Ik ga pas iets bij de beste jongen verwachten aan de finishlijn inderdaad. Wel een paar zaken vallen me op in dat interview: de schrijver benoemt een paar keer dat Wilco telkens de switch moet maken. Zijn dat telkens Wilco's woorden of maakt de schrijver dat er van?
Verder bedenk ik door het interview meteen weer dat Wilco een erkende koukleum is, dus had hij in de Giro inderdaad een zware dobber gehad.
Kelderman zal zeker zich verbeteren, want na de stage moet hij eerst weer hardheid opdoen. Zie Remco Evenepoel.
Hij en Wout zijn toch de enige, die mee kunnen komen in dit veld.
Koen is gevallen, dus is aan 't herstellen, maar o,a, de bewierookte Gesink laat 't toch lelijk afweten.
Traksel had hem nog wel op 't lijstje gezet, maar verder draagt Traksel ook niks bij.
Ja Sam Oomen probeert 't in tenminste.
Niet teveel hosanna over Kelderman aub. Enige positieve hij is nog niet gevallen ondanks de natte omstandigheden vandaag. Iemand enig idee wat WVA aan het doen was, behalve punten voor de puntentrui pakken ? Hij liet wel erg vroeg lopen. Als dat zijn manier van het steunen van Kelderman is dan staat Kelderman er dus alleen voor.
Het is allemaal nog niet met overschot wat WVA laat zien dit wielerseizoen en dat zijn vrouw zwanger is zal toch ook enige invloed hebben.
Kelderman bevestigt en doet goede zaken in 't klassement. Hij staat nu 5e.
Wat betreft 't rijden van deze etappe heb ik wel de nodige vraagtekens.
Gesink & Dennis halen niet 't gewenste niveau en ook Sam Oomen liet 't snel lopen.
Oh, ja Staune-Mittet heeft de rit gewonnen met aankomst op de Stelvio en met Graat als 10e. in zijn spoor. Staune neemt ook meteen de leiding over in 't klassement. Als je kijkt waar Cian nu al staat in de hiërarchie van het profpeloton is mijn eerdere suggestie om Staune eerder over te hevelen geen slecht idee. Waar is die Ryan gebleven.
Ik zie dat Menno Huising zich ook steeds meer laat zien, want hij wordt 14e.in de uitslag. Dat is niet verkeerd.
Kelderman heel goed op niveau hoor. Goed teken voor de tour. Tactisch heb ik het nooit echt het grootste meesterbrein gevonden en hij mist ook wat zelfvertrouwen om door te trekken, maar dat zal straks in de tour geen issue zijn.
Wat betreft Gesink (net weer terug van een blessure) en Dennis (giro gereden) maak ik me niet zo druk.
Liever geen Aramco😜 Het is wellicht ook geen heel reële optie met Saoedi-Arabië reeds via Team Jayco AlUla in het peloton... maar gezien het budget van die arabieren hoeft dat ook weer geen probleem te zijn.
Heineken en Red Bull lijken me nog wel mogelijk van het lijstje.
Er zal wel weer een hele andere naam gaan opduiken. Hopelijk😅
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.