Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 107 ... 237 238
kelderfan

'@goldone123
Wat denk je van Graat, Staune, Huising, Belletta, Van Belle en Simmons. Die laatste is goed bezig.
@AWestie
Ik hoop ook op mooie dag voor Roglic.

goldone123

'@kelderfan er mogen er maar 5 mee doen volgens mij, ik zou toch gaan voor per strand hagenes, volgens rijdt hij verder ook niks, ik zat idd ook te denken aan simmons maar ze gaan denk ik vol voor het klassement.

kelderfan

Ja ik zie 't goldone123
Ik ben benieuwd wie er mee gaan naar de Giro d'Italia Next Generation.
Want op 't programma staat ook de Oberösterreich Rundfahrt vorig jaar met Staune en Hagenes.

AWestie

Mijn onderbuik zegt dat ze heel dichtbij elkaar gaan zitten en dat Roglic zoals vanouds een strakke tijd bergop neerlegt. Hij was ooit op het WK Bergen ook by far de snelste bergop.

Glorious

Ik zal niet heel snel kritiek hebben op Jumbo maar ik blijf het vreemd vinden dat Jumbo niet met een nog voltallig team op kop de vluchters heeft teruggehaald. Het kan een waanzinnige vergissing zijn, je had en de etappe kunnen pakken en nog meer secondes kunnen pakken. Eigenlijk ook de dag ervoor.
We zullen zien vandaag!

ZLM op dit moment:
KOOIJ Olav
BOVEN Lars
VAN DIJKE Tim
VAN EMDEN Jos
HOFSTEDE Lennard
ROOSEN Timo
VAN DER SANDE Tosh

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Etappe pakken met Thomas als tweede in dezelfde tijd leverde maar 1 sec meer op dan nu. En reken er maar op dat Thomas niet was gaan aanvallen als het om de ritzege ging (te veel risico)

tdola

Idd dat roglic nooit de kans heeft gehad om te springen voor de etappe en bonis, behalve op de dag dat ie minder was is erg opvallend en mogelijk fout gebleken. We zullen t waarschijnlijk nooit te horen krijgen waarom er zo gekoerst is.

kelderfan

'@BraboCycling
Je vergeet, dat Roglic zeker een move had gedaan; dus 1 sec. lijkt mij niet correct.
quote: "Karl en José zien gemiste kans voor Jumbo-Visma: "Met deze ploegtactiek laat je Roglic in de steek"
Ik hoop dat wat @sprintmaster zegt het correcte antwoord is, wat betreft de klimtijdrit.
quote: "Mijn voorspelling met alle tussentijden er bij.
Renner, gewicht, vermogen, 10.8 km, 14.3 km, 17.8 km, finish, (klimtijd 7.5 km):
Roglic 65 kg, 400 Watt 13:28.1 27:57.8 40:25.7 42:05.7 (28:09.9)
Thomas 69 kg, 414 Watt 13:22.2 28:05 40:49 42:29.5 (28:39.6)

Laatste 300m tot begin klim in 27.7 sec, daarin waarschijnlijk fietswissel die zo’n 10 sec kost. Bij tussentijden 2, 3 en 4 dus deze 10 seconden optellen.

Laatst gewijzigd
xistnc

Het klinkt raar, maar in deze tijdrit kan Jumbo het overtal toch een beetje uitspelen. Anders dan Ineos heeft Jumbo met Affini een renner in de eerste golf, wat nuttige info kan opleveren die desgewenst ook tijdig benut zou kunnen worden.

Ik vroeg me af of Affini daarom gisteren zo ver achteraan finishte, maar hij heeft in het AK een half uur speling ten opzichte van de eerste in de tweede golf dus dan maken een paar minuten meer of minder niet uit.

kelderfan

2023»Orlen Nations Grand Prix(2.Ncup)
Kramer komt als 6e. over de streep in etappe 4. Ook Geleijn is voorin te vinden op plaats 10.

Nijmos

Aan welke nuttige info denk je dan van affini?

Laatst gewijzigd
BraboCycling

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AWestie

En dat met fietswissel, man man man man

T80JZ

Primosz, Primosz, Primosz, Primosz!!!!!!!!
Ongelofelijk wat mooi. En dat in de afsluitende tijdrit. Geweldig. Fantastisch.

kelderfan

Ja dit is echt ongelooflijk. Chapeau Primoz!!!! Roglic.
Maar Kuss en Koen doen 't ook heel goed in deze klimtijdrit.

Laatst gewijzigd
xistnc

Wat een enorme thriller, tjonge. Met die tijdverschillen moet je het immers ook altijd maar zien. Gisteren de gemiste boni's, het wegslippen op de mat met de aflopende ketting, de helmwissel van Thomas, noem al die momenten maar op.

Hier zullen heel veel Jumbo's blij mee zijn en niet altijd evenredig met het aandeel dat ze er in gehad hebben. Hopelijk is de ploeg sterk genoeg om het roze morgen over de streep te trekken. Zal toch wel? Laat ze dat overtal maar weer uitspelen.

Ik had het Thomas overigens wel gegund. Maar in deze Giro wordt G nu eenmaal tweede.

Laatst gewijzigd
goldone123

Hij heeft 20 seconden verloren met die keting.

Glorious

Zijn we blij of zijn we blij GEWELDIG, kon wel janken!

kelderfan

Die G 37 is geweldig bezig in deze Giro en dat hij hier 't roze kwijtspeelt aan Roglic is mooi meegenomen.
Die ketting zal ook wel jaren meespelen na dat meisjes-debacle.
Maar Go, go Primoz Roglic.

Poeksel

Met de kennis van nu: briljante strategie om te vertrouwen op de tijdrit!

goldone123

G, is ook echt een hele goeie gozer.

kelderfan

Ja dat zeg je goed @Poeksel. Met de kennis van nu, de ketting en de Sloveense wielerliefhebbers.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/roglic-dankt-sloveense-enclave-met-natte-ogen-zij-gaven-me-extra-power.
Ja daar krijg je zeker natte ogen van

T80JZ

Primosz zelf ook emotioneel. Mooie beelden.

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/573519/sam-oomen-over-materiaalprobleem-roglic-dan-staat-de-wereld-even-stil/
Ook Sam Oomen is helemaal door 't dolle heen. Ook Koen Bouwman kon zijn geluk niet op.

Poeksel

Ik doe een cursus prestatiepsychologie en huiswerk voor de laatste les was o.a. om een kernkwaliteit van een bekend iemand te noemen. Ik nam Roglic en vond rust een kernkwaliteit van hem. Dat liet hij vandaag weer zien toen zijn ketting eraf ging. Hij verloor zo relatief weinig tijd en bleef de focus houden om tot de finish te vlammen. Vast niet iedereen was dat gelukt...

1 2 ... 107 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.