Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 122 ... 237 238
goldone123

een met veel geld hoop ik, en een nederlandse achter grond.

tdola

https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/nieuws/steunpilaar-gesink-jaar-langer-bij-team-jumbo-visma/

Gesink volgend jaar nog 1 jaartje coureur bij tjv.

AWestie

Zou hij daarna nog in een bepaalde rol bij de ploeg blijven? Ik voel wel een trainersrol bij hem bij het DevTeam

Laatst gewijzigd
josi

Hopelijk is hem een mooi afscheidsjaar gegund.

kelderfan

Prima dat JV nog een jaar langer met icoon Robert Gesink doorgaat.
Hij is zeker een dragende kracht en ja een hopelijk pechvrij jaar in de gele outfit toegewenst..

kelderfan

Sorry al toegelicht bij WF

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Tip voor de ploegleiding van JV.

Laat Wilko C Kelderman rijden met een nekbrace. dit helpt hem bij een onvermijdelijke keihard val en het voorkomt het achterom kijken om de 5 seconden

dank mvg A3anus

ghostwriter

'@AWestie
Het zou me verbazen als ze Gesink geen rol in de leiding van Jumbo-Visma of de ontwikkelingsploeg aanbieden.

AWestie

Mij ook als je zo sterk als cultuurdrager en mentor wordt neergezet. Aangezien je Robert er zelf niet echt over hoort (in openbare uitingen dan), zou het alleen ook zomaar kunnen dat hij lekker zijn eigen vrije plannetje trekt en eerst een paar jaar op zijn pensioengat gaat zitten bij een Andorrees koffietentje.

Ik verwacht hem niet zo snel in de auto achter het peloton, daar zie je vooral een bepaald slag mensen waar ik om een of andere reden Robert niet zo onder schaar.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik wil heel graag de woorden A3anus onderschrijven. Hij rijdt een paar meter voor een groepje uit en -floep- Wilco kijkt even achterom. Ook vandaag weer zo vaak...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja mar toch is Wilco Kelderman prima in orde, want hij blijft Evenepoel toch mooi voor.
Helaas 1 plekje naar beneden door een ontketende Ayuso.
Wout Van Aert wilde zijn benen testen zo te zien en Sam Oomen boven verwachting goed in orde na een toch zware dag.

kelderfan

Lukas Nerurkar wint de rit 5. Staune-Mittet blijft leider in 't klassement.
Vandaag goed in orde Hagenes, Graat, Van Belle en Huising.

Jopie

Mogen we ondertussen stellen dat Van Aert een matig jaar heeft tot dusver voor een renner van zijn kaliber. Over 3 dagen kan alles natuurlijk weer anders zijn als hij nog 1 of 2 etappas wint, en over 6 weken helemaal, maar het valt niet echt mee dit jaar. Ook vandaag enigszins teleurstellend. En ja ik weet dat dit allemaal in voorbereiding is op de Tour.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

'@Jopie ben je een troll of meen je dit echt? Want als je dit echt meent dan heb je echt bizarre verwachtingen

Yeez

Qua overwinningen is het mwa. Qua behaalde doelstellingen inderdaad zijn jaar nog niet. Qua niveau echter gewoon zeer goed. We weten wat er in rvv en pr gebeurde en zijn overige doelen met tdf en wk moeten nog komen

Jopie

Nee absoluut geen troll. Uiteraard zijn de verwachtingen (bizar) hoog. We hebben het hier wel over Van Aert en niet over een doorsnee rennertje.

tdola

Ik begrijp jopie wel, t is dit jaar nog niet t topjaar met de top.overwinningen die gehoopt waren. Maar ook niet slecht.
Maar we verwachten van van aert natuurlijk t allerbeste, en dat was ie dit jaar nog niet heel vaak.
Aan de andere kant, als ie roubaix niet lek rijdt en zou winnen kijken we er weer anders tegenaan.

goldone123

Het ia half half ja weinig overwinning vergeleken met roglic en vingegaard, vingegaard is wel los overgens.

veld

'@ @ Awastie , Ghoswriter e.a. Ook ik heb groot respect en veel waardering voor de bijdragen van Robert Gesink gedurende al bijna twee decennia aan het wel en wee van de ploeg. Daarom zou ik hem nu al een hem passende rol in de omkadering van de ploeg geven en een jongere renner zijn huidige wek laten doen.

xistnc

Ik steun de suggestie van een nekbrace voor Wilco. En dan liefst eentje die steeds een stroomstootje geeft als hij de neiging heeft om om te kijken.

Cen Morawec

Ik ben blij voor Wilco en zijn goede prestaties, maar ik ben niek zeker, dat Jumbo Visma na verschrikelijk ongeluk van Mäder moest meedon.

kelderfan

Na de zwarte dag heeft JV Dev. 't goed gedaan om Jan Christen een Zwitsers talent die volgend seizoen naar UAE overstapt.
Staune-Mittet komt als 2e. boven en is nog steeds leider van 't klassement.
Ook Graat doet 't nog steeds goed en wordt 9e. in de dag-uitslag in een toch pittige rit naar Pian del Cansiglio.
Morgen nog de rit naar Triest.
Staune-Mittet ligt op koers om deze leuke koers binnen te halen.

Cen Morawec

Nog een beetje afwachten, maar: wat een prachtig TOP 5 AK rezultaat for de Nederlands kopman in Zwitserland.

Op start was dit jaar een ijzersterk veld: met grote tijdrit namen, wereldkampioen en ook bijvoorbeeld Schachmann Bilbao of Bardet, die al World Tour rondes hebben gewonnen.

kelderfan

Staune-Mittet en Graat laten zich goed zien in de Baby-Giro of beter Next Gen. met 't winnen van 't AK en 8e. in de einduitslag.

Glorious

Van aert mist dit seizoen de paar % van vorige jaren lijkt het...

1 2 ... 122 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.