Jammer van de regenval vandaag. Van Dijke nam erg veel risico en top 5 leek er zeker in te zitten, maar helaas ging het in de 1 na laatste bocht mis. Ging er ook wel erg hard in…
Dennis gaf al aan dat op normale fietsen niet ideaal voor hem was en zeker niet op zo’n kort parcours, maar wil er deze week wel voor gaan. Hopelijk valt bij Tim de schade mee en kan hij evt sprinten deze week
Shit om te horen, dat Gesink weer zo'n pech heeft. VHB gewenst.
Ik denk toch, dat hij beter aankomend seizoen de overstap gaat maken naar een functie bij de teamleiding.
En ja @Glorius, die Jan Bakelants lijkt mij zeker een goede vervanger.
Oh, ja PCS had een vooruitziende blik, want die hebben hem ook geselecteerd voor de Vuelta.
En waarom @AWestie dan.
Die heeft nog goed gepresteerd in zijn laatste jaar.
Dat Hofland zo'n contract krijgt aangesmeerd, begrijp ik van geen kant. Dat mag de ploeg eens uitleggen.
Anderzijds zijn er nu twee talenten mee op trainingskamp en die worden niet voor niks gecheckt.
Misschien via 't Development Team.
Bakelants is oud, eigengereid en vocaal, heeft afgelopen jaar op een uitschieter in Wallonië na meh gepresteerd en is gestopt. TJV is oud genoeg, als je begin van het jaar iemand wil toevoegen aan de hoofdmacht is het Dev team ideaal.
En zoals je ziet kan Dennis inderdaad ook een boel. Kudo's!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.