Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 121 ... 237 238
madeinstars

Goh, die was ik alweer helemaal vergeten joh

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/hoe-renner-negen-kelderman-in-zijn-hoofd-afscheid-nam-van-giro-en-intussen-belangrijke-tourpion-wordt.
Wat leesvoer voorafgaande aan de TdF. Wilco en Primoz samen op een kamer.
Go, go Wilco en Primoz

Cen Morawec

Go Wilco! Hij mag voor een klassement gaan in de Ronde van Zwitserland. Bij Jumbo-Visma hebben alle vertrouwen in Kelderman. Volgens IDL zal ook Wout van Aert zich alvast voor hem opofferen.

Wat verwachten jullie al vandaag?

madeinstars

Ergens rond p6

Romāns Vainšteins

Ik verwacht dat hij gaat lossen op een moment dat het nog niet zou moeten.

AWestie

Ik ga pas iets bij de beste jongen verwachten aan de finishlijn inderdaad. Wel een paar zaken vallen me op in dat interview: de schrijver benoemt een paar keer dat Wilco telkens de switch moet maken. Zijn dat telkens Wilco's woorden of maakt de schrijver dat er van?

Verder bedenk ik door het interview meteen weer dat Wilco een erkende koukleum is, dus had hij in de Giro inderdaad een zware dobber gehad.

madeinstars

Toch een heel acceptabel niveau van Wilco. Ook niet echt zijn weer dit.

madeinstars

Ps: ik zei P6 ;) edit: oh hij is 7e...

Laatst gewijzigd
goldone123

Niet slecht, komt kelderman altijd goed uit hoogtestage?

madeinstars

Als Kelderman dit niveau haalt in de Tour is het al goed genoeg, samen met Kuss, Benoot en Van Baarle (en Wout natuurlijk). Als hij nog iets kan verbeteren is het helemaal top.

xistnc

Even afwachten of Wilco dit hoopgevende niveau in de andere bergetappes ook kan laten zien, maar het is voor nu boven verwachting na zo'n lange pauze.

Cycling

Kelderman moet nog wel verbeteren de komende weken. In de Tour gaat het nog een stuk sneller en zo te zien had Kelderman geen overschot.

kelderfan

Kelderman zal zeker zich verbeteren, want na de stage moet hij eerst weer hardheid opdoen. Zie Remco Evenepoel.
Hij en Wout zijn toch de enige, die mee kunnen komen in dit veld.
Koen is gevallen, dus is aan 't herstellen, maar o,a, de bewierookte Gesink laat 't toch lelijk afweten.
Traksel had hem nog wel op 't lijstje gezet, maar verder draagt Traksel ook niks bij.
Ja Sam Oomen probeert 't in tenminste.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@cycling Kelderman hoeft de tour niet te winnen he. Zijn taak is overblijven bij de beste 15/20 klimmers. Kuss is de man voor de laatste 5. Dus wat dat betreft is dit niveau al een fijne opsteker.

skylimit

Niet teveel hosanna over Kelderman aub. Enige positieve hij is nog niet gevallen ondanks de natte omstandigheden vandaag. Iemand enig idee wat WVA aan het doen was, behalve punten voor de puntentrui pakken ? Hij liet wel erg vroeg lopen. Als dat zijn manier van het steunen van Kelderman is dan staat Kelderman er dus alleen voor.
Het is allemaal nog niet met overschot wat WVA laat zien dit wielerseizoen en dat zijn vrouw zwanger is zal toch ook enige invloed hebben.

jenzrscl

Wout gaat zich niet kapot rijden voor kelderman in ronde van zwitserland hoor.

Zou ik ook niet logisch vinden.

Tour telt voor wout

AWestie

Welke zou je kiezen? INSTAGRAMMER ONTWERPT 7 SHIRTJES MET POTENTIËLE NIEUWE SPONSOR JUMBO-VISMA: VAN HEINEKEN-VISMA TOT ING-VISMA https://wielerrevue.nl/artikel/574836/📸-instagrammer-ontwerpt-7-shirtjes-met-potentiele-nieuwe-sponsor-jumbo-visma-van-heineken-visma-tot-ing-visma/

kelderfan

Kelderman bevestigt en doet goede zaken in 't klassement. Hij staat nu 5e.
Wat betreft 't rijden van deze etappe heb ik wel de nodige vraagtekens.
Gesink & Dennis halen niet 't gewenste niveau en ook Sam Oomen liet 't snel lopen.
Oh, ja Staune-Mittet heeft de rit gewonnen met aankomst op de Stelvio en met Graat als 10e. in zijn spoor. Staune neemt ook meteen de leiding over in 't klassement. Als je kijkt waar Cian nu al staat in de hiërarchie van het profpeloton is mijn eerdere suggestie om Staune eerder over te hevelen geen slecht idee. Waar is die Ryan gebleven.
Ik zie dat Menno Huising zich ook steeds meer laat zien, want hij wordt 14e.in de uitslag. Dat is niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@AWestie ik kies dan voor shirtje 2 met Aramco-Visma!

madeinstars

Kelderman heel goed op niveau hoor. Goed teken voor de tour. Tactisch heb ik het nooit echt het grootste meesterbrein gevonden en hij mist ook wat zelfvertrouwen om door te trekken, maar dat zal straks in de tour geen issue zijn.

Wat betreft Gesink (net weer terug van een blessure) en Dennis (giro gereden) maak ik me niet zo druk.

xistnc

De blessure van Gesink heb ik gemist. Bijzonder wat er hier steeds weer bij verzonnen wordt.

Gesink heeft behoorlijk last gehad van Covid. Ik vind het sowieso al verrassend dat hij hier opgesteld is.

kelderfan

'@xistnc
Ja dat lijkt mij dan ook geen goed plan om renner op te stellen, die nog niet 100% is.
Maar ik denk, dat Gesink in begeleiding moet gaan zitten, want waarom gaat JV het initiatief nemen na Crans-Montana.
Nu heeft AG2R Citroën Team dankbaar de bal ingekopt.

madeinstars

Covid was het ja. Excuus.

kelderfan

Dat zou toch wat zijn als Staune-Mittet met Graat, Huising, Hagenes en Van Belle met 't rose naar huis zullen gaan.
Na de toch echt fraaie zege met de beklimming van de Stelvio in de giro Next Gen geeft ook ploegleider Wagner aan, dat je dan als renner een grote toekomst voor je hebt .

$kedel

Liever geen Aramco😜 Het is wellicht ook geen heel reële optie met Saoedi-Arabië reeds via Team Jayco AlUla in het peloton... maar gezien het budget van die arabieren hoeft dat ook weer geen probleem te zijn.
Heineken en Red Bull lijken me nog wel mogelijk van het lijstje.
Er zal wel weer een hele andere naam gaan opduiken. Hopelijk😅

1 2 ... 121 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.