Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 118 ... 237 238
goldone123

Denk het niet ๐Ÿ˜‚

xistnc

Vandaag had Jonas uiteindelijk amper knechten nodig. Gelukkig maar, want ze haakten relatief vroeg af. En vond je Benoot zo geweldig? Medium kopbeurtje om te laten zien dat hij er was en meteen toen het gas er een beetje op ging zakte hij naar achteren.

Overigens is het niet echt goed te beoordelen, omdat er in het begin van de etappe een relatief grote en relatief ongunstige groep vooruit reed waarbij TJV allicht wat mannen heeft moeten opofferen. Die inspanningen zijn vermoedelijk nuttiger geweest dan wat Benoot in de finale deed.

Vingegaard heeft marge en steekt er bovenuit, maar de concurrentie heeft gezien dat hij vrij eenvoudig te isoleren is. Ik ben benieuwd hoe goed hij morgen en overmorgen gesteund gaat worden.

Die Rawolf kan zich beter tot DSM beperken. Vandaag mee op kop gereden met Uno-X voor een 22e plek van Poole. En wordt het nog wat met de nummers 2, 3 en 4 in de ZLM Tour?

YogiBear

Met deze opmerking maak je alleen maar meer duidelijk dat je mbt Benoot een andere wedstrijd hebt gezien dan mij en naar ik vermoed het merendeel.

AWestie

Ik heb de Dauphine niet kunnen zien, maar vanaf wanneer had Tiesj wel genoeg bijgedragen?

Yeez

Xistnc en tiesj gaat geen goed huwelijk worden

Fanny

Zou onze Primoz dan toch in de TdF starten nu hij niet in Zwitserland koerst ? De verassing van Zeeman en Co.
Het zou eventueel kunnen na bijna 5 weken relatieve rust. Hij mist dan wel een lange hoogtestage voor de TdF.
Primoz kan dan zo wel een uitstekende knecht voor Vingegaard zijn maar of hij dat wil en kan.
Of toch maar met heel veel rust starten in de Ronde van Polen en daarna via een hoogtestage door als kopman naar de Vuelta met Kelderman.

kelderfan

Dat zou mijn droomscenario zijn @Fanny. Roglic in de TdF dat zou heel verrassend zijn.
Om op hoogte te zijn als voorbereiding kan hij de plek van Wout en Wilco overnemen. Dat was toch op ca. 3.000 m.

AWestie

Het houdt de gemoederen wel bezig hรจ, terwijl er nul aanleiding is dat hij meedoet met de Tour.

Maar als Jumbo een verassing gaat gebruiken om de Tour te winnen denk ik dat ze gediskwalificeerd gaan worden.

Glorious

Laporte zijn groene trui is ook binnen als hij gaat uitrijden.

BraboCycling

Indrukwekkend weer van TJV en met name Vingegaard. Al hebben Van Baarle, Benoot en Valter het ook echt enorm goed opgezet.

HNak

Ik ga even de @xistnc uithangen, maar dat beurtje van Benoot stelde echt helemaal niks voor vergeleken met de beurt van Valter of het kilometers lang op kop sleuren van van Baarle. ;)

Vingegaard wel echt bizar sterk, die is er klaar voor.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wauw die Jonas Vingegaard is klaar voor de TdF, maar Van Baarle doet 't prima en ook Benoot heeft zijn werk gedaan.
Bovendien geeft Valter toch een fraaie voorzet en die hoefde nog geen grote ronde te rijden.
Ploeg heeft natuurlijk altijd gelijk met zo'n zege. Toch lijkt mij dat hij een boodschap geeft om de Vuelta te rijden.

madeinstars

Nathan ook beestenwerk gedaan.

kelderfan

'@HNak
Het is wel op 't steile stuk dat Benoot is gaan versnellen en ja Valter heeft 't perfect gedaan.
@madeinstars
Ik heb niet alles gekeken, Dus ik ben zeker benieuwd naar de verdiensten Van Hooydonck en Laporte.
Bij de Belg hebben zij keurig gezegd dat de TdF-ploeg prima in orde is met ook nog Van Aert en Kelderman erbij.
Oh, ja het is ook de 10e. overwinning van Jonas Vingegaard.

Laatst gewijzigd
kelderfan

quote:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/vingegaard-laat-tourconcurrenten-zweten-van-angst-ik-moet-nog-wat-stapjes-zetten.
Jonas lijkt goed in orde maar hij heeft nog wat werk te verzetten om goed te zijn in de TdF.
Go, go Jonas Vingegaard.

goldone123

lol, nog werk te verzetten hoe goed word hij dan wel niet?

madeinstars

Gelukkig doen ze het in de Dauphine zongoed, want wat ze in ZLM laten zien is echt schandalig slecht.

Glorious

Wat een shit team in de ZLM. Hoe is dit continu mogelijk.

AWestie

Het is wel echt heel moeilijk om hier de laatste kilometers ook maar een beetje controle te hebben, maar de sprinttrein was nergens. Nog steeds grote kans op eindzege maar zonder dagzege is het geen toetje met een kers er op wat mij betreft.

kelderfan

Ja lol @goldone123. Je bedoelt waarschijnlijk 't ZLM-groepje. ๐Ÿค”

tdola

Misschien mist de zlm groep mick van dijke? De sprint voorbereiding is iig niet wat ie moet zijn. In de heistse pijl zag dat er stuk beter uit maar was t ook minder hectisch

Laatst gewijzigd
tdola

Wat is er trouwens met hofstede aan de hand? Gi weer uitgevallen.

xistnc

Zijn er vandaag serieus mensen die het nodig vinden om Benoot te complimenteren voor zijn minibeurtje, nadat hij zich het grootste deel van de dag in de buik van het peloton mocht verscholen?

Ik overwoog om de loftrompet te steken toen ik zag hoe het peloton uiteen spatte nadat Benoot had overgenomen van Van Baarle. Maar toen schakelde de regie terug naar de voorkant van het peloton en daar was Benoot nergens meer te bekennen, het was Valter die de demarrage van Vingegaard inleidde.

Anyway, ik vind het al winst ten opzichte van de vorige etappes dat Benoot nu eerder dan Valter werd ingezet. Het zou mij ook niets verbazen als Benoot zijn plekje in de Tour-ploeg moet afstaan aan de Hongaar.

goldone123

Fijn dat je dat 20 keer moet zeggen, het is een beetje eritant, 1 keer is goed genoeg.

AWestie

Volgens mij moeten jij en Tiesj eens eventjes praten met elkaar

1 2 ... 118 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.