselecteerd voor de Vuelta.

Laatst gewijzigd
AWestie

Als ik iemand zou bedenken die een slechte vervanger is, is het wel Jan Bakelants.

De Zeboe van de Zoncolan

Bovendien hebben ze Hofstede juist een contract gegeven als algemeen invaller, dus volgens mij is er geen noodzaak om iemand aan te trekken.

kelderfan

En waarom @AWestie dan.
Die heeft nog goed gepresteerd in zijn laatste jaar.
Dat Hofland zo'n contract krijgt aangesmeerd, begrijp ik van geen kant. Dat mag de ploeg eens uitleggen.
Anderzijds zijn er nu twee talenten mee op trainingskamp en die worden niet voor niks gecheckt.
Misschien via 't Development Team.

YogiBear

'@kelderfan Wat krijgt Hofstede (neem aan dat Kevin Hofland geen contract hebben gegeven) dan 'aangesmeerd'? En waarom zou de ploeg iets moeten uitleggen en aan wie dan?

Yeez

Dennis erg sterk in die kopgroep van 5 met yates schmid vine en hindley. Vader verrast mij door bij de beste 10 boven te komen en ook hofstede zat niet ver

Cycling

Fantastisch resultaat van JV in Down Under na de pech van gisteren

AWestie

Bakelants is oud, eigengereid en vocaal, heeft afgelopen jaar op een uitschieter in Wallonië na meh gepresteerd en is gestopt. TJV is oud genoeg, als je begin van het jaar iemand wil toevoegen aan de hoofdmacht is het Dev team ideaal.

En zoals je ziet kan Dennis inderdaad ook een boel. Kudo's!

Glorious

Lekker wakker worden!

mitchel_91

Wat zou de reden zijn dat Dennis niet in het verwachte giro of Tour team zit? Of hebben ze dat ergens kenbaar gemaakt?

tdola

Denk vanwege toch wat wisselend presteren/gezondheid in de afgelopen zomer? Of dat zou ik me kunnen voorstellen iig.
Kan voor vuelta met ttt belangrijk zijn ook.

Maar denk dat Dennis ook nog wel op reservelijst van zowel giro als tourselectie staat.

Yeez

Schijnbaar ligt hij ook niet top in de groep. Moeilijke jongen om mee te werken. Kan ook meespelen

1 2 ... 12 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.